Jak pozbyć się chwastów: Domowe sposoby

grzes_s - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Czy wiesz, że nawet małe ilości popularnych środków chemicznych przeciwko chwastom w pożywieniu mogą prowadzić do poważnego uszkodzenia nerek? Co więcej powodują one zaburzenia endokrynologiczne i drastycznie zwiększają ryzyko rozwoju nowotworów w organizmie. Mimo że fakty te poparte są dowodami naukowymi, środki te nadal świetnie się sprzedają. Mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni, ponieważ istnieją lepsze sposoby na wyeliminowanie tych szkodników z naszego ogrodu bez użycia niebezpiecznych substancji chemicznych. Jest to o tyle zła wiadomość, że kupując produkty, nie wiemy tak naprawdę, co jemy. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować dwa domowe środki, które będą tańsze, bezpieczniejsze i bardziej skuteczne niż zamienniki stworzone chemicznie.
1
1. Domowe herbicydy - metoda pierwsza

To czego potrzebujesz to: butelka octu oraz butelka z dozownikiem w sprayu.

Jak używać?
Spryskaj chwasty octem za pomocą rozpylacza. Uważaj jednak, by nie popryskać innych roślin oraz trawy.
2
2. Domowe herbicydy – metoda druga

Jest to metoda do pozbywania się bardziej agresywnych chwastów.

Potrzebujesz:
- 2 szklanek soli epsom,
- 1 butelki octu,
- ¼ szklanki płynu do mycia naczyń.

Sposób użycia:
Wymieszaj sól epsom, ocet oraz mydło i wlej do butelki z dozownikiem, dokładnie wymieszaj, a następnie aplikuj na niepożądane chwasty.
3
Tania i bezpieczna alternatywa

Jak widzisz, nie musisz szukać drogich, szkodliwych także dla ciebie środków, ponieważ bardzo tania alternatywa, jaka została tutaj przedstawiona, może okazać się równie skuteczna, a co więcej nie będzie szkodzić twojemu zdrowiu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

praca w ogródku
chwasty sposoby
ogród wakacje

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane