Skuteczny sposób na usunięcie kurzu i bakterii z łóżka

grzes_s - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Łóżko to ulubiony mebel praktycznie każdego z nas. Trudno znaleźć osobę, która nie uwielbia tego wspaniałego momentu, gdy po całym dniu kładziemy się do czystego, pachnącego łóżka, by odpocząć. Niestety, gdy jest ono nieregularnie sprzątane, staje się siedliskiem bakterii i brudu, które pochodzą z naszej śliny, potu i naskórka. To również idealne środowisko dla rozwoju roztoczy, które utrudniają życie alergikom. Warto wiedzieć, że brud i bakterie nie gromadzą się wyłącznie w pościeli, ale także na materacu lub obiciu łóżka, o których czystość również należy dbać. Poniżej przedstawiamy sprawdzony i skuteczny sposób na dokładne wyczyszczenie łóżka.
1
Podstawowym składnikiem, który będzie nam potrzebny do posprzątania łóżka jest, znany ze swoich właściwości czyszczących, proszek do pieczenia. Możemy być zadowoleni, ponieważ to tani, nietoksyczny i ekologiczny produkt, który na pewno nie uszkodzi naszego mebla. Proszek do pieczenia w połączeniu z wodą doskonale czyści plamy, usuwa nieprzyjemne zapachy, zabija drobnoustroje i eliminuje roztocza! Czego potrzeba nam więcej do wyczyszczenia łóżka?
2
Do dokładnego wyczyszczenia łóżka będą ci potrzebne:

• odkurzacz;
• jedno opakowanie proszku do pieczenia;
• niewielka ilość wody w misce;
• gąbka czyszcząca.
3
Czyszczenie materaca krok po kroku:

1. Na początku dokładnie poodkurzaj materac. Pamiętaj o szczelinach, w których gromadzi się najwięcej brudu.
2. Następnie, rozsyp na materacu proszek do pieczenia. Zrób to w miarę równomiernie. Więcej proszku możesz wysypać na bardziej zabrudzone miejsca.
3. Pozostaw na materacu proszek na około dwie godziny. W tym czasie wchłonie on nieprzyjemne zapachy i roztocza.
4. Następnie, namoczoną gąbką delikatnie przeczyść łóżko.
5. Usuń proszek z mebla. Pomoże ci w tym odkurzacz.

Ten prosty sposób przynosi naprawdę zaskakujące efekty. To ze względu na cenne właściwości proszku do pieczenia. Możesz go użyć również do wyczyszczenia innych mebli w domu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Granitowy blat
Jak przyspieszyć dojrzewanie awokado
Sposoby na rdze

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

alutka
14.09.2017
Soda od dawna jest znana jako środek czyszczący.
ZośkaD
14.09.2017
Łał, jakie wy macie te opakowania proszku do pieczenia?
Bo jak takie zwykłe 16g czy nawet podwójne 32g rozsypać na całym łóżku.....?

Ale ogólnie sposób dobry tylko przy zastosowaniu ok 10 opakowań a nie jednego.
Tak samo doskonale zadziała soda oczyszczona.