Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Impotencja > Naturalne sposoby na poprawę potencji

Naturalne sposoby na poprawę potencji

Stopień trudności: umiarkowane
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Problem obniżonej potencji dotyka obecnie coraz większej ilości mężczyzn. Niestety część z nich to młode osoby, które prowadzą szybki tryb życia, są zapracowane i nie mają czasu na zadbanie o swoje zdrowie, samopoczucie i sprawy łóżkowe. Z problemem niskiej potencji można walczyć na różne sposoby. Nie zawsze potrzebne są środki farmakologiczne. W leczeniu obniżonej potencji świetnie sprawdzają się naturalne sposoby, gdyż ten popularny dziś problem spowodowany jest najczęściej zaniedbaniem zdrowia.
1
Przyczyny i objawy

Poziom potencji zależy przede wszystkim od stanu zdrowia. Jeśli mężczyzna zaniedbuje zaspokajanie podstawowych potrzeb organizmu – odpowiednie odżywianie, sen czy relaks, może cierpieć na obniżenie witalności seksualnej. Trudności w osiągnięciu podniecenia seksualnego mogą być spowodowane również obniżeniem poziomu testosteronu, stosowaniem używek lub występowanie chorób drobnoustrojowych i psychicznych. Najważniejsze czynniki, od których uzależniony jest poziom potencji to zdrowie psychiczne i fizyczne. Problem z potencją dotyczy przeważnie mężczyzn po 40 roku życia. Najnowsze badania pokazują jednak, że ta wstydliwa przypadłość coraz częściej dopada również młodsze osoby.

Impotencja objawia się przede wszystkim niezdolnością do podniecenia seksualnego. Następstwami są brak erekcji, niezdolność do utrzymania stosunku płciowego do końca, a w konsekwencji brak orgazmu. Cierpi na tym nie tylko osoba, której problem dotyczy, ale również jej partner, gdyż stosunek seksualny nie może zostać sfinalizowany.

Zaburzenia potencji leczy się najczęściej u seksuologa. W zaawansowanych przypadkach podaje się środki farmakologiczne. Takie terapie wspiera się również naturalnymi metodami, podnoszącymi poziom potencji. Ich stosowanie zaleca się nie tylko osobom, u których problem już wystąpił, ale również narażonym pojawienie się problemów z potencją, lub zwyczajnie chcących zadbać o swoją kondycję seksualną!
Oto kilka sprawdzonych naturalnych sposobów na poprawę witalności seksualnej:
2
Jedz dużo owoców i warzyw

Badania potwierdzają, że niektóre rośliny, szczególnie warzywa i owoce mają niezwykły wpływ nie tylko na ciało człowieka i jego zdrowie fizyczne, ale również na psychikę. Okazuje się, że po spożyciu niektórych produktów stajemy się bardziej pewni siebie, przestajemy myśleć o zmartwieniach i zyskujemy pokłady cennej energii. Spożywanie konkretnych owoców i warzyw pomaga leczyć impotencję i poprawia kondycję seksualną.

Wartości w nich zawarte działają na organizm człowieka jak silny afrodyzjak! Seksuolodzy i dietetycy jednogłośnie zalecają spożywanie dużej ilości warzyw i owoców osobom, które mają problemy z potencją.

Do grupy owoców, które zwalczają tę przypadłość zalicza się: truskawki, ananasy, banany, morele, brzoskwinie czy melony. Zaleca się ich systematyczne spożywanie, najlepiej od dwóch do czterech owoców dziennie. Owoce są lekkostrawne. Nie wpływają zatem negatywnie na nasze samopoczucie. Co więcej znakomicie wpływają na smak spermy i soków kobiecych. Płyny stają się słodsze, szczególnie po zjedzeniu moreli i brzoskwiń. Można przygotować z nich pyszną sałatkę i skonsumować ją razem ze swoim partnerem. Owoce pobudzają również nasze zmysły, dzięki czemu wzrasta ochota na seks. Erekcję szczególnie poprawiają winogrono i granat.

Podobnie do owoców działają również warzywa. Szczególnie zaleca się jedzenie kopru włoskiego, pietruszki, selera, a także zielonych warzyw liściastych. Popularne są również czosnek – znany jeszcze w starożytności naturalny afrodyzjak, marchew, brokuły i kalafior. Zapewniają one witalność, poprawiają przemianę materii i pracę hormonów. Osobom z obniżoną potencją zaleca się codzienne spożywanie kilku rodzajów warzyw.
3
Stosuj aromatyczne przyprawy

Okazuje się, że aromatyczne przyprawy, znane głównie z kuchni dalekowschodnich mogą doskonale wpływać na naszą kondycję seksualną. Curry, kurkuma czy imbir wyjątkowo pobudzają nasze zmysły, tym samym ułatwiając podniecenie. Również kolendra, gorczyca, gałka muszkatołowa, bazylia i cynamon zwiększą ochotę na seks. Zaleca się więc dodawanie tych przypraw do codziennych posiłków lub sporządzanie z nich pobudzających napojów. Najskuteczniejszy efekt działania mają przyprawy, które są długo przechowywane. Ich właściwości, pobudzające nasz organizm się pomnażają, przez co efekt ich działania jest dłuższy i silniejszy.

Inne produkty

Również spożywanie takich produktów jak: orzechy, świeża wanilia, owoce morza czy jajka, pomaga w walce z impotencją. By zapewnić sobie dobra kondycję seksualną należy również jeść dużo różnego rodzaju ryb. Warto zastąpić niezdrową, kaloryczną żywność zdrowymi produktami, które pozwalają utrzymać odpowiednią wagę ciała oraz dodają nam energii i witalności.
4
Uprawiaj sport

Wysiłek fizyczny jest wyjątkowo wskazany osobom, które miewają problemy z potencją. Dlaczego? Ponieważ pobudza krążenie w organizmie, pozwala oczyścić go z toksyn i poprawia ogólne samopoczucie. Codzienny spacer lub jogging sprawią, że poczujesz się lepiej i poczujesz większą ochotę na seks!

Zrezygnuj z używek

Wszelkiego rodzaju używki wpływają negatywnie na nasze zdrowie i samopoczucie. Odbija się to również na naszej seksualności. Papierosy czy alkohol zabijają naturalne reakcje na bodźce, przez co trudniej jest osiągnąć odpowiednie podniecenie stref erogennych. Jeśli często pijesz alkohol lub sięgasz po papierosa i miewasz problemy z potencją, jak najszybciej zrezygnuj z tych używek! Taka decyzja poprawi nie tylko twoją kondycję seksualną, ale również uchroni przed rozwojem nowotworów.

Problemy z potencją to nie koniec świata. Nie należy się tym zamartwiać, ale przede wszystkim zadbać o swoje zdrowie fizyczne i psychiczne. Naturalne metody leczenia impotencji są sprawdzone i skuteczne, ale mogą okazać się niewystarczające w zaawansowanych stadiach tej przypadłości. W takiej sytuacji zaleca się wizytę u lekarza pierwszego kontaktu, a także seksuologa, którzy zdiagnozują problem zaburzenia potencji.
Przeczytaj teraz: Domowe sposoby na libido
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt