Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Moczowego > Naturalny antybiotyk, który niszczy infekcje pęcherza i nerek

Naturalny antybiotyk, który niszczy infekcje pęcherza i nerek

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Mam zamiar przedstawić ci wspaniały, naturalny środek, który pozwoli ci uporać się z zakażeniem dróg moczowych w szybki i sprawny sposób. Jeśli miałeś kiedykolwiek tego typu infekcję, to wiesz, jak trudna bywa do zniesienia. Ciągle chodzisz do łazienki, nie możesz w pełni opróżnić pęcherza i odczuwasz pieczenie, które z czasem przeradza się w ból. Nawet leki, które przepisuje lekarz, nie działają od razu, a czasami nawet w ogóle, dlatego z pewnością warto przetestować ten naturalny sposób.
1
Typowe objawy infekcji pęcherza

Zapalenie pęcherza to przypadłość, na którą cierpi co piąta kobieta na świecie. Infekcje są spowodowane bakteriami E.coli i zwykle ustępują samoistnie, jednak w niektórych przypadkach może powstać stan zapalny, wtedy zaczynają się problemy, ból przy oddawaniu moczu, krew w moczu, ból pleców, gorączka i dreszcze.
2
Jak przygotować środek przeciw infekcjom

Oto sposób, w jaki możesz przygotować świetny naturalny środek przeciwko infekcjom dróg moczowych. Potrzebujesz: oliwę z oliwek, 250 gramów miodu pochodzenia organicznego, 250 gramów skórki z cytryny, 250 gramów korzenia z pietruszki.

Jak przygotować?
Pietruszkę należy posiekać drobno, a następnie wymieszać blenderem wraz z pozostałymi składnikami - aż do uzyskania jednorodnej mieszaniny. Mieszaninę wlej do plastikowego pojemnika - należy przechowywać ją w lodówce.
3
Unikaj picia kawy

Spożywaj jedną łyżeczkę tego środka codziennie rano na czczo. Kiedy przygotowujesz mieszaninę, upewnij się, że miód jest pochodzenia organicznego, a inne składniki nie zawierają pestycydów. Jeśli nie masz pewności co do ich pochodzenia, umyj je dobrze przy pomocy sody oczyszczonej i ciepłej wody.
W celu przyspieszenia procesu gojenia, unikaj picia kawy oraz jedzenia czekolady podczas leczenia, ponieważ produkty te sprawiają, że bakterie w naszych drogach moczowych rosną szybciej.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zapalenie pęcherza moczowego jest bolesną dolegliwością, którą doskonale zna większość kobiet, ponieważ to właśnie one...
Domowe sposoby na zapalenie pęcherza
Zapalenie pęcherza moczowego jest bolesną dolegliwością...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt