Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Domowy krem do twarzy, który odmłodzi twoją skórę

Domowy krem do twarzy, który odmłodzi twoją skórę

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Nie ma nic lepszego niż domowy krem do twarzy, który jest nie tylko wolny od chemikaliów, ale dodatkowo działa odmładzająco na skórę. Naturalny kosmetyk o właściwościach anti-age, jest przeznaczony dla kobiet, które kochają dbać o swój wygląd, ale nie lubią eksperymentować z drogimi kremami znanych marek. Domowy kosmetyk o właściwościach odmładzających zrobiony jest głównie z bazylii, która doda skórze blasku i wygładzi zmarszczki.
1
Tradycja stosowania bazylii

Bazylia jest używana od setek lat, nie tylko jako przyprawa do dań mięsnych czy pizzy, ale również do pielęgnacji skóry dojrzałej. Nic więc dziwnego, że jest pełna antyoksydantów, które skutecznie działają przeciw starzeniu się skóry, dzięki czemu świetnie nadaje się jako dodatek do kremu anti-age. Na rynku jest dostępnych niewiele produktów z dodatkiem bazylii, dlatego też wiele kobiet kocha ten przepis na domowy krem, który bez żadnych przeszkód mogą zrobić samodzielnie w domu. Bazyli używa się do pielęgnacji skóry oraz po to, by nadać jej świeży i promienny wygląd.
2
Dlaczego bazylia to doskonały wybór?

Jeśli masz problem z nierównomiernym kolorytem skóry, to bazylia jest doskonałym wyborem. Równie dobrze nadaje się do pielęgnacji skóry z zaskórnikami i porami. Ponadto, bazylia posiada właściwości antyseptyczne, które pomogą zmniejszyć trądzik oraz stany zapalne skóry. Dodatkowo bazylia może pomóc osobom, które mają problem z bliznami po trądziku i chcą w naturalny sposób się ich pozbyć.
Wszystkie te drogocenne właściwości bazylii pomogą w pielęgnacji skóry oraz będą podstawą kremu anti-age do skóry dojrzałej. Dzięki temu, że krem jest odżywczy, może być stosowany do każdego rodzaju skóry.
3
Składniki potrzebne do przygotowania kremu:

- 1/3 szklanki świeżych liści bazylii
- 1/3 szklanki oczaru wirginijskiego
- nieduża ilość filtrowanej wody destylowanej
- 1 łyżeczka oleju migdałowego lub olejku jojoba
- 1,5 łyżki wosku emulgującego
- 2 łyżki masła Shea
- 7-10 kropli olejku z owoców dzikiej róży

Sposób przygotowania:

Do przygotowania kremu potrzebny będzie robot kuchenny i miska. Połącz liście bazylii oraz 1/3 szklanki oczaru wirginijskiego i dokładnie wymieszaj za pomocą robota kuchennego. Następnie dodaj masło shea, olejek migdałowy, wosk emulgujący i wymieszaj. Teraz całość przełóż do garnuszka i podgrzewaj, dopóki całość się nie roztopi. Po zagotowaniu pozostaw całość do ostygnięcia i spokojnie możesz przekładać gotowy krem do szklanego słoiczka. Domowy krem z bazylii możesz przechowywać w lodówce przez okres do około dwóch tygodni.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Od lat wiadomo że mleko korzystnie wpływa na stan naszych kości. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że jest równie cenne...
Odżywcza kąpiel nawilżająca
Od lat wiadomo że mleko korzystnie wpływa na stan naszych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt