Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Cera tłusta > Dziewięć naturalnych sposobów na pozbycie się wągrów

Dziewięć naturalnych sposobów na pozbycie się wągrów

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Czysta i gładka skóra to jeden z nieodłącznych elementów piękna. Aby jednak się nią cieszyć, potrzebna jest jej systematyczna pielęgnacja. Poniżej przedstawiamy kilka sposobów na pozbycie się wągrów w naturalny sposób.

Cytryna + miód + cukier

Przekrój cytrynę na pół i wylej na odciętą część tyle miodu, by przykryć jej powierzchnię. Następnie posyp ją dwiema szczyptami cukru (najlepiej trzcinowego) i delikatnie masuj problematyczne miejsca na skórze kolistymi ruchami. Powtarzaj taki zabieg co najmniej dwa razy w tygodniu.
1
Wazelina + folia spożywcza

Najlepiej stosować opisany poniżej zabieg tuż po kąpieli, gdyż ciepła woda rozszerza pory skóry. Najpierw nałóż na zmienione miejsca wazelinę, a następnie przyłóż na nie kawałki folii spożywczej. Następnie nałóż na twarz ciepły ręcznik, połóż się i poczekaj, aż wystygnie. Zdejmij ręcznik i folię, a nadmiar wazeliny wytrzyj chusteczką higieniczną. Delikatnie wyciskaj wągry – powinny z łatwością dać się usunąć. Na koniec przetrzyj skórę środkiem dezynfekującym. Powtarzaj taki zabieg raz lub dwa razy w miesiącu.

Olej kokosowy + olejki eteryczne

Roztop w słoiku ¼ szklanki oleju kokosowego (10 – 15 sekund w kuchence mikrofalowej powinno wystarczyć). Połącz olej z 10 kroplami olejków: cytrynowego, lawendowego i z drzewa herbacianego. Dobrze wymieszaj aż do połączenia składników. Nakładaj uzyskaną w ten sposób mieszankę wacikiem rano i wieczorem po umyciu twarzy. Miksturę należy przechowywać w zamkniętym słoiku w temperaturze pokojowej.
2
Cynamon i mąka owsiana

Wymieszaj łyżkę mąki owsianej z łyżką sproszkowanego cynamonu. Dodaj nieco ciepłej wody i dobrze wymieszaj. Mieszanka powinna mieć konsystencję gęstego kremu. Nakładaj ją delikatnie palcami na zmienione miejsca kolistymi ruchami przez około 1 minutę, a następnie spłucz dokładnie zimną wodą. Uwaga: cynamon może wywołać uczucie mrowienia podczas aplikacji, jednak ustanie ono po umyciu twarzy. Taki zabieg należy stosować co najmniej trzy razy w miesiącu.

Węgiel aktywowany + zielona glinka

Wymieszaj ½ łyżeczki węgla aktywowanego, 1 łyżeczkę zielonej glinki i ½ łyżeczki ciepłej wody. Połącz dokładnie wszystkie składniki do uzyskania gładkiej pasty. Tak uzyskaną maseczkę nałóż na twarz przy pomocy gąbki lub pędzelka. Pozostaw ją na skórze na kilka minut do całkowitego wyschnięcia, a następnie spłucz dokładnie zimną wodą. Stosowanie takiego zabiegu raz lub dwa razy w miesiącu powinno dać rezultat w postaci czystych porów skóry.
3
Olej kokosowy + kawa ziarnista

Połącz ½ szklanki oleju kokosowego (delikatnie ogrzanego w kuchence mikrofalowej) z ½ szklanki świeżo zmielonych ziaren kawy. Część mieszanki użyj od razu - nałóż ją na skórę, masując ją kolistymi ruchami. Po takim peelingu pozostaw mieszankę na twarzy na 5 minut, a następnie spłucz zimną wodą. Powtarzaj taki zabieg raz w tygodniu. Pozostałą część mieszanki przełóż do kokilek lub pojemnika na lód i zamroź.

Aloes + biała glinka + olejki eteryczne

Połącz dwie łyżeczki białej glinki z 1 łyżeczką żelu z aloesu. Dodaj 1 łyżeczkę destylowanej wody i po 3 krople olejków eterycznych: lawendowego i ylang ylang. Nałóż maseczkę przy pomocy gąbki lub pędzelka i pozostaw na twarzy na około 10 minut. Spłucz ciepłą wodą. Maseczkę stosuje się dwa razy w miesiącu
4
Płatki owsiane + miód + jogurt + oliwa z oliwek

Umieść w pojemniku blendera ¼ szklanki płatków owsianych, 1 łyżeczkę jogurtu, 2 łyżeczki miodu i 2 łyżeczki oliwy z oliwek i dokładnie je zmiksuj. Uzyskaną mieszanką masuj oczyszczoną skórę twarzy, a następnie spłucz ciepłą wodą. Jeśli masz szczególnie wrażliwą skórę, nie masuj jej; nałóż mieszankę na twarz i pozostaw ją na około 5 -7 minut. Stosuj raz lub dwa razy w tygodniu.

Cukier + miód + oliwa z oliwek + ekstrakt z wanilii

Połącz ¼ szklanki białego cukru z ¼ szklanki brązowego cukru w miseczce. Dodaj ¼ szklanki oliwy z oliwek i dobrze wymieszaj. Następnie wmieszaj 1 łyżkę miodu i ½ łyżeczki ekstraktu z wanilii. Wymieszaj wszystkie składniki do uzyskania gładkiej pasty i stosuj ją do peelingu na problematyczne miejsca na skórze. Spłukuj ciepłą wodą. Stosuj taki zabieg raz w tygodniu. Mieszankę przechowuj w szczelnie zamkniętym słoiku w temperaturze pokojowej.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zatkane pory to zmora wielu z nas. Jeżeli chcesz poradzić sobie z tym uciążliwym problemem, jednak cenisz sobie...
Domowe paski oczyszczające pory
Zatkane pory to zmora wielu z nas. Jeżeli chcesz poradzić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt