Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Dlaczego warto dodać ocet jabłkowy do szamponu?

Dlaczego warto dodać ocet jabłkowy do szamponu?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Naturalna pielęgnacja włosów jest coraz bardziej popularna. Wszyscy znają zalety stosowania oleju kokosowego do włosów, ale warto również wypróbować inne naturalne produkty. Jednym z takich produktów jest ocet jabłkowy. Na pewno już słyszałaś o jego niesamowitych właściwościach. Poniżej lista sześciu rzeczy, które zauważysz, jeśli dodasz ocet jabłkowy do listy naturalnych kosmetyków, które codziennie stosujesz.
1
Czyste włosy
Jedną z najlepszych korzyści stosowania octu jabłkowego jest to, że dokładnie usuwa z włosów wszelkie zabrudzenia i pozostałości kosmetyków do stylizacji fryzur, takie jak żel czy lakier do włosów. Wymieszaj pół łyżeczki octu jabłkowego z szamponem, nanieś na włosy. Masuj przez kilka minut, następnie dokładnie spłucz.

Mniej łupieżu
Dodanie octu jabłkowego do rutynowej pielęgnacji włosów może zmniejszyć objawy łupieżu. Dzięki swojej antybakteryjnej i kwaśnej naturze łagodzi swędzenie skóry głowy. Wpływa regenerująco na skórę, niweluje podrażnienia i zmniejsza uczucie pieczenia.
2
Błyszczące włosy
Ocet jabłkowy równoważy pH skóry głowy, nie powodując jej wysuszenia. Usuwa z włosów wszelkie zanieczyszczenia, które sprawiały, że włosy są matowe. Regularne stosowanie octu jabłkowego sprawi, że włosy odzyskają naturalny blask.

Miękkie włosy
Naturalny kwas zawarty w occie jabłkowym sprawi, że włosy staną się jedwabiście miękkie i wygładzone. Ocet zamyka łuski włosowe, dzięki czemu włosy utrzymują swą naturalną wilgoć, a końcówki nie rozdwajają się.
3
Wzrost włosów
Zastosowanie octu jabłkowego poprawia krążenie krwi w mieszkach włosowych, wzmacnia cebuli włosów i sprawia, że włosy szybciej rosną.

Odżywione włosy
Regularne stosowanie octu jabłkowego sprawia, że są bardziej podatne na układanie. Odżywia i pielęgnuje włosy. Pektyny i składniki mineralne korzystnie działają na zdrowie włosów.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Skóra głowy podobnie jak skóra twarzy, rąk czy nóg wymaga odpowiedniej pielęgnacji. Długotrwałe  stosowanie silnych...
Jak zrobić szampon równoważący pH skóry głowy?
Skóra głowy podobnie jak skóra twarzy, rąk czy nóg...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt