odchudzanie bez głodzenia

Jak schudnąć bez głodzenia się?
KamilajKamilaj - specjalista Tipy.pl

Możesz schudnąć bez głodu, tabletek i specjalnej diety, a nawet bez ćwiczeń, (choć one przyśpieszają ten proces). Nie potrzebujesz żadnych sztuczek ani nawet specjalnego sprzętu i możesz jeść wszystko, na co masz ochotę. Poniżej znajdziesz wskazówki jak schudnąć bez głodzenia się i bez wysiłku.
1
Zwróć uwagę na swoje ciało. Kiedy robisz się głodny? Dlaczego? Kiedy zwykle jesz? Dlaczego? Musisz zacząć rozpoznawać prawdziwy głód od różnych "zachcianek" i "smaków".
2
Często czujesz nieodpartą chęć sięgnięcia po coś słodkiego lub zjedzenia jakiegoś konkretnego produktu (np. pizzę, frytki, chipsy itp.)? A może nawet masz ochotę na coś do jedzenia, ale sam nie wiesz co to mogło by być (idziesz do lodówki, przyglądasz się wszystkiemu i w końcu coś sobie wybierasz)?

Jeśli tak to znak, że się nieprawidłowo odżywiasz. Aby wyeliminować te "smaki" i "zachcianki" staraj się maksymalnie ograniczyć węglowodany (takie jak chleb, ziemniaki, makaron) oraz całkowicie zrezygnować z produktów zawierających puste kalorie (fast-foody, chipsy, itp.). Dzięki temu zamiast zapychać żołądek chlebem czy pustymi kaloriami zapchasz go warzywami, owocami czy białkami. W ten sposób dostarczasz organizmowi wszystkich potrzebnych witamin i składników mineralnych.

Jeśli zjesz nawet 10 hamburgerów, organizm po pewnym czasie zakomunikuje ci, że potrzeba mu czegoś jeszcze (tzn. witamin). W ten sposób można jeść, jeść i ciągle czuć chęć sięgnięcia po kolejną przekąskę.

Inny sposób to sięgnięcie po suplementy diety zmniejszające łaknienie. Wśród tych naturalnych można wymienić specyfiki zawierające olej z orzechów sosny koreańskiej (zobacz tutaj). Oszukują one mózg wysyłając mu fałszywy sygnał sytości, co sprawia, że jesz mniej oraz rzadziej masz ochotę na jedzenie.
3
Jedz tylko wtedy, gdy jesteś głodny, ale (i tu to, co sprawia, ze ta metoda działa) jedz tylko do czasu, kiedy poczujesz, że już się najadłeś. Większość ludzi je do czasu, kiedy poczują, że więcej już w siebie nie wcisną a to nie jest konieczne, a wręcz jest niewskazane.

Napychając się jedzeniem niepotrzebnie rozciągasz sobie żołądek, przez jesz więcej i częściej.
4
Nawet, jeżeli zrobisz się ponownie głodny wcześniej niż zwykle wszystko jest w porządku. Ponownie zjedz coś, ale tylko tyle abyś przestał odczuwać głód. Minie trochę czasu zanim przyzwyczaisz się do tej metody, ale kiedy już stanie się to twoim nawykiem będzie bardzo proste i naturalne.
5
Nie jedz z przyzwyczajenia lub tylko dla tego, że inni mają akurat porę jedzenia.
6
Jedz chude białko najlepiej pochodzące z ryb, ser z obniżoną zawartością tłuszczu, kurczaka (bez skóry), serwatkę. Białka to bardzo ważny element zdrowej diety i dodatkowo są potrzebne byś mógł stracić zbędne kilogramy.
7
Włącz do diety dobre tłuszcze. Kliniczne badania udowodniły, że tłuszcze nienasycone pomagają spalić inne tłuszcze w organizmie człowieka, a zwłaszcza w okolicy talii. Jedz więc takie produkty jak awokado, oliwki, orzechy i nasiona lnu a będziesz mógł spokojnie obserwować spadek wagi.
8
Należy jeść nieco mniej niż normalnie, ale tak by nie odczuwać uczucia głodu. Różni ludzie potrzebują różnych porcji kalorii, więc musisz dostosować dietę do własnych, indywidualnych potrzeb.
9
Jedz dużo warzyw i owoców. Pomagają ona zapełnić żołądek i jednocześnie przyspieszają tempo metabolizmu. Dodatkowo twój organizm czerpie z owoców i warzyw wiele składników odżywczych i witamin, dzięki temu jedząc dużo tych produktów będziesz mieć dobre samopoczucie.
10
Pełnię sukcesu zapewniają ćwiczenia. Wszystkie powyższe wskazówki są dobre, ale tylko dzięki gimnastyce możesz schudnąć i utrzymać szczupłą sylwetkę na długo.
11
odchudzanie
Dzięki prostym ćwiczeniom a nawet spacerowaniu będziesz mniej odczuwać głód oraz chęć sięgnięcia po przekąski. Osoby, które prowadzą aktywny tryb życia po prostu często zapominają o jedzeniu. Im więcej siedzisz tym częściej będziesz mieć różne "smaki".
?

Wskazówki
* Pij dużo wody. Czasami twoje ciało może wysyłać sygnał, że jesteś głodny, gdy tak naprawdę jesteś tylko spragniony.
* Upewnij się, że jesz tylko, gdy jesteś naprawdę głodny a nie z przyzwyczajenia, przygnębienia nudy lub jakiegoś innego powodu.
* Łatwiej ci będzie zorientować się, kiedy jesteś najedzony, jeżeli spowolnisz swoje normalne tempo jedzenia, by dać żołądkowi czas na "przetworzenie" informacji o ilości dostarczonego posiłku.
* Po zapachu swojego oddechu możesz stwierdzić czy twój żołądek czuje się najedzony.
* Jedz powoli, to bardzo ważne byś dokładnie przeżuwał wszystko, co zjadasz, nie tylko będziesz mógł lepiej delektować się spożywanym jedzeniem, ale także dasz żołądkowi więcej czasu na trawienie i będziesz wiedział, kiedy jest już pełny.
* Można schudnąć w ten sposób nie zmieniając swojego trybu życia, ale niewielka ilość ćwiczeń pomoże ci poprawić ogólny stan zdrowia i dodatkowo przyspiesz odchudzanie.
* Nie zaczynaj treningów bez wcześniejszej konsultacji z lekarzem.
* Stosując ta metodę odchudzania bez większego wysiłku musisz zwrócić uwagę na to, co jesz. Możesz specjalnie nie ograniczać jedzenia, ale musisz wybierać produkty zdrowe i mające duże właściwości odżywcze.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Patryk
04.02.2016
Bardzo prosty sposób który łatwo jest dowieść jest z wielu pożyteczny a jest nim sex po prostu ,dieta cud ,ćwiczenia porostu ruch i lepiej sie poczujecie oczywiscie tej wyzej wymienionej nic nie brakuje bo tak postępuje pozdrawiam Patryczek
Ania
05.07.2015
Udało się :) 10 kilogramów w niecały miesiąc!
ewe
25.07.2013
Skoro nieco mniej to i tak będzie głód