Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Zdrowie Kobiety > Jak wyglądać na mniej lat niż naprawdę masz? Oto sposoby

Jak wyglądać na mniej lat niż naprawdę masz? Oto sposoby

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Wiele osób ma obsesje na punkcie tego, jak się odmłodzić. Istnieje m.in. szereg kosmetyków na wypryski i działa armia chirurgów plastycznych, których celem jest odmładzanie ludzi. Paradoksalnie, chirurdzy chcąc przyciągnąć do siebie więcej klientów, twierdzą, że kremy odmładzające nie działają. Znane są także przypadki, kiedy podczas zabiegów plastycznych coś pójdzie źle i oszpeci nas na całe życie. Nie wspominając już o tym, jak drogie są takie zabiegi. Nie należy dać się zwodzić nad "urodą" celebrytów, bowiem nad ich wyglądem dba szereg fotografów, oświetleniowców i profesjonalnych makijażystek. Lecz czy przeciętna osoba, której nie stać na kremy czy operacje może zapewnić sobie młody wygląd? Odpowiedź brzmi - tak, chociaż chwilami może okazać się to trudne. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na to, jak wyglądać młodziej:
1
1. Starzej się z godnością
Powiedzmy sobie szczerze, osoba w pewnym wieku, próbująca prezentować się jak nastolatka często wystawia się na pośmiewisko. Chcąc wyglądać młodziej, często zapominamy o tym, że wciąż jesteśmy atrakcyjne. Ubieranie się w kuse spódniczki i nakładanie tony makijażu może przynieść efekt odwrotny od zamierzonego i sprawić, że będziemy wyglądać na jeszcze starsze. Należy zaakceptować swój wiek. Starzej się z godnością, kochaj siebie, a będziesz wyglądać młodo, mimo braku kosmetyków i zabiegów. Badania naukowe pokazują, że ludzie, którzy akceptują swoje starzenie się wyglądają znacznie korzystniej niż ci, którzy mają z tym wieczny problem.

2. Włącz do swojej diety trochę przypraw
Młodość przejawia się nie tylko wyglądem, lecz także sprawnie działającym umysłem. Badania naukowców wskazują, że ludzie, którzy regularnie spożywają curry mają sprawniejszy mózg niż ci, którzy tego nie robią. Pamiętaj, że utrzymywanie mózgu w dobrej formie spowoduje, że w takiej samej kondycji pozostanie reszta organizmu.
2
3. Zaakceptuj życie takim, jakie jest

Naukowcy dowodzą, że umiejętność radzenia sobie z problemami dnia codziennego sprawia, że wyglądamy młodo. Pewność siebie i przebojowość sprawiają, że na twojej skórze będzie pojawiać się mniej starczych wyprysków. Niepoddawanie się - mimo niekorzystnych okoliczności - sprawia, że wyglądamy młodo. Pamiętaj, żeby być twardą i przestań wyolbrzymiać problemy, a odbije się to dobrze na twoim wyglądzie.

4. Śpiewaj

Może i nie masz głosu anioła, ale na pewno nie jest on tak zły, żeby przez cały czas nie otwierać ust. Amerykańcy naukowcy twierdzą, że śpiewanie pozwala na dłużej pozostać młodym. Nie są oni pewni, dlaczego tak się dzieje, ale przyczyną może być lepsze dotlenianie organizmu podczas śpiewu. Nie trać więc więcej czasu i zapisz się do lokalnego chóru, a twoje ciało ci to wynagrodzi.
3
5. Spędzaj więcej czasu ze swoim psem
Psy kochają cię za wszystko i za nic i trzeba być naprawdę bez serca, by też ich nie darzyć uczuciem. Spędzanie czasu z ulubionym pupilem sprawia, że stajemy się emocjonalnie młodsi. Naukowcy udowodnili, że spacery z psem poprawiają twoje zdrowie fizyczne, socjalizację i korzystnie wpływają na samopoczucie. Każda z tych metod sprawia, że będziesz wyglądać młodziej.

6. Śpij
Kiedy chcesz wyglądać młodo, musisz zmienić przyzwyczajenia i usunąć ze swojej głowy zasadę, że „wyśpię się po śmierci”. Sen jest istotny zarówno dla ciała, jak i dla funkcjonowania mózgu. Wraz z wiekiem maleje twoje zapotrzebowanie na sen, jednak wciąż należy zadbać o jego odpowiednią długość. Staraj się sypiać co najmniej 8 godzin dziennie.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt