Skuteczne sposoby na infekcje zatok

jolanda - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Jeżeli zmagasz się z problemami z zatokami, nieprzyjemne dolegliwości - takie jak ciągłe uczucie zatkanego nosa, nieprzyjemny katar, ból okolic nosa i oczu oraz ból gardła - są twoją codziennością. Mamy jednak dla ciebie dobrą wiadomość. Możesz złagodzić skutki infekcji zatok za pomocą domowych sposobów. Jedyne, czego potrzebujesz, to odrobina czasu i cierpliwość. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak radzić sobie z leczeniem zatok naturalnymi, domowymi sposobami.

Ocet jabłkowy

Posiadając problemy z zatokami, powinieneś "uzależnić się" od octu jabłkowego. Przynosi on sporą ulgę w tej dolegliwości. Zmieszaj dwie łyżki naturalnego octu jabłkowego i łyżkę miodu w szklance wody. Pij mieszankę codziennie, a pozbędziesz się problemów z zatokami. Octu jabłkowego można używać także w inny sposób, mianowicie wymieszać parę kropel octu z wodą i podgotować. Następnie przez parę minut należy inhalować się oparami. Ten sposób również korzystnie wpływa na zatoki.
1
Stary, dobry czosnek

Czy wiesz, że czosnek jest jednym z najlepszych domowych antybiotyków? Posiada również właściwości przeciwgrzybicze i przeciwwirusowe. Posiekaj trzy ząbki czosnku i wrzuć do gotującej się wody. Inhaluj się mieszanką regularnie, a pozbędziesz się dolegliwości związanych z zatokami.

Magia eukaliptusa

Polej czystą chusteczkę paroma kroplami wyciągu z eukaliptusa i inhaluj się. Pamiętaj, że tylko regularna inhalacja przyniesie zamierzone efekty.
2
Olejek z oregano

Weź garnek wody i dodaj do niej oleju z oregano. Zagotuj i inhaluj się przez parę minut, pamiętając o tym, by mieć cały czas zamknięte oczy. Olejek z oregano ma naturalne właściwości, które przynoszą ulgę w problemach z zatokami.

Sól

Dodaj ¼ łyżeczki sody oczyszczonej i ¼ łyżeczki soli do dwóch łyżek gorącej wody. Następnie wlej wszystko do szklanki z wodą. Następnie zbliż nos do szklanki i głęboko wdychaj miksturę tak, by wręcz czuć krople wody wewnątrz swojego nosa. Powtarzaj zabieg regularnie.
3
Postaw na odpowiednią dietę

Lecząc zatoki w domu, pamiętaj, że bardzo istotna jest również dieta. Spożywaj herbatę imbirową, dodawaj do niej imbir, kurkumę i czosnek. Jedz również produkty bogate w witaminę A, takie jak pomidory i marchew. Przyspieszysz tym samym proces leczenia zatok.

Pamiętaj, że odpowiednia, zbilansowana dieta, to pierwszy krok do sukcesu i zakończenia terapii powodzeniem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane