Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Naturalny i sprawdzony sposób na grzybicę paznokci

Naturalny i sprawdzony sposób na grzybicę paznokci

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Lato to moment, w którym pozbywamy się pełnych butów i zakładamy sandały lub japonki. Niestety jeśli stopa, a w szczególności paznokcie nie wyglądają zbyt dobrze, czujemy się niezbyt komfortowo w odkrytych butach. Jednym z głównych powodów, przez który musimy zrezygnować z ulubionych sandałów, jest grzybica paznokci. Nieleczona może utrzymywać się przez bardzo długi czas i sprawić, że paznokcie będą wyglądały nieestetycznie. Dodatkowo może szybko rozprzestrzenić się po całej stopie i powodować wiele nieprzyjemnych dolegliwości. Na rynku jest dostępnych wiele środków chemicznych w sprayu, kremie czy żelu, jednak działają one tylko miejscowo i często krótkotrwale.

1
Jak pozbyć się grzybicy raz na zawsze

W takim właśnie momencie, natura przychodzi nam z pomocą i oferuje naturalny sposób, dzięki któremu możemy pozbyć się grzybicy stóp i paznokci. Oczywiście proces likwidacji grzyba nie jest taki łatwy i może zając trochę czasu, jednak już po kilku zastosowaniach serum poczujesz ulgę. Efekty zauważysz w momencie, kiedy paznokieć całkowicie odrośnie i zastąpi żółty, popękany, który nie wyglądał dobrze. Cały proces może trwać nawet do dwóch miesięcy, w zależności od tego, jak szybko rosną paznokcie. Jednak mając do wyboru chemiczny środek z apteki, który nie dość że kosztuje majątek, to jeszcze działa krótkotrwale, lepiej poczekać dwa miesiące i pozbyć się problemu raz na zawsze.
2
Naturalne serum na grzybicę

Naturalne serum na grzybicę paznokci ma w swoim składzie olej neem, który ma bardzo silne właściwości przeciwgrzybicze. Jest to także sprawdzony środek na opryszczkę, ponieważ oprócz właściwości przeciwgrzybicznych, posiada także właściwości przeciwwirusowe. Dodatkowo do głównych składników serum należy jeszcze olejek z drzewa herbacianego, który również łączy wszystkie te cechy co olej neem, czyli jest przeciwgrzybiczny, przeciwwirusowy i antybakteryjny. W połączeniu wszystkie te składniki dają świetną broń do walki z grzybicą. Jakich składników oprócz oleju neem i olejku z drzewa herbacianego potrzebujemy? Przepis znajdziecie poniżej.
3
Składniki:

- 25 ml oleju neem
- 5 ml olejku z drzewa herbacianego
- 3 krople olejku z lawendy
- 3 krople olejku z igieł jodły (może być olejek z jodły syberyjskiej)
- 3 krople olejku pieprzowego

Jak przygotować olejek?

Najlepiej połączyć wszystkie składniki po kolei, wlewając je do szklanej buteleczki z pipetą i dokładnie je wymieszać. Pamiętaj, aby przed każdym użyciem wstrząsnąć buteleczką. Serum należy stosować rano i wieczorem, do momentu całkowitego zniknięcia oznak grzybicy. Jeśli tylko chcesz, możesz stosować serum raz na jakiś czas w celu ochrony paznokci przed infekcją, szczególnie dotyczy to osób, które regularnie korzystają z basenu czy siłowni, gdzie o infekcje nie trudno. Serum jest na tyle proste i tanie w wykonaniu, że możemy je stosować bez problemu i raz na zawsze zapomnieć o grzybicy.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Za grzybicę paznokci rąk odpowiada ten sam grzyb, który jest odpowiedzialny za grzybicę stóp. Grzybica paznokci może...
Jak leczyć grzybicę paznokci?
Za grzybicę paznokci rąk odpowiada ten sam grzyb, który...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt