Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Ziołolecznictwo > Naturalne sposoby, które pomogą Ci powiększyć piersi

Naturalne sposoby, które pomogą Ci powiększyć piersi

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Duże, okrągłe i jędrne piersi to marzenie niemal każdej kobiety. Dla większości są symbolem piękna i kobiecości. Wśród nas znajdą się zarówno panie, które zostały hojnie obdarzone przez naturę jak i te, które nie miały aż tyle szczęścia i często zmagają się z kompleksami spowodowanymi niewielkim rozmiarem piersi.

Z czego zbudowana jest pierś?
 Pierś zbudowana jest z tkanki gruczołowej, tkanki tłuszczowej, podścieliska, nerwów, naczyń krwionośnych oraz naczyń limfatycznych. Zmiany, jakie zachodzą w piersiach, zależne są od naszego cyklu miesiączkowego, okresu dojrzewania, ciąży oraz menopauzy. W okresie dojrzewania piersi zaczynają rosnąć i nabierać kształtów, a za zmiany odpowiedzialne są hormony – estrogeny i progesteron, które odgrywają kluczową rolę w rozwoju piersi młodej dziewczyny.

1
Ingerencja w nasze ciało

Przemysł kosmetyczny od lat zalewany jest różnymi preparatami, mającymi na celu powiększenie piersi, czy też nadanie im odpowiedniej jędrności. Niestety, wszystkie te sposoby począwszy od kremów, balsamów, tabletek, zastrzyków hormonalnych i operacji plastycznych są ściśle związane z ingerencją w nasze ciało. Kobiety, które się na to decydują, często nie są świadome powikłań wynikających z pewnych działań. Jeśli zależy ci na całkowicie naturalnej metodzie powiększenia piersi, musisz być cierpliwa.

Naturalne metody
Naturalne metody są oczywiście skuteczne, jednak wymagają czasu i konsekwentnego podejścia. Co prawda nie są w stanie powiększyć twoich piersi o dwa rozmiary, jednak na pewno mogą sprawić, że piersi będą wyglądały na większe i będą znacznie bardziej jędrne.
Szeroki wybór ziół i suplementów na bazie roślin może pomóc spowodować wzrost piersi. Mimo że działanie żadnego z tych specyfików nie zostało naukowo udowodnione, to na pewno metody te są o wiele bardziej bezpieczne, niż ingerencja chirurga.
Oto lista ziół, które naturalnie wspierają wzrost piersi:
2
Saw Palmetto

Inaczej nazywane palmą sabałową w całkowicie naturalny sposób może wspomóc wzrost piersi poprzez zwiększenie produkcji niektórych hormonów – prolaktyny, progesteronu i estrogenu. W ostatnich latach większość kobiet, które poszukiwały naturalnego sposobu powiększenia piersi, sięgnęła właśnie po palmę sabałową.
Saw Palmetto pochodzi z rodzimych roślin, które są powszechnie spotykane w regionie wybrzeża Ameryki Południowej i Karaibów. Roślinę stosuje się w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego u mężczyzn. Wspomaga ona również zdrowe trawienie i prawidłowe funkcjonowanie cewki moczowej. Saw Palmetto jest również stosowany w celu poprawy libido kobiet oraz leczenia męskiej impotencji.

Dostępne w postaci kapsułek
Palma sabałowa pomogła wielu kobietom, które pragnęły zwiększyć rozmiar swoich piersi oraz sprawić, aby miały pełniejszy kształt. Jego działanie wzmacniające piersi spowodowane jest przez składniki odżywcze, które stymulują rozwój tkanki piersi, tym samym poprawiając ich wygląd.
Saw Palmetto nie wchodzi w interakcję z innymi lekami i nie powoduje żadnych skutków ubocznych, więc jest całkowicie bezpieczna dla kobiet, które dążą do zwiększenia ich rozmiaru. Saw Palmetto jest zazwyczaj dostępne w postaci kapsułek doustnych oraz herbaty. Jeśli chodzi o przyjmowanie, nie ma żadnej ustalonej dawki, choć lepiej jest zacząć od przyjmowania 160 mg ekstraktu dwa razy dziennie.
Wyniki często są widoczne już po 30 dniach, jednak w niektórych przypadkach musimy poczekać ponad 60 dni.

Lepiej nie kupuj w internecie
Jeśli chodzi o kwestie bezpieczeństwa, to nie powinniśmy kupować palmy sabałowej przez internet, ponieważ oszuści często podrabiają naturalne produkty. Najlepiej jest się udać do wiarygodnego i rzetelnego zielarza, który pomoże dobrać odpowiedni suplement. Oprócz tego, warto zapytać lekarza o możliwość przyjmowania palmy sabałowej.
3
Kava

Często nazywana pieprzem metystynowym lub kava kava, tradycyjnie używana w zachodniej części Oceanu Spokojnego. Kava ma działanie uspokajające i stała się dość powszechnym składnikiem, który pomaga na problemy z zasypianiem oraz ciągłym uczuciem lęku. Roślina ta występuje w wielu częściach świata, a szczególnie na całym Pacyfiku oraz w Australii. W medycynie wykorzystywane są kłącza rośliny, które miesza się z niewielką ilością wody, a następnie rozdziela. Napój z kłączy pije się, gdy jest świeży, tradycyjnie stosuje się go jako środek relaksujący.

Pomaga w leczeniu depresji
Pieprz metystynowy znany jest ze swoich uspokajających i rozluźniających właściwości. Zioło to jest najbardziej znane na zachodzie jako kojący środek, który nie upośledza sprawności umysłowej. Uważa się, że efekt ten może się różnić w zależności od warunków, w których roślina wyrasta oraz sposobu jej przygotowania. Oprócz tego roślina wykorzystywana jest w celu leczenia depresji u pacjentów, którym dodatkowo towarzyszą stany lękowe. Kava jest też w stanie zwiększyć produkcję prolaktyny w organizmie, która jest odpowiedzialna za szybszy wzrost piersi. Dzięki temu możemy w naturalny sposób powiększyć oraz ujędrnić swój biust.
4
Pochrzyn dziki

Jest to roślina, której korzenie i bulwy zawierają żeński hormon - diosgenin, zaliczany do saponin steroidowych. Hormon ten jest prekursorem progesteronu oraz DHEA. Zioło to ma sporą dawkę estrogenu pochodzenia roślinnego. Ekstrakt z korzenia pochrzynu dzikiego zawiera substancję, która rozluźnia mięśnie brzucha.

Środek przeciwzapalny
Pochrzyn dziki uważany jest również za środek przeciwzapalny i zmniejszający opuchliznę. Jest on rozpoznawalny dzięki żółtym kwiatom kwitnącym latem. Obecnie roślina ta jest głównym źródłem półsyntetycznego progesteronu, DHEA oraz innych hormonów. Podobno pochrzyn dziki jest w stanie złagodzić uciążliwe objawy menopauzy, takie jak wahania nastroju, suchość pochwy, drażliwość, uderzenia gorąca, bóle głowy i bezsenność. Wiele kobiet rezygnuje z terapii hormonalnej na rzecz naturalnego leczenia.

Nie powoduje skutków ubocznych
Oprócz tego pochrzyn dziki nie powoduje skutków ubocznych, takich jak zwiększone ryzyko zachorowania na raka piersi, zawał serca czy udar mózgu. Roślina jest również w stanie w naturalny sposób wpływać na cykl menstruacyjny u kobiet, które mają problem z regularnymi miesiączkami. Dzięki swoim drogocennym właściwościom może również pomóc powiększyć nasze piersi, w całkowicie naturalny sposób.

Zalecane dawkowanie
Ponieważ pochrzyn dziki jest lekiem ziołowym, nie ma standardowych zaleceń dotyczących dawkowania, tak jak w przypadku leków na receptę. Jednak według zaleceń zielarzy, najbezpieczniej jest spożywać około 390 gramów pochrzynu dziennie przez okres 30 dni.
5
Niepokalanek pospolity

Gatunek roślin należący do rodziny jasnotowatych. Jego owoce przypominają jagody wielkości pieprzu, natomiast zapach jest podobny do mięty. Niepokalanek pospolity wykorzystywany jest od wieków w celach leczniczych. Używany już przez starożytnych rzymian miał za zadanie ograniczyć pragnienia seksualne. Od czasów starożytnych do XIX wieku wierzono, że owoce tej rośliny tłumią libido kobiet. Dopiero w późniejszych latach zostały skojarzone z działaniem powiększającym piersi. Oprócz tego, dzięki swojemu działaniu, owoc wpływa pozytywnie na układ rozrodczy kobiety oraz jest w stanie zwiększyć produkcję mleka u matek karmiących.

Piersi stają się bardziej jędrne
Współczesne badania wykazały, że owoce tej rośliny są w stanie wpływać na przysadkę mózgową, zwiększając tym samym produkcję hormonu luteinizującego. Zmiany, które zachodzą w organizmie, wpływają z kolei na równowagę kobiecych hormonów płciowych, estrogenów i progesteronu, dzięki czemu łagodzą objawy PMS i tym samym powodują, że nasze piersi są o wiele bardziej jędrne.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Baśka - 2017-06-19
Po co tyle zachodu, wystarczy jeść dużo kurczaków, są tak nafaszerowane hormonami, że biust powiększy się o dwa rozmiary.
 
Piersi to bardzo ważna część kobiecego ciała. Dzięki nim czujemy się ponętne i seksowne. Mogą one jednak sprawiać wiele...
Jak dbać o piersi?
Piersi to bardzo ważna część kobiecego ciała. Dzięki nim czujemy się ponętne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt