Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak w naturalny sposób dbać o włosy?

Jak w naturalny sposób dbać o włosy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Każda kobieta lubi mieć piękne, gęste i lśniące włosy. Jednak codzienna pielęgnacja, ciągłe stylizacje i zabiegi fryzjerskie niszczą je i osłabiają. Włosy, które są regularnie farbowane albo rozjaśniane, narażone są na uszkodzenia, ponieważ substancje chemiczne zawarte w farbach lub rozjaśniaczach niszczą strukturę włosa. Nie wspominając już o codziennej stylizacji na gorąco, chodzi tu głównie o prostowanie czy kręcenie włosów. Dodatkowo niektóre kobiety są przekonane o tym, że podcinanie włosów jest im całkowicie niepotrzebne. Jednak włosy, które są zniszczone, po pewnym czasie kruszą się i łamią, co powoduje samoczynne skrócenie się włosów z długości.

1
Podcinaj końcówki włosów

Z tych powodów nie ma najmniejszego sensu uciekać od nożyczek fryzjerskich, ponieważ raz na pół roku powinniśmy podciąć końcówki włosów. Jeśli chodzi o pielęgnacje kosmyków, w sklepach są dostępne olejki, maski oraz odżywki, które można śmiało stosować do każdego rodzaju włosów. Oprócz tego warto zadbać o włosy w całkowicie naturalny sposób, który opiera się na regularnym używaniu serum.
2
Serum, czyli magiczny eliksir

Serum działa jak magiczny eliksir, który przyspiesza porost włosów w bardzo szybkim tempie. Dzięki temu można zapobiegać wypadaniu włosów. Serum jest wykonane z ziołowych olejków, które pobudzają mieszki włosowe. Jeśli chcesz spróbować drogocennego działania naturalnych olejków, musisz zaopatrzyć się w następujące składniki:

- 50 ml oleju rycynowego
- 20 ml organicznego oleju kokosowego
- 10 ml olejku z rozmarynu
- kilka kropli olejku lawendowego (opcjonalnie)
3
Sposób przygotowania:

Olejek rycynowy wlej do niewielkiej miseczki, a następnie dodaj olej kokosowy oraz olejek z rozmarynu. Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj i opcjonalnie możesz dodać kilka kropli olejku lawendowego. W momencie kiedy wszystkie składniki są wymieszane, przelej zawartość miseczki do szklanego, małego słoiczka z nakrętką i gotowe!

Jak stosować serum
Serum możesz stosować na skórę głowy oraz na włosy nawet 2-3 razy dziennie przez dwa tygodnie. Pamiętaj, aby za pomocą palców, wetrzeć je dokładnie w skórę głowy i pozostawić na kilka minut. Już po pierwszych dwóch tygodniach zobaczysz i poczujesz różnicę!
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Miód jest łatwo dostępny i ma wiele różnych zastosowań: jako słodzik, źródło energii, czy środek leczniczy w wielu...
Jak nadać włosom blasku przy użyciu miodu?
Miód jest łatwo dostępny i ma wiele różnych zastosowań:...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt