Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Bóle Głowy > Domowy balsam do ciała, którzy przynosi ulgę w dolegliwościach

Domowy balsam do ciała, którzy przynosi ulgę w dolegliwościach

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Szukasz naturalnego sposobu, aby oczyścić zatoki i pozbyć się uporczywego bólu głowy? Jeśli tak, to świetnie trafiłeś! Oto przepis na naturalny, domowy balsam do ciała, który przyniesie ulgę w uporczywym bólu zatok oraz głowy. Balsam ten potrafi zdziałać cuda i to dosłownie. Oprócz tego, że jest zrobiony w stu procentach z naturalnych składników, to jego działanie cię po prostu zaskoczy. Jeśli kiedykolwiek używałeś maści na bazie ziół, doskonale wiesz, że są skuteczne. Tworzenie własnych balsamów oraz maści do użytku domowego może wydawać się nieco trudne na początku, jeśli nigdy wcześniej nie próbowałaś. Istnieje wiele przepisów, które są mniej lub bardziej skomplikowane.

1
Olejki eteryczne

Korzyści, jakie dają nam olejki eteryczne, klasyfikuje się jako nieocenione. Są one nie tylko znacznie łatwiejsze w użyciu niż zioła, ale również wymagają o wiele mniej środków finansowych. Mówiąc wprost, korzystanie z olejków eterycznych jest opłacalne, ponieważ jedna buteleczka olejku kosztuje około 10-15 złotych, a w buteleczce znajduje się około 250 kropli olejku. Jest to duża oszczędność czasu, energii, wysiłku oraz pieniędzy.
Ta receptura wykorzystuje działanie kilku składników, które są podstawą, natomiast olejki eteryczne to tylko przyjemny dodatek. Balsam działa w oparciu o naturalne składniki. Jest w stanie w bardzo krótkim czasie przynieść nieocenioną ulgę oraz skutecznie działa przez kilka następnych godzin. Zastosowanie tych kilku składników jest ściśle związane ze wspaniałymi korzyściami oferowanymi nam przez naturę, dlatego też bez zastanowienia powinniśmy skorzystać z tej receptury.
2
Olejek z rozmarynu

Olejek z rozmarynu doskonale nadaje się do leczenia problemów z zatokami oraz przynosi ulgę w trakcie leczenia górnych dróg oddechowych. Dzięki temu znacznie szybciej możemy oczyścić zatoki i pozbyć się zalegającego śluzu, ponieważ olejek z rozmarynu posiada właściwości antybakteryjne. Olejek cytrynowy oczyszcza i pozostawia cudowny odświeżający zapach, a olejek eukaliptusowy jest stosowany przy ogólnych problemach z układem oddechowym. Wiele osób wdycha zapach olejku eukaliptusowego wprost z buteleczki i od razu czuje różnicę.
Jeśli chodzi o olejek lawendowy, jest on dodawany w celu załagodzenia napięcia oraz wyciszenia organizmu. Dodatkowo działa on kojąco na skórę, dzięki czemu nie musimy się obawiać podrażnienia.

Naturalny balsam
Ten naturalny balsam przyniesie ulgę w bólu zatok, bez zbędnego wydawania pieniędzy na drogie produkty oraz zabiegi. Poniższy przepis to około 3 do 6 pojemniczków (w zależności od rozmiaru). Najlepiej jest używać opróżnionych opakowań po wazelinie, które są niewielkie i łatwo się je otwiera. Można śmiało używać pojemników ze szkła lub tworzywa sztucznego, opakowania plastikowe nie są zalecane, ponieważ mogą wejść w reakcję z olejkami.
3
Czego potrzebujemy do przygotowania balsamu?

Oto lista składników:

- 40 ml wosku pszczelego
- 2 łyżki oleju kokosowego
- 1 łyżeczka oleju ze słodkich migdałów oraz oleju jojoba
- 12 kropli olejku z rozmarynu
- 8 kropli olejku eukaliptusowego
- 6 kropli olejku z cytryny
- 8 kropli olejku lawendowego
- około 7 pojemniczków na balsam
- w razie potrzeby wydrukowane etykiety do przyklejenia na opakowanie.

Sposób przygotowania:
Na początek potrzebujemy średniej wielkości rondelek, wrzucamy do niego wosk pszczeli i na małym ogniu stopniowo topimy. Kiedy wosk się już roztopi, dodajemy olej kokosowy i olej ze słodkich migdałów – dokładnie mieszamy, aby nie przypalić zawartości, ponieważ straci ona wtedy swoje wartości odżywcze. Kiedy zawartość rondelka będzie już tworzyć jednolitą masę, dodajemy olej migdałowy i dalej mieszamy. Kolejnym krokiem jest zaprzestane procesu gotowania i odstawienie rondelka na bok i dodanie olejków eterycznych.
4
Rozlej do małych pojemniczków

Kiedy wszystkie składniki są już dodane, pozostaje tylko rozlać zawartość rondelka do małych pojemniczków, a następnie odstawić do wyschnięcia.
Gotowy balsam można śmiało stosować na skórę, wystarczy niewielką ilość balsamu rozetrzeć na klatce piersiowej, szyi lub pod nosem, aby poczuć ulgę. Jeśli masz duszności lub cierpisz z powodu ciągłego bólu głowy, możesz nasmarować okolice skroni lub kark. Jeśli dodatkowo jesteś chory lub przeziębiony, zaraz po użyciu balsamu połóż się do łóżka i porządnie wygrzej.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie ma nic równie korzystnego dla naszych zmysłów, niż zapach. Czy kiedykolwiek miałaś to szczęście, że zrobiono ci...
Jak poprawić nastrój dzięki aromaterapii?
Nie ma nic równie korzystnego dla naszych zmysłów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt