Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Kosmetyki dla Pań > Triki urodowe, które ułatwią każdej kobiecie życie

Triki urodowe, które ułatwią każdej kobiecie życie

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Każda kobieta wie, jak czasochłonna jest pielęgnacja urody. Jeżeli chcesz zaoszczędzić czas, nie musisz rezygnować ze swoich przyzwyczajeń. Przedstawiamy kilka trików, które nie tylko zaoszczędzą twój czas, ale także pomogą rozwiązać problemy, które dręczą wiele kobiet. Koniecznie wypróbuj wszystkie i znajdź swoje ulubione.

Jak uratować zaschnięty tusz do rzęs?

Twój ulubiony tusz do rzęs stał się tak gęsty, że jego aplikacja jest bardzo trudna lub po prostu niemożliwa? Nie musisz go wyrzucać! Wystarczy dodać do opakowania kilka kropli płynu micelarnego i dokładnie wymieszać. Jeżeli nie używasz płynu micelarnego, nie musisz specjalnie go kupować. Użyj kropli do oczu. Dadzą dokładnie ten sam efekt! Po kilku chwilach twój tusz będzie jak nowy.

1
Alternatywa dla żelu do brwi

Chcesz ułożyć brwi, ale skończył ci się żel do ich układania? Wykorzystaj zwykły lakier do włosów. Weź szczoteczkę po tuszu do rzęs, spryskaj ją lakierem i ułóż delikatnie brwi. Dzięki temu będą przez cały dzień odpowiednio wymodelowane, a efekt będzie bardziej naturalny niż w przypadku żelu do stylizacji brwi.

Jak uratować nadłamany paznokieć?
Lubisz mieć długie paznokcie, ale często ci się łamią i musisz je skracać? Teraz już nie musisz. Nadłamany paznokieć możesz uratować wykorzystując torebkę po herbacie. Wcześniej opróżnij ją dokładnie z fusów i rozetnij wzdłuż, aby otrzymać pojedynczą warstwę cieniutkiego materiału i dopasuj ją do kształtu paznokcia. Materiał nie musi pokrywać całej płytki, a jedynie okolice dookoła złamania. Pomaluj paznokcie bezbarwnym lakierem i szybko, póki lakier jest jeszcze mokry, przyłóż materiał i dopasuj do złamania. Nadmiar możesz wyciąć po dokładnym wyschnięciu lakieru. Teraz wystarczy pomalować paznokcie na wybrany kolor i gotowe.
2
Jak wybielić paznokcie?
Twoje paznokcie są żółte lub mają widoczne przebarwienia? Użyj zwykłego wacika kosmetycznego, nasączonego w świeżo wyciśniętym soku z cytryny. Nałóż waciki na paznokcie, zawiń je folią aluminiową i pozostaw na 10 do 15 minut. Po tym czasie zdejmij waciki i wypłucz ręce w letniej wodzie. Po takim zabiegu paznokcie będą wyraźnie rozjaśnione, a efekt utrzyma się przez długi czas. W razie potrzeby powtórz zabieg.

Jak wyczyścić prostownicę do włosów?

Twoja prostownica do włosów jest brudna i pokryta warstwą osadów z produktów do stylizacji włosów? Wyczyścisz ją z pomocą sody oczyszczonej i wody utlenionej. Połącz oba składniki w gęstą masę. Nanieś ją na płytki i wyczyść okrężnymi ruchami. Następnie przetrzyj płytki suchym ręcznikiem papierowym i gotowe. Zwróć uwagę, aby podczas czyszczenia prostownica była odłączona od prądu.
3
Jak zmatowić pomadkę?

Twoja ulubiona pomadka szybko się ściera lub po prostu chcesz, aby miała matowe wykończenie? Użyj różu do policzków. Ważne jest, aby nie miał drobinek brokatu. Nałóż szminkę na usta, a następnie palcem nanieś niewielką ilość różu. Do innych kolorów możesz użyć pudru transparentnego.

Jak zrobić idealny manicure?

Podczas malowania paznokci zdarza ci się pomalować również skórki lub wychodzisz poza obręb płytki paznokcia? Weź wazelinę kosmetyczną i dokładnie posmaruj nią granicę paznokcia i skóry. Teraz nie musisz już starać się o dokładność. Wystarczy, że po skończonym malowaniu paznokci zetrzesz patyczkiem do uszy to, co pozostaje poza płytką paznokcia. Dzięki wazelinie lakier nie będzie przyklejał się do skóry.
4
Oliwka dla dzieci zamiast pianki do golenia

Skończyła ci się pianka do golenia? Użyj oliwki dla dzieci. Da łatwy poślizg maszynce i zapobiegnie podrażnieniom. Stosując oliwkę dla dzieci zapewnisz sobie również nawilżanie skóry, dzięki czemu nie musisz stosować dodatkowych balsamów nawilżających.

Jak pozbyć się nieprzyjemnego zapachu stóp?

Twoje stopy brzydko pachną? Możesz pozbyć się problemu korzystając z kąpieli wykonanej z 2 szklanek ciepłej wody, 1 szklanki octu i 1 szklanki płynu do płukania ust. Stopy mocz przez 15 do 20 minut. Po tym czasie opłucz je letnią wodą i gotowe. Nałóż na stopy lekki krem nawilżający.

Jak poradzić sobie z elektryzowaniem się włosów?

Większość kobiet ma problem z elektryzowaniem się włosów. Wełniane ubrania wspomagają ten efekt. Jak sobie z nim poradzić? Możesz użyć zwykłych chusteczek zapobiegających odbarwieniom prania. Przetrzyj nią włosy na całej długości. Możesz także spryskać włosy lakierem, równomiernie od nasady aż po końce.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Paznokcie chronią nasze palce i jeśli odpowiednio o nie zadbamy, sprawią, że ręce będą pięknie wyglądały. Są częścią...
Mity na temat paznokci
Paznokcie chronią nasze palce i jeśli odpowiednio o nie zadbamy, sprawią, że ręce...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt