Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Jak stracić na wadze: Sześć prostych sposobów

Jak stracić na wadze: Sześć prostych sposobów

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Utrata wagi nie jest łatwym zadaniem. Proces ten często bywa bardzo stresujący i męczący. Większość ludzi nie może schudnąć, ponieważ nie są w stanie przestrzegać diety lub dążyć do wyznaczonych sobie celów. Starania, jakie wkładamy, aby spełnić wymagania rygorystycznych planów dietetycznych oraz intensywne ćwiczenia mogą być bolesne i niestety niewykonalne. Na szczęście nie trzeba przechodzić przez piekło, jakim są rygorystyczne diety i bolesne ćwiczenia, ponieważ istnieją inne zdrowsze i bezbolesne sposoby na utratę wagi. Dzięki kilku małym zmianom w swoim stylu życia, możesz pożegnać się z dodatkowymi kilogramami oraz prowadzić zdrowe i szczęśliwe życie. Oto kilka sprawdzonych i bezbolesnych metod na odchudzanie:

1
Zamiast odejmować jedzenie, dodaj zdrowe produkty

Odejmowanie żywności w momencie przejścia na dietę to zły pomysł. Po prostu zastąp je zdrową żywnością. Owoce i warzywa, które lubisz - takie jak soczyste jabłka oraz pyszna marchewka - uwzględnij w swoich posiłkach każdego dnia, a już po jakimś czasie zobaczysz efekty. Oczywiście dodając te produkty do swojej diety, zwróć również uwagę na ilość spożywanych w ciągu dnia kalorii.

Jedz produkty o obniżonej zawartości tłuszczu
Dla osób, które nie umieją sobie odmówić przyjemności z jedzenia, proponujemy produkty o obniżonej zawartości tłuszczu. Dzięki takim produktom dalej możesz śmiało od czasu do czasu zjeść swoją ulubioną pizzę z serem, który ma o połowę mniej tłuszczu niż normalny ser. Pamiętaj tylko, żeby w twojej diecie nie brakowało błonnika, który jest niezbędny do prawidłowego procesu trawienia.
2
Pij dużo wody

Woda jest podstawowym elementem naszej codziennej diety. Wypijanie ośmiu szklanek wody dziennie pomoże nawodnić organizm oraz wypłukać toksyny. Pełna szklanka wody rano wspomoże układ trawienny. Dodatkowo wypicie szklanki wody przed posiłkiem sprawi, że zjesz mniej, a będziesz czuć się pełna. Plusem jest to, że picie wody nie jest w żadnym wypadku szkodliwe dla organizmu i możesz po nią sięgać ile razy tylko chcesz, bez żadnych konsekwencji.

Wielkość talerza ma znaczenie
Wielkość twojego talerza czy miski może znacznie utrudnić utratę wagi. Według naukowców rozmiar naczynia, z którego spożywamy posiłki, ma ogromne znaczenie, ponieważ nasz mózg widząc duży talerz z niewielką ilością jedzenia mówi, że nadal jesteś głodna. Spróbuj jeść posiłki na małych talerzach i zobaczysz różnicę.
3
Ruch jest wskazany

Kolejną ważną rzeczą jest to, aby do diety dodać trochę aktywności fizycznej i nie chodzi tu o mordercze treningi na siłowni. Wystarczy wsiąść na rower, pójść na basen czy na długi spacer z psem. Jeśli na początku nie jesteś w stanie wykonywać jakiejś partii ćwiczeń - nie zniechęcaj się! Początki zawsze bywają trudne. Daj sobie czas i zacznij od prostych ćwiczeń. Na początku skup się na spaleniu zbędnej tkanki tłuszczowej, a następnie na budowaniu mięśni.

Spędzaj dużo czasu na świeżym powietrzu
Spacerowanie na świeżym powietrzu to najlepsza forma aktywności. Nie tylko sprawia, że czujesz się lepiej, ponieważ twój mózg się dotlenił, ale również spacerując spalasz kalorie i poznajesz nieodkryte dotąd tereny. W mieście czy poza miastem jest wiele ścieżek przeznaczonych do spacerowania. Warto czasem przejść kilka kilometrów, aby pobyć chwilę na świeżym powietrzu z rodziną lub samemu przemyśleć kilka spraw, które nas dręczą.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jedna szklanka pokrojonego w kostkę arbuza (152 g) zawiera 43 kalorie, 0 g tłuszczu, 2 g sodu, 11 g węglowodanów (w tym...
Zdrowotne właściwości arbuza
Jedna szklanka pokrojonego w kostkę arbuza (152 g) zawiera...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt