Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > Przepis na naturalne chusteczki do oczyszania twarzy

Przepis na naturalne chusteczki do oczyszania twarzy

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Wiosna i lato to najpopularniejsze pory roku na odchudzanie, metamorfozy i poprawę swojego wyglądu. Wraz z rozpoczęciem wiosny szczególnie zaczynamy dbać o cerę i włosy, by odbudować je po zimie. Natomiast w czasie wakacji, decydujemy się na zabiegi upiększające, by zjawiskowo wyglądać podczas urlopów i zaplanowanych wyjazdów. Każda z nas, mimo natłoku obowiązków, powinna znaleźć czas na zadbanie o swój wygląd i samopoczucie. Zdarzają się jednak chwile, gdy czasu nam brakuje, a wzywa potrzeba szybkiego odświeżenia naszej twarzy. Mamy na to sposób! Nie tylko skuteczny, ale i bardzo prosty w przygotowaniu.
1
Specjalnie z myślą o zapracowanych kobietach, które nie mają czasu na prysznic i wizytę u kosmetyczki między codziennymi obowiązkami, został opracowany przepis na naturalne chusteczki oczyszczające, które szybko usuwają brud i nadmierny połysk z twarzy. Można je stosować przy każdym typie cery, choć szczególnie zaleca się je kobietom, które zmagają się z trądzikiem i problemami cery mieszanej.
2
Przepis na chusteczki wykorzystuje dwa najważniejsze dla pielęgnacji cery mieszanej produkty: oczar wirginijski i aloes. Mieszanka ta zapewnia przede wszystkim nawilżenie skóry, a także jej dogłębne oczyszczenie. Odpowiednie nawilżenie cery mieszanej i trądzikowej pozwala zapobiec nadmiernemu wydzielaniu się łoju po okresie wakacji, który powoduje wysyp wyprysków. Natomiast odpowiednie oczyszczenie, zapewnia skórze matowość i piękny wygląd na długi czas.

Oto sposób na przygotowanie naturalnych chusteczek nawilżających.

Tego potrzebujesz:

• oczar wirginijski (bez alkoholu);
• suszone róże do zaparzania;
• aloes;
• bawełniane płatki kosmetyczne;
• szklany słoik z przykrywką.
3
Sposób przygotowania:

Na początku połącz szklankę oczaru wirginijskiego z połową szklanki suszonych róż i pozostaw na okres dwóch tygodni w suchym i chłodnym miejscu. Jeśli wystarczy ci cierpliwości, śmiało możesz odstawić słoik z czarem i płatkami nawet na dłużej – im więcej dni postoi, tym mocniejszy wywar otrzymasz, a w konsekwencji lepszy efekt po użyciu chusteczki.

Po upływie około dwóch tygodni dolej 1/3 szklanki aloesu i dokładnie wymieszaj miksturę. Ułóż płatki kosmetyczne w szklanym słoiku, a następnie wlej cały wywar do środka. Po około godzinie, płatki bawełniane wchłoną wszystko, a chusteczki nawilżające będą gotowe do użycia.

Ten prosty przepis pozwoli ci zadbać o swoją cerę w chwilach, gdy nie masz czasu na porządne odświeżenie. Wypróbuj go, bo warto!
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak przygotować twarz do dogłębnego oczyszczania skóry i jak wykonać je krok po kroku...
Jak głęboko oczyścić twarz?
Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak przygotować twarz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt