Domowy peeling złuszczający - eliminuje rozstępy i cellulit

olaa - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Peelingi pokochały kobiety na całym świecie ze względu na jego drogocenne działanie oczyszczające. Ma on za zadanie usunąć martwe komórki naskórka i zanieczyszczenia, które zalegają na powierzchni skóry i utrudniają prawidłową regenerację. Peeling polega na tym, że stymuluje przepływ krwi i przyczynia się do odmłodzenia komórek skóry, dzięki czemu staje się ona gładsza oraz jędrniejsza. Najczęściej stosujemy peelingi na powierzchni twarzy i szyi, ewentualnie dekoltu, jednak te ostatnie są dość delikatne, ponieważ gruboziarnisty peeling podrażniłby skórę.

1
Rozstępy i cellulit znikną raz na zawsze!

Jeśli chodzi o oczyszczanie całego ciała, to śmiało możemy użyć peelingu, który ma znacznie grubsze cząsteczki. Takim peelingiem można oczyścić skórę oraz sprawić, że rozstępy i cellulit znikną raz na zawsze! Domowy peeling na rozstępy i cellulit to świetna propozycja dla kobiet, które próbowały już wielu metod. Peeling na bazie cukru i soli morskiej, wykonany w warunkach domowych, będzie z pewnością idealnym rozwiązaniem, które raz na zawsze pozwoli cieszyć się idealnie gładką skórą, bez rozstępów i cellulitu.
2
Składniki potrzebne do przygotowania peelingu:

- 250 gram soli morskiej (ze względu na wysoką zawartość jodu i mikroelementów)
- 250 gram cukru
- 100-150 ml oleju palmowego (można również użyć oliwy z oliwek lub innego oleju roślinnego)

Sposób przygotowania:
W niewielkiej miseczce umieszczamy sól, cukier oraz olej. Całość mieszamy, aby uzyskać jednolitą mieszankę o konsystencji jogurtu.
3
Kiedy i jak używać peelingu?

Zaleca się stosowanie peelingu każdego wieczoru podczas kąpieli. Masaż problematycznych fragmentów skóry powinien być wykonany okrągłymi ruchami dłońmi przez 2-3 minuty. Po masażu, należy spłukać ciało ciepłą wodą, a po kąpieli osuszyć ciało ręcznikiem i nasmarować skórę balsamem nawilżającym.
Już po pierwszym miesiącu regularnego stosowania można zauważyć, że rozstępy i cellulit są mniej widoczne. Pamiętaj jednak, aby nie przerywać codziennych masaży po zauważeniu pierwszych pozytywnych rezultatów.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

jędrny biust
opalenizna na dłużej
peeling do ciała

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane