Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Oddechowego > Mleko z czosnkiem na gruźlicę, choroby serca i bezsenność

Mleko z czosnkiem na gruźlicę, choroby serca i bezsenność

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Wiele owoców i warzyw jest zdolnych do leczenia różnych problemów zdrowotnych w sposób naturalny, niedrogi i nie wymagający korzystania z syntetycznych leków, w tym tych przepisywanych na receptę. Poniżej znajdziesz przepis na naturalny środek, który może wyleczyć bardzo wiele dolegliwości i znany był już od wielu lat.

1
< b> Sposób przygotowania

Sposób przygotowania jest bardzo prosty i zapewne część osób już go dobrze zna. Potrzebujesz dziesięć ząbków czosnku, które obierzesz i rozdrobnisz, dwie lub trzy łyżki cukru, szklankę wody i szklankę mleka.

Jak przygotować?

Wlej wodę i mleko do naczynia, a następnie dodaj posiekany lub wyduszony czosnek i ogrzej mieszaninę aż do wrzenia. Należy cały czas mieszać, aż wszystko odparuje do połowy, po czym zdejmij z ognia i dodaj cukier. Pij gorące.
2
Korzyści zdrowotne mikstury

Jedzenie trzech ząbków czosnku każdej nocy może złagodzić objawy astmy. Z kolei picie mleka z czosnkiem trzy razy dziennie może wyleczyć zapalenie płuc. Napój ten świetnie nadaje się również do obniżenia złego poziomu cholesterolu LDL, zapobiegania powstawaniu zakrzepów krwi oraz poprawy krążenia. Mieszanina przygotowana z mleka odtłuszczonego jest skuteczniejsza dla zapobiegania problemom sercowo- naczyniowym.

Pomoże leczyć żółtaczkę
Czosnek eliminuje zbędne substancje i stymuluje aktywację enzymów w wątrobie. Wątroba wymaga do detoksykacji ciała siarki, a czosnek zawiera spore jej ilości. Poza tym doskonale nadaje się do leczenia chorób wątroby, a zawarte w nim allicyny i selen wspomagają produkcję żółci, co zmniejsza ilość tłuszczu w wątrobie. Picie mleka z czosnkiem przez cztery do pięciu dni pomoże leczyć żółtaczkę.
3
Łagodzi stany zapalne

Codzienne picie mleka z czosnkiem może również zmniejszyć objawy zapalenia stawów i łagodzić stany zapalne. Dzięki związkom zawartym w tej mieszaninie - mleko i czosnek może również pomóc w rozwiązaniu problemów z zasypianiem lub złą jakością snu.
Jeśli wymieszasz czosnek z kurkumą, powstaje świetne lekarstwo na kaszel. Czosnek posiada właściwości przeciwbakteryjne, które mogą powstrzymać kaszel, a dodatek w postaci miodu będzie wspomagał jego działanie.

Wspomaga leczenie niepłodności
Mleko z czosnkiem - ze względu na zawartość siarki - skutecznie zwalcza choroby układu oddechowego. Przygotuj mieszaninę składającą się z czosnku, szklanki mleka i wody. Gotuj wszystko, aż jedna czwarta odparuje. Wywar pij trzy razy dziennie. Mleko z czosnkiem obniża poziom złego cholesterolu LDL, a zwiększa poziom dobrego cholesterolu HDL.
Picie mleka z czosnkiem, a także surowego czosnku może także wspomagać leczenie niepłodności. Okazuje się być również skuteczne w przypadku bólu spowodowanego rwą kulszową.
Przeczytaj teraz: Jak obniżyć ciśnienie?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Inhalacje to znany i sprawdzony sposób na różne infekcje górnych i dolnych dróg oddechowych. Można za ich pomocą leczyć...
Jak zrobić inhalację na zatoki?
Inhalacje to znany i sprawdzony sposób na różne infekcje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt