Pestki z winogron i ich cudowne właściwości

olaa - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak drogocenne działanie mają pestki z winogron. Okazuje się, że są one bogate w substancje, które są w stanie niszczyć komórki nowotworowe w organizmie. Tak wysokiej dawki silnych związków antyrakowych nie ma żaden inny owoc na świecie. Wiele badań przeprowadzonych przez naukowców, potwierdza, że ekstrakt z nasion winogron jest o wiele bardziej skuteczny niż standardowe leczenie, oparte głównie na chemioterapii, która ma za zadanie zabijać komórki nowotworowe.

1
Jak winogrona wspomagają leczenie raka?
Zastanawiasz się pewnie, jak winogrona mogą pomóc leczyć raka? Otóż, gdy nowotwór jest zaawansowany, ekstrakt z pestek winogron niszczy komórki nowotworowe. Dodatkowym jego atutem jest to, że nie przyczynia się do niszczenia zdrowych komórek w ludzkim organizmie. Jego działanie skupia się tylko i wyłącznie na niszczeniu komórek rakowych, których po pewnym czasie jest coraz mniej.
Lekarze twierdzą, że ekstrakt z pestek winogron redukuje negatywne działanie stresu oksydacyjnego, który działa niekorzystnie na ciało człowieka. Dodatkowo należy podkreślić, że wspomaganie leczenia nowotworu ekstraktem z pestek winogron jest całkowicie naturalne i nie powoduje żadnych skutków ubocznych, dlatego jego stosowanie jest w stu procentach bezpieczne.
2
Jak sporządzić ekstrakt z pestek winogron?
Oczywiście ekstrakt z pestek winogron możesz zrobić samemu w domu, wystarczy tylko, że zaopatrzysz się w poszczególne składniki:

- jedna szklanka pestek winogron
- jeden średniej wielkości słoik z zakrętką
- rolka ręcznika papierowego albo zwykły nieduży, czysty ręcznik

Co trzeba zrobić?
Przede wszystkim należy dokładnie umyć pestki winogron. Najlepiej wysypać je na sitko i przelać wodą. Następnie rozłożyć je na ręczniku, tak aby woda całkowicie wsiąkła. Kolejnym krokiem jest pozostawienie pestek na 2-3 dni, aby wyschły. Po trzech dniach należy je zmiksować i przechowywać proszek w szklanym słoju w chłodnym i ciemnym miejscu. Zmielone pestki z winogron należy przyjmować 2-3 razy dziennie. Wystarczy, że dodasz 1 łyżeczkę proszku do szklanki wody lub soku, dokładnie wymieszasz i wypijesz. Staraj się pić miksturę przynajmniej dwa razy dziennie przez okres trzech miesięcy. Po upływie tego czasu, zrób sobie przerwę na dwa miesiące.
3
Inne korzystne właściwości ekstraktu z pestek winogron:

- wzmacnia naczynia krwionośne
- wspomaga serce
- zmniejsza kruchość naczyń włosowatych
- zapobiega stanom zapalnym w organizmie
- zmniejsza lepkość krwi
- redukuje poziom złego cholesterolu
- zmniejsza uczucie zmęczenia
- redukuje negatywne skutki stresu
- wspomaga zdrowie naszych oczu
Strona 1 z 4

Powiązane porady

kokos
cytryny
winogrona

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane