Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Naturalne serum do twarzy dla skóry dojrzałej

Naturalne serum do twarzy dla skóry dojrzałej

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Im człowiek starszy, tym bardziej zaczyna zauważać na swojej twarzy drobne zmarszczki, które pojawiają się z upływem lat. Najgorsze są jednak te, które są widoczne na twarzy, szyi i w okolicy oczu, ponieważ zauważamy je najbardziej i często powodują kompleksy u dojrzałych kobiet. Zdarza się, że wydajemy ogromne kwoty pieniędzy na kosmetyki, które są tworzone ze sztucznych substancji i często nie przynoszą żadnego efektu. Bardziej zdesperowane kobiety wybierają nawet dość inwazyjne metody, takie jak wizyta u chirurga plastycznego, który może co nieco poprawić. Pytanie brzmi, jakim kosztem? Każda ingerencja chirurga plastycznego wiąże się z operacją, która niesie ze sobą jakieś jednak ryzyko. Podczas zabiegu może dojść do uszkodzenia nerwu, zakażenia oraz wielu innych powikłań.

1
Jak uniknąć operacji plastycznych
Aby uchronić cię przed takimi drastycznymi krokami jak wizyta u chirurga plastycznego, udostępniamy przepis na naturalne serum przeciwzmarszczkowe, które sprawi, że twoja skóra będzie wyglądała na zdecydowanie młodszą i piękniejszą. Dodatkowo serum ograniczy efekty starzenia się do minimum, jak również spowoduje, że z twojej twarzy znikną plamy i przebarwienia związane z wiekiem. Serum jest bardzo łatwe w przygotowaniu, wystarczą tylko potrzebne składniki i buteleczka z pipetą do nakładania.
2
Jak zrobić naturalne serum przeciwzmarszczkowe

Serum jest w stu procentach naturalne, zatem świetnie się sprawdzi w codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, niezależnie od tego, czy masz skórę suchą, tłustą, czy delikatną i skłonną do alergii. Plusem jest, że można je stosować również pod makijaż, ponieważ szybko wchłania się w skórę i nie pozostawia tłustych śladów, ani przytłaczającego zapachu, jak niektóre kremy do pielęgnacji twarzy. Jakich składników potrzebujemy do wykonania serum?
3
Składniki:

- 5 ml oleju sezamowego
- 5 ml oleju z wiesiołka
- 5 ml oleju z orzechów
- 2 ml olejku makadamia
- 5 ml olejku z płatków dzikiej róży
- 5 ml oleju z baobabu
- 10 ml olejku tamanu
- 30 ml olejku z jojoba
- 30 ml olejku z pestek winogron
- 15 ml olejku z paczuli
- 15 ml naturalnej witaminy E
- 6 kropli ekstraktu z rozmarynu

Jak przygotować?

Serum jest bardzo proste w przygotowaniu, wystarczy tylko połączyć wszystkie składniki po kolei i dokładnie wymieszać. Następnie przelać serum do szklanych buteleczek z pipetą i gotowe! Do codziennego stosowania wystarczy tylko kropla wielkości grochu. Jeśli natomiast nakładamy na skórę szyi i twarzy, warto dać odrobinę więcej, aby równomiernie rozprowadzić serum. Będziesz zaskoczona, jak szybko serum wchłonie się w skórę i pozostawi ją miękką i jędrną na cały długi i męczący dzień.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Złoto, diamenty, perły i jedwab kojarzą się z elegancją i przepychem. Zdobią wieczorowe kreacje, ale mogą również...
Kosmetyki z diamentami, złotem i jedwabiem - zalety
Złoto, diamenty, perły i jedwab kojarzą się z elegancją...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt