pierwsza randka

Jak się zachowywać na pierwszej randce?
DrLoveDrLove - specjalista Tipy.pl

W ogólności, sukces na pierwszej randce zależy przede wszystkim od tego, jaką więź uda ci się nawiązać ze swoją partnerką/partnerem, jak będziecie się razem bawić i jak zgodne okażą się być wasze charaktery. Prawdziwe pytanie tyczy się jednak przede wszystkim tego, jak bardzo osoba, z którą się umówiłeś/-łaś pragnie zostać częścią twojego życia. Problem przed jakim stajesz to: jak wyrazić zainteresowanie drugą stroną w taki sposób, by i ona zainteresowała się tobą. Żeby to osiągnąć trzeba podejść do całego spotkania w sposób psychologiczny. Oto na co należy zwrócić uwagę:
1
Idealna randka to taka, na której będziesz wesoły, roześmiany, pełen energii i szczerze zainteresowany osobą, z którą się umówiłeś (mając nadzieję, że ona to zainteresowanie odwzajemni). Musisz podejść do całej sprawy z pozytywnym nastawieniem, inaczej nie uda ci się osiągnąć żadnego z powyższych celów.
2
Najlepszą opcją na pierwszą randkę jest miłe spędzenia wieczoru przy jednoczesnym uzmysłowieniu osobie, którą zaprosiłeś na randkę, że musi się jeszcze trochę postarać, żeby cię zdobyć.
Każdy chce mieć to, czego mieć nie może. Im bardziej ktoś musi się napracować, żeby zwrócić na siebie twoją uwagę, tym większą będziesz mieć dla niego wartość w dłuższej perspektywie czasu. Nie popełnij błędu - pierwsze wrażenie wyrobi w twojej partnerce pogląd na dłuższy okres czasu.
3
Pytanie brzmi teraz: „Jak mam odnieść sukces na randce okazując przy tym brak zainteresowania partnerce?”. Należy pamiętać, że „brak zainteresowania” nie oznacza w tym kontekście ignorowania jej, ale przekazanie podświadomej wiadomości, że jeszcze nie zostałeś przez nią zdobyty.
Zarówno w przypadku kobiet, jak i mężczyzn sprawdzonym sposobem jest lekkie zaprzeczanie swoim zachowaniom. Oznacza to, że od czasu to czasu należy ignorować partnerkę, okazując zainteresowanie tym, co dzieje się dookoła. Jaką przyniesie ci to korzyść? Zakładając, że twoja partnerka jest już w pewnym stopniu tobą zainteresowana, twoja chwilowa ignorancja sprawi, że będzie musiała postarać się jeszcze bardziej niż zwykle, żeby odzyskać twoją uwagę. Musisz pokazać się jako ktoś, kto nie ma w zwyczaju cały czas zadowalać drugiej strony. Musisz sprawiać wrażenie osoby niezależnej i tajemniczej, o której zainteresowanie trzeba zabiegać.
4
Pamiętaj jednak, w żadnym razie nie wolno ci zakończyć randki wywołując u drugiej osoby przeświadczenie, że nie jesteś nią zainteresowany! Masz jedynie sprawiać wrażenie trudnego do zdobycia. Nie możesz jednak zapominać, że twoja partnerka również musi czuć się dobrze w twoim towarzystwie i mieć pewność, że jest przez ciebie akceptowana.
Spraw, by powiedziała ci coś o sobie, skomplementuj jej charakter lub zdolności. Nie stawiaj na ilość komplementów, ale na ich jakość. Lepiej jeśli jest ich kilka, ale wychwalają to, co dla drugiej strony naprawdę ma znaczenie. Pozostaw twoją partnerkę z przeświadczeniem, że naprawdę ją doceniasz.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane