Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak dodać włosom objętości?

Jak dodać włosom objętości?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Natura obdarowała cię cienkimi włosami, które uparcie odmawiają posłuszeństwa i niemal przez cały dzień są “przyklapnięte”? Głowa do góry! Istnieje kilka niezawodnych sposobów na to, by dodać im objętości i cieszyć się bujną fryzurą przez cały dzień!

Optymalna długość
Wielu stylistów uważa, że długość cienkich włosów nie powinna przekraczać linii ramion. Krótkie fryzury dają wrażanie większej objętości.

Fryzura wielowarstwowa

Optycznie objętości dodaje również strzyżenie wielowarstwowe. Zastosowanie tzw. cieniowania to prosty i sprawdzony sposób na mały "push up".
1
Zabawa kolorem

Objętości włosom można dodać nie tylko za pomocą nożyczek, ale także koloru. Mogą to być zwykłe pasemka lub metoda ombre.

Właściwe mycie włosów

Nawet tak z pozoru prosta czynność jak mycie włosów ma ogromny wpływ na ich wygląd i kondycję. Stosowanie się do kilku porad pomoże osiągnąć wymarzoną objętość:

- Szampon należy nanieść u nasady włosów, a następnie rozprowadzić pianę na całej ich długości. Końcówki włosów są bardziej delikatne, dlatego nie należy mocno ich szorować i trzeć.

- Nie jest wskazane nakładanie odżywek czy masek u nasady włosów, ponieważ zabieg ten dodatkowe je obciąża. Odżywki stosujemy więc wyłącznie na końcówki.

- Włosów nie powinno się myć codziennie. Częste mycie pozbawia je warstwy ochronnej i sprawia, że stają się słabe i tracą swoją objętość.

Włosy podniesione u nasady

Istnieje wiele sposobów na to, by włosy delikatnie unieść u nasady. Można sięgnąć po specjalne kosmetyki lub sprawdzone wałki. Jeśli pod ręką nie mamy żadnego z tych ułatwiających życie akcesoriów, wystarczy mokre włosy upiąć wysoko spinką i pozwolić im wyschnąć w tej pozycji. Włosy będą delikatnie i naturalnie uniesione.
2
< b> Pianka do włosów? Nie, dziękuję

Nadmierna ilość pianki do układania włosów skleja je ze sobą i sprawia, że są ciężkie i opadają. W kwestii używania pianki istnieje prosta, niepisana zasada: do stylizacji krótkich włosów wystarczy użyć ilość kosmetyku wielkości orzecha włoskiego. Dla średniej długości włosów – wielkości kurzego jaja, a w przypadku długich włosów - piłki tenisowej.

Suchy szampon

Włosy cienkie szybko przetłuszczają się u nasady, a sebum wytwarzane przez skórę głowy obciąża je. Szybkim sposobem na dodanie włosom objętości jest użycie szamponu w sprayu. Nakładamy go tylko przy nasadzie, a włosy błyskawicznie się odbijają i wyglądają świeżo.
3
Suszenie głową w dół

Podczas suszenia pochyl głowę i kieruj strumień powietrza od nasady po końcówki. Przez cały czas suszenia należy przeczesywać włosy palcami lub dużą, okrągłą szczotką.

Eksperymenty z przedziałkiem

Co jakiś czas warto przesunąć przedziałek na przeciwną stronę głowy, poprowadzić go na ukos lub całkowicie z niego zrezygnować. Włosy przyzwyczajają się do fryzury, przez co tracą sprężystość i objętość. Taki mały bodziec skutecznie je ożywi.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Maski do włosów powinny być stałym elementem pielęgnacji aby włosy były lśniące i zdrowe.
Gdy włosy są suche istnieje...
4 sprawdzone sposoby na zdrowe końcówki włosów
Maski do włosów powinny być stałym elementem pielęgnacji...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt