walentynki dla singli

Jak spędzić walentynkowy wieczór będąc singlem?
MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl

Pary niecierpliwie wyczekują na walentynkowy wieczór, podczas gdy samotne osoby bardzo się go boją. Bowiem Walentynki to dzień, w którym celebruje się miłość. Legenda mówi, że Walenty był kapłanem, który służył w Rzymie w III wieku. Kiedy Cesarz Klaudiusz II zauważył, że samotni mężczyźni są lepszymi żołnierzami, niż ich rówieśnicy, którzy mają żony i dzieci, zakazał udzielania sakramentu małżeństwa młodym ludziom. Walenty zdając sobie sprawę z niesprawiedliwości wydanego dekretu, zaczął udzielać tego sakramentu młodym kochankom w tajemnicy. Kiedy jego działania zostały odkryte, cesarz skazał go na śmierć. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na to, jak spędzić walentynkowy dzień, jeśli jesteś osoba samotną.
1
Bądź wdzięczna wszystkim twoim byłym partnerom lub partnerkom. To właśnie dzięki nim jesteś dziś tym kim jesteś. Jednak w żadnym wypadku nie ulegaj pokusie i nie dzwoń do nich w Walentynki. Pamiętaj o powodach, dla których dziś już nie jesteście razem.
2
Celebruj miłość obecną w twoim życiu. Ciesz się czasem spędzonym z bliskimi, których kochasz i świętuj to razem z rodziną i przyjaciółmi. Wyślij kartki walentynkowe wszystkim, na których ci zależy i o których się troszczysz. Szerz miłość i radość. Wyraź swoją miłość i troskę, pamiętając w tym dniu o bliskich. Możesz również skontaktować się z kimś bliskim, kogo dawno nie widziałeś i z kim długo nie rozmawiałeś.
3
Flirtuj. Tak flirtuj. Flirtuj z obcymi lub znajomymi, dzięki temu lepiej się poczujesz.
4
Nie spędzaj wieczoru w samotności. Wyjdź gdzieś z przyjaciółmi singlami, idź na obiad, wypij kilka drinków lub pograj w karty.
5
Bądź wesoły. Znajdź dziecko, z którym możesz podzielić się miłością i dobrze się bawić. Może to być młodsza siostra lub brat, siostrzeniec lub siostrzenica, dziecko twoje lub twojego sąsiada. Możesz również udać się do Domu Dziecka i podzielić się miłością z kimś zupełnie obcym. Przyniesiesz takiemu dziecku bardzo wiele radości, poprzez zabawę czy wspólne wyjście do cukierni. Możesz również poświęcić czas osobom starszym. Samotne osoby w Domu Seniora potrzebują kogoś, kto im poczyta lub wysłucha ich opowieści.
6
Wybierz się w podróż. Samotne osoby nic nie trzyma na miejscu. Zaplanuj więc wyjazd w miejsce, które zawsze chciałaś odwiedzić. Wybierz się w miejsce, gdzie możesz dobrze się bawić i poznać nowych ludzi.
7
Zrób coś dla innych. Zostań wolontariuszem w szpitalu lub Domu Dziecka. Dzięki temu zapomnisz, że dziś są Walentynki, a jednocześnie będziesz nieść pomoc innym. Być może zajęcie to bardzo ci się spodoba i na stałe wpiszesz je do swego planu dnia.
8
Zrób coś dla siebie. Być może zawsze chciałaś iść do SPA? W takim razie teraz jest na to odpowiednia pora. Zafunduj sobie masaż, pedicure i manicure.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane