Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak pozbyć się cellulitu domowymi sposobami?

Jak pozbyć się cellulitu domowymi sposobami?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Niski czy wysoki, chudy czy z dodatkowymi kilogramami - nie ma to znaczenia, jeżeli chodzi o występowanie cellulitu. Ze statystyk wynika, że dziewięć na dziesięć kobiet cierpi na jakąś formę cellulitu! Przyczyny jego występowania są liczne i obejmują genetykę, nieodpowiednią dietę, brak ruchu, odwodnienie, zmiany hormonalne, grubość skóry czy tkanki tłuszczowej. Kremy i balsamy przeznaczone do usuwania cellulitu mogą być drogie, a ich wyniki nie do końca muszą nas zadowolić. Ale nie rozpaczaj! Przedstawiamy domowe preparaty, dzięki którym skutecznie pozbędziesz się cellulitu i przy okazji nie wyczyścisz swojego portfela!
1
1. Nawadnianie

Odpowiednie nawodnienie organizmu ma zasadnicze znaczenie dla zwalczania cellulitu. Kiedy jesteśmy odpowiednio nawodnione, nasza skóra staje się elastyczna i jędrna, przez co grudki cellulitu stają się mniej zauważalne. Staraj się pić co najmniej 2 litry wody dziennie. Pamiętaj jednak, że zapotrzebowanie organizmu na wodę jest kwestią indywidualną i możesz potrzebować jej znacznie więcej.

2. Dieta

Zdrowa dieta jest niezbędna nie tylko dla naszego zdrowia, ale także dla pięknego wyglądu. Zadbaj więc o prawidłowe ilości wszystkich dostarczanych do organizmu substancji. Zbyt dużo soli w pokarmach powoduje zatrzymanie wody. Zbyt dużo zjadanego cukru powoduje szybki przyrost masy tłuszczowej. Warto więc szukać zdrowych przepisów, które ograniczają spożycie soli i cukru.
2
3. Kawa

Czy myślisz, że skoro stosowanie kawy na powierzchni skóry pomaga pozbyć się cellulitu, to można ją również pić bez ograniczeń? Niestety nie do końca. Podczas picia kawy może nastąpić utrata wody z tkanek, a w konsekwencji odwodnienie. Jednak stosowanie kawy miejscowo może faktycznie pomóc w walce z cellulitem.

Najlepiej sprawdzi się tu peeling kawowy, który możesz przygotować własnoręcznie.

Czego potrzebujesz?

Przygotuj ½ szklanki kawy mielonej, ¼ szklanki soli Epsom, 2 łyżki brązowego cukru, ¼ szklanki oliwy z oliwek.

Połącz wszystkie suche składniki, a następnie dolej do nich oliwy z oliwek. Przechowuj kosmetyk w szczelnie zamykanym słoiku. Zabieg wykonuj kilka razy w tygodniu, wmasowując go małymi kolistymi ruchami w skórę.

4. Oczyszczanie organizmu

Pozbycie się toksyn, które zalegają w naszych tkankach, jest niezbędnym sposobem walki z cellulitem. Istnieją różne metody oczyszczania i detoksykacji organizmu. Możesz wybrać dowolną, jednak pamiętaj, aby konsekwentnie przestrzegać zaleceń. Nie tylko pozbędziesz się cellulitu, ale także pozytywnie wpłynie to na twoje zdrowie i samopoczucie.
3
5. Ćwiczenia

Ćwiczenia mogą czynić cuda, także w kwestii pozbycia się cellulitu. Odpowiednio dobrany zestaw wzmocni nasze mięśnie, a także pomoże poprawić ogólny wygląd naszego ciała.

6. Suche szczotkowanie

Podobnie jak napoje czy kuracje oczyszczające organizm mogą pomóc pozbyć się zanieczyszczeń z naszego organizmu od wewnątrz, suche szczotkowanie pomaga oczyścić naszą skórę od zewnątrz, gdzie również osadzają się toksyny. Suche szczotkowanie może również rozłożyć tkankę tłuszczową bardziej równomiernie, dzięki czemu cellulit nie będzie tak widoczny. Suchą szczotką wykonaną z naturalnego włosia zrób masaż wykonując powolne, okrężne ruchy w kierunku do siebie. Zabieg możesz powtarzać kilka razy w tygodniu, a nawet codziennie.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każda kobieta na pewno wie czym jest cellulit. Jednak jako, że nie tylko kobiety korzystają z Internetu to w celu...
Kilka sposobów aby skutecznie pozbyć się cellulitu
Każda kobieta na pewno wie czym jest cellulit. Jednak...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt