Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak wzmocnić włosy i zapobiec ich rozdwajaniu?

Jak wzmocnić włosy i zapobiec ich rozdwajaniu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Suche włosy stają się łamliwe i bardziej podatne na rozdwajanie niż zdrowe kosmyki. Ale nie martw się na zapas! Mamy dla ciebie kilka prostych rozwiązań. Wypróbuj cztery domowe sposoby, a twoje włosy pozostaną zdrowe i lśniące.

1. Sprawdź swoją dietę

Zdrowe włosy zaczynają się od zdrowej diety. Ta o niskiej zawartości białka może rzeczywiście doprowadzić do utraty włosów lub ich osłabienia. Upewnij się zatem, czy w twoim jadłospisie znajduje się odpowiednia ilość białka pochodzącego z mięsa, nabiału, jajek, roślin strączkowych i innych pokarmów bogatych w białko. Zdrowe tłuszcze są kolejnym ważnym czynnikiem przyczyniającym się do poprawy kondycji włosów. Pomagają skórze produkować naturalne oleje, które utrzymują włosy i skórę głowy nawilżone. Zdrowe tłuszcze w diecie pochodzą z takich źródeł jak awokado, ryby i orzechy.
1
2. Unikaj wysokich temperatur

Ciepło jest jednym z najgorszych wrogów twoich włosów! Wysoka temperatura odwadnia kosmyki, powodując, że stają się kruche i podatne na złamania. Wielu z nas korzysta z narzędzi do stylizacji włosów i to nawet codziennie, ale ważne jest, aby ich unikać tak często, jak tylko jest to możliwe, aby dać włosom czas na regenerację.

Jeżeli jednak używasz narzędzi do stylizacji włosów, możesz pomóc złagodzić powstawanie niektórych uszkodzeń za pomocą specjalnych produktów chroniących włosy przed działaniem wysokiej temperatury.
2
3. Stosuj delikatne narzędzia

Popularne narzędzia do modelowania włosów na gorąco nie są jedynymi sprzętami, które mogą powodować uszkodzenia włosów. Inne - takie jak grzebienie, szczotki i gumki - mogą również szkodzić kosmykom.

Jeśli używasz szczotki do włosów, kiedy są one jeszcze mokre, może powodować to więcej szkody niż pożytku. Mokre włosy są bardziej podatne na złamania, zatem ważne jest, aby być bardzo delikatnym. Zamień więc swoją szczoteczkę na drewniany grzebień z szeroko rozstawionymi zębami. Zamiast zwykłych szczotek do suchych włosów używaj silikonowych, które są znacznie delikatniejsze.
3
4. Stosuj maseczkę odżywczą do włosów

Ta prosta maseczka wykonana z jedynie dwóch składników pomoże nawodnić suche i łamliwe włosy, dzięki czemu odzyskają blask i zdrowie.

Czego będziesz potrzebował? Przygotuj 1 żółtko i 1 łyżeczkę miodu. Wymieszaj dokładnie wszystkie składniki i nałóż maseczkę na włosy. Przykryj głowę miękkim ręcznikiem i pozostaw na 1 do 2 godzin. Po tym czasie wystarczy spłukać głowę letnią wodą i umyć włosy jak zwykle.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Suche i zniszczone włosy mogą łamać się i wypadać. Każdy chce mieć piękne i lśniące kosmyki. Jeżeli i ty szukasz...
Jak odżywić zniszczone włosy
Suche i zniszczone włosy mogą łamać się i wypadać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt