Tutaj jesteś: Podróże > Porady dla Podróżnych > Atrakcje turystyczne > Wakacyjne szaleństwo z adrenaliną

Wakacyjne szaleństwo z adrenaliną - Porada spons.

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Połowa wakacji już za nami. Twój urlop przeszedł już do historii, ale marzy ci się relaks połączony z rozrywką? Nic prostszego! Zaplanuj szalony wypad weekendowy do największego w Polsce parku rozrywki. Energylandia czeka właśnie na Ciebie! Mniej więcej w połowie drogi między Katowicami a Krakowem, dokładnie w Zatorze, znajduje się 26 hektarów rozrywki na światowym poziomie - prawdziwy raj dla dzieci oraz dorosłych, którzy czasem lubią poczuć się jak maluchy.
1
1. Zabawę zacznij od Roller Coasterów

Nie czekaj na „lepszą okazję” i już teraz zaplanuj weekend pod znakiem rodzinnej zabawy w największym parku rozrywki nie tylko w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej. Zabierz swoich bliskich w niezapomnianą podróż, która na długo zapadnie wam w pamięci jako najlepiej spędzony wakacyjny czas. Energylandia to także bez wątpienia najnowocześniejszy tego typu obiekt w naszym kraju. Imponujące Roller Coastery to efekt pracy konstruktorów, których polot i wyobraźnię docenić można na sam widok wielkich stalowych konstrukcji, albo – i tą opcję zdecydowanie polecamy – odważnie zajmując miejsce w pierwszym rzędzie wagonika. Prawdziwym hitem wśród tegorocznych nowości będzie Speed Water Coaster – najwyższy i najszybszy na świecie wodny Roller Coaster wyrastający 60 metrów ponad ziemią i osiągający zawrotną prędkość 110 km/h. Połączenie Roller Coastera i przejażdżki wodnej gwarantuje schłodzenie emocji dawką mokrego orzeźwienia – kusząca propozycja podczas letnich upałów! Premierę tej flagowej atrakcji zaplanowano właśnie na wakacje.
Strefa Ekstremalna Energylandii to punkt, który koniecznie muszą zaliczyć wszyscy ci, którzy uwielbiają adrenalinę, prędkość i niespodziewane zwroty akcji.

Szukasz więcej informacji? Wejdź na www.energylandia.pl!
2
2. Zabawa jak z bajki

W Energylandii pomyślano również o najmłodszych, dla których stworzono iście bajkową krainę marzeń i zabaw! Koniecznie zajrzyjcie ze swoją pociechą do strefy Bajkolandia i sami przenieście się na moment w świat dziecięcych fantazji. Atrakcje, które tu na was czekają, wywołają uśmiech na twarzy każdego – małego i dużego. W tym sezonie Bajkolandia wzbogaciła się o dziesięć nowych atrakcji, które koniecznie musicie zobaczyć! Liczne karuzele, a wśród nich: klasyczna, wiedeńska karuzela z konikami i przepięknym bajkowym oświetleniem, strażacka remiza Super Pompa czy chociażby Latające Huśtawki to niezapomniane przeżycia dla każdego dziecka. Lubicie rodzinne wyścigi w samochodzikach? Koniecznie przejedźcie się tymi w Energylandii! Kto z Was wygra wyścig? Dzieci do trzeciego roku życia bawią się w Parku Rozrywki za symboliczną złotówkę. Pozostałym dzieciom do 140 cm wzrostu przysługuje bilet ulgowy, a Park respektuje także Kartę Dużej Rodziny. Niespodzianka czeka także na jubilatów, którzy nie osiągnęli jeszcze pełnoletniości. Zapraszamy do świętowania w Energylandii. W dniu urodzin wejście na teren Parku kosztuje jedynie złotówkę.

3
3. Relaks pod palmami

Po ekstremalnych emocjach odpocznij i nabierz sił w Water Parku, czyli wodnej strefie Energylandii. To tropikalne miejsce, w którym można zażyć słońca i przenieść się wyobraźnią na Karaiby lub popluskać się w jednym z trzech podgrzewanych basenów o całkowitej powierzchni 1800 m2 i głębokości od 20 do 135 cm. Water Park wyposażony jest w wodospady, zjeżdżalnie oraz statek i skały, czyli specjalnie zaprojektowaną scenografię! Ponadto znaleźć tu można piasek, palmy, leżaki oraz dwa punkty gastronomiczne z jedzeniem i napojami.
Nad bezpieczeństwem gości Water Parku czuwa liczna kadra ratowników, aby nic nie zakłóciło naszego wyjątkowego dnia. Jeśli więc zastanawiasz się, czy do Energylandii warto zabierać ze sobą strój kąpielowy, odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak! Jeśli jednak o tym zapomnisz, nic nie szkodzi. Na miejscu możesz nabyć modne stroje i wiele gadżetów, które będą świetną pamiątką, przypominającą radosne chwile spędzone w Parku Rozrywki Energylandia.

Podaruj dziecku swój czas i dobrą, rodzinną zabawę. Postaw na Energylandię i wspólnie przeżyjcie szaloną przejażdżką w największym Parku Rozrywki w Polsce.

Szukasz więcej informacji? Wejdź na www.energylandia.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt