Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Serca > Domowy sposób, aby oczyścić tętnice i chronić serce

Domowy sposób, aby oczyścić tętnice i chronić serce

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Choroby serca dotykają coraz większą liczbę ludzi na całym świecie. Ciągły stres, szybkie tępo życia, niezdrowa dieta i brak snu wpływają na nasze zdrowie w bardzo negatywny sposób. Wysokie ciśnienie krwi prowadzi do rozciągnięcia się naczyń krwionośnych i ścian tętnic, które nie wracają do pierwotnego kształtu. Nadmierne rozciągnięcie naczyń krwionośnych może zwiększyć ryzyko cholesterolu, który jest niebezpieczny dla życia. Tłuszcz, który jest w naszej diecie, wpływa na podwyższony poziom złego cholesterolu, dlatego ważne jest, aby dieta była zbilansowana i zawierała dużo warzyw i owoców.
1
Jeśli dieta będzie składała się głównie z tłuszczu, to z czasem zacznie on osiadać na ścianach tętnic powodując miażdżycę. Tętnice, które są zatkane, to tykająca bomba w naszym ciele, organizm próbując się bronić naprawia drobne pęknięcia po przez formowanie skrzepów krwi, które niestety mogą dodatkowo przytkać tętnicę.
Zdrowa dieta, bogata w żywność o niskiej zawartości tłuszczu, może uchronić nas przed problemami z sercem. Spożywanie pokarmów bogatych w błonnik oraz witaminy i minerały zapobiega gromadzeniu się złego cholesterolu. Warto od czasu do czasu przygotować sobie pyszny napój, który pozwoli oczyścić tętnicę i chronić serce przed niebezpieczeństwem.
2
Składniki potrzebne do przygotowania napoju:

- dwie łyżeczki świeżo starego imbiru
- jedna filiżanka rodzynek
- cztery łyżeczki zielonej herbaty
- jeden litr wody
- dwie łyżki miodu
3
Sposób przygotowania:
W garnuszku gotujemy wodę na małym ogniu i wsypujemy filiżankę rodzynek. Po 10 minutach ściągamy naczynie z ognia i dodajemy zieloną herbatę, miód i imbir. Po połączeniu wszystkich składników, przykrywamy garnuszek przykrywką i owijamy garnek w materiał, aby trzymał ciepło. Napój odstawiamy na 8 godzin i pijemy dwa razy dziennie przed jedzeniem około 150 - 200 ml odcedzonego napoju.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Nasze serce to bardzo ważny organ. Abyśmy się czuli dobrze, byli silni i zdrowi powinniśmy zadbać o nasze serce....
Jak wspomóc pracę serca?
Nasze serce to bardzo ważny organ. Abyśmy się czuli dobrze, byli silni i zdrowi powinniśmy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt