Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Dlaczego warto dodać ocet jabłkowy do szamponu?

Dlaczego warto dodać ocet jabłkowy do szamponu?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Naturalna pielęgnacja włosów jest coraz bardziej popularna. Wszyscy znają zalety stosowania oleju kokosowego do włosów, ale warto również wypróbować inne naturalne produkty. Jednym z takich produktów jest ocet jabłkowy. Na pewno już słyszałaś o jego niesamowitych właściwościach. Poniżej lista sześciu rzeczy, które zauważysz, jeśli dodasz ocet jabłkowy do listy naturalnych kosmetyków, które codziennie stosujesz.
1
Czyste włosy
Jedną z najlepszych korzyści stosowania octu jabłkowego jest to, że dokładnie usuwa z włosów wszelkie zabrudzenia i pozostałości kosmetyków do stylizacji fryzur, takie jak żel czy lakier do włosów. Wymieszaj pół łyżeczki octu jabłkowego z szamponem, nanieś na włosy. Masuj przez kilka minut, następnie dokładnie spłucz.

Mniej łupieżu
Dodanie octu jabłkowego do rutynowej pielęgnacji włosów może zmniejszyć objawy łupieżu. Dzięki swojej antybakteryjnej i kwaśnej naturze łagodzi swędzenie skóry głowy. Wpływa regenerująco na skórę, niweluje podrażnienia i zmniejsza uczucie pieczenia.
2
Błyszczące włosy
Ocet jabłkowy równoważy pH skóry głowy, nie powodując jej wysuszenia. Usuwa z włosów wszelkie zanieczyszczenia, które sprawiały, że włosy są matowe. Regularne stosowanie octu jabłkowego sprawi, że włosy odzyskają naturalny blask.

Miękkie włosy
Naturalny kwas zawarty w occie jabłkowym sprawi, że włosy staną się jedwabiście miękkie i wygładzone. Ocet zamyka łuski włosowe, dzięki czemu włosy utrzymują swą naturalną wilgoć, a końcówki nie rozdwajają się.
3
Wzrost włosów
Zastosowanie octu jabłkowego poprawia krążenie krwi w mieszkach włosowych, wzmacnia cebuli włosów i sprawia, że włosy szybciej rosną.

Odżywione włosy
Regularne stosowanie octu jabłkowego sprawia, że są bardziej podatne na układanie. Odżywia i pielęgnuje włosy. Pektyny i składniki mineralne korzystnie działają na zdrowie włosów.
Przeczytaj teraz: Mycie włosów bez szamponu
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Odpowiednia pielęgnacja włosów jest ważna, ale czasem zmienia się ona w obsesję, która może przynieść wiele szkód niż...
4 oznaki świadczące o nadmiernej pielęgnacji włosów
Odpowiednia pielęgnacja włosów jest ważna, ale czasem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt