Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Pięć szybkich sposobów na pozbycie się podrażnień po goleniu

Pięć szybkich sposobów na pozbycie się podrażnień po goleniu

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Najlepszą metodą na pozbycie się włosów w zbędnych miejscach jest depilacja. Niestety nie zawsze znajdzie się na nią czas i czasami trzeba użyć maszynki do golenia, co powoduje nieprzyjemne podrażnienia.

Kiedy powstają podrażnienia?
Podrażnienia po goleniu powstają, jeśli zapomnimy użyć balsamu po goleniu lub posiadamy bardzo wrażliwą skórę. Jeśli po goleniu twoja skóra zaczyna piec, oznacza to, że ją silnie podrażniłaś. Może to powodować dodatkowo stany zapalne skóry oraz swędzenie. Przed podrażnieniami może uchronić cię odpowiednia pielęgnacja skóry, zarówno w trakcie, jak i po goleniu. Istnieją także efektywne metody na pozbycie się podrażnień. Oto niektóre z nich:
1
Maska z jogurtu i ogórków

Weź łyżkę stołową drobno posiekanego ogórka i zmieszaj go z jogurtem. Następnie wrzuć wszystko do blendera i dokładnie zmiel. Nanieś maseczkę na bolące miejsca na około 25 minut, a następnie dokładnie opłucz pod prysznicem. Maseczka w bardzo szybki sposób poradzi sobie z podrażnieniami skóry.

Ocet jabłkowy

Ocet jabłkowy posiada właściwości przeciwzapalne, które redukują podrażnienia, zaczerwienienia i inne dolegliwości skóry w bardzo szybki sposób. Jest również bardzo efektywny w leczeniu podrażnień po goleniu. Zmieszaj łyżkę octu z trzema łyżkami wody. Następnie użyj bawełnianego wacika, by nanieść ocet na bolące miejsca i pozostaw na 10 minut. Opłucz pod bieżącą wodą. Powtarzaj zabieg zawsze, gdy będziesz czuć podrażnienia skóry.
2
Czarna herbata i olej kokosowy

Parz torebkę czarnej herbaty we wrzątku przez 20 minut. Następnie pozostaw do wystygnięcia. Następnie dodaj do wody łyżeczkę oleju kokosowego. Zamocz w miksturze wacik kosmetyczny i nanieś go na podrażnione miejsce. Mikstura posiada właściwości przeciwzapalne i zawiera kwas taninowy, które skutecznie leczą podrażnienia.

Olejek z drzewa herbacianego i oliwa z oliwek

Wymieszaj łyżkę oliwy z oliwek z trzema kroplami olejku z drzewka herbacianego. Masuj miksturą podrażnioną skórę przez dziesięć minut. Drzewko herbaciane ma właściwości przeciwzapalne i skutecznie leczy podrażnione miejsca. Olejek herbaciany powinien być zawsze wymieszany z innym rodzajem oleistej substancji w celu lepszej aplikacji.
3

Aloes

Aloes w naturalny sposób działa kojąco i naniesiony na podrażnienia po goleniu szybko i skutecznie sobie z nimi radzi. Weź żel z aloesu i nanieś go na skórę. Pozostaw na 10 minut a następnie dokładnie opłucz. Wygładzi do skórę i przyspieszy procesy gojenia się.
Kilka dodatkowych rad:

- Nie depiluj się codziennie

- Używaj gorącej maszynki, ponieważ to rozgrzewa włoski, co ułatwia golenie się

- Pamiętaj o balsamie i innych środkach kosmetycznych po goleniu

- Używaj czystej maszynki

- Zawsze nawilżaj skórę po goleniu
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt