Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak w naturalny sposób pozbyć się cellulitu?

Jak w naturalny sposób pozbyć się cellulitu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Cellulit to - jeśli chodzi o kobiety - wróg numer jeden. Jak wynika ze statystyk, prawie 90 procent z nich ma pomarańczową skórkę i wcale nie jest to zależne od tego, czy są grube, czy chude. Cellulit nie jest wykładnikiem tego, jak zbudowane jest nasze ciało i czy któraś z nas ma więcej centymetrów w biodrach, czy w udach. Pomarańczową skórkę może mieć każda kobieta!

Jak poprawić wygląd skóry?
 
Oczywiście istnieją sposoby, aby zmniejszyć widoczność cellulitu, jednak wymaga to sporej ilości pracy i wyrzeczeń. Aby zrozumieć, jak i dlaczego takie metody są pomocne, musisz wiedzieć, czym tak właściwie jest cellulit i co go powoduje. W skrócie, cellulit to po prostu tłuszcz. Niektórzy twierdzą, że jest on spowodowany nadmiarem toksyn w organizmie, co nie do końca jest prawdą. Oczywiście nie zobaczysz grama cellulitu u mężczyzn, ponieważ mają oni silniejszą tkankę łączną, która spełnia rolę rusztowania dla skóry. Niestety, my kobiety nie mamy takiego szczęścia i musimy radzić sobie z cellulitem - możliwie najskuteczniejszymi i najbardziej naturalnymi - sposobami.

1
Trenuj regularnie

Regularne ćwiczenia to najlepszy sposób, aby pozbyć się niechcianego tłuszczu i rozbudować delikatnie masę mięśniową. Kiedy zaczniesz ćwiczyć, zastąpisz tłuszcz mięśniami, które będą się świetnie prezentować i spowodują, że cellulit zniknie. Ćwiczenia typu cardio spalają najwięcej tłuszczu, jednak są bardzo energiczne i bardzo męczące. Dlatego dla osób początkujących zalecany jest pilates, który świetnie się sprawdzi.

Odżywiaj się zdrowo
Jedzenie przetworzonej żywności może powodować, że zamiast chudnąć i redukować cellulit będzie on jeszcze narastał. Dlatego warto pozbyć się produktów, które są niezdrowe i nie wnoszą do naszej diety nic oprócz pustych kalorii. Przetworzona żywność jest pełna cukru, sodu i wielu innych sztucznych składników, którymi żywi się cellulit. Pamiętaj, że jesteś tym, co jesz! Jeśli chcesz się czuć dobrze we własnym ciele i być przede wszystkim zdrowa, to sięgnij po naturalne produkty pełne witamin i składników odżywczych.
2
Pij dużo wody

Wypijanie co najmniej 8 szklanek wody dziennie ma ogromne znaczenie dla naszego zdrowia, samopoczucia, diety i redukcji skórki pomarańczowej. Picie dużej ilości wody może spowodować, że przy zdrowej diecie będziesz w stanie zrzucić dodatkowo 2 kg w przeciągu miesiąca. Może to niewiele, ale gdy pomnożysz to razy sześć miesięcy, to uzyskasz całkiem niezły wynik. Dodatkowo, odpowiednio nawilżona skóra to piękna skóra. Niewiele potrzeba, aby czuć się świetnie i pozbyć się cellulitu raz na zawsze!

Stosuj naturalne olejki
Wszystkie naturalne olejki do pielęgnacji skóry to świetny sposób na pozbycie się cellulitu. Składniki w nich zawarte wzmacniają skórę oraz poprawiają jej elastyczność. Dodatkowo wspomagają tworzenie się kolagenu, który jest niezbędny do utrzymania jędrnej i gładkiej skóry. Oprócz likwidacji cellulitu olejki pomagają redukować rozstępy, leczyć blizny oraz intensywnie nawilżają suchą skórę.
3
Stosuj naturalne peelingi

Stosowanie naturalnych peelingów na bazie kawy lub herbaty sprawia, że skóra staję się gładka i odpowiednio nawilżona. Niektóre partie ciała, a szczególnie uda i pośladki, mają tendencję do przyciągania cellulitu, który powoduje, że skóra wygląda nieestetycznie. Stosowanie peelingu spowoduje, że stary naskórek złuszczy się, a w jego miejscu będzie widoczny świeży. Dodatkowo masowanie ciała gąbką z peelingiem kawowym zwiększa cyrkulację, która jest świetnym sposobem na walkę z cellulitem.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każda kobieta na pewno wie czym jest cellulit. Jednak jako, że nie tylko kobiety korzystają z Internetu to w celu...
Kilka sposobów aby skutecznie pozbyć się cellulitu
Każda kobieta na pewno wie czym jest cellulit. Jednak...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt