Jak naturalnie zmniejszyć rozmiar biustu?

lucy - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Piersi uznaje się za symbol kobiecości i piękna, dlatego ich właścicielki pragną, by miały one idealny rozmiar i kształt. Obydwie te cechy zależą od czynników, takich jak predyspozycje genetyczne, otyłość, ciąża, karmienie piersią, zmiany hormonalne w organizmie, a także efekty uboczne stosowania niektórych leków.

Zbyt duże piersi mogą stać się przyczyną problemów zarówno natury fizycznej, jak i emocjonalnej. Dolegliwości zdrowotne obejmują wysypki pod piersiami, tkliwość, ból pleców, ból karku i zadyszki. Duży biust może także stać się przyczyną nieprawidłowej postawy ciała. Wpływa też niekiedy na obniżenie samooceny i poczucia atrakcyjności. Ponadto, utrudnia wykonywanie niektórych ćwiczeń i dopasowanie odpowiednich części garderoby.

Jeśli chcemy zmniejszyć rozmiar swojego biustu, musimy dokonać kilku zmian w stylu życia i diecie, a także zastosować kilka prostych domowych sposobów. Warto jednak wiedzieć, że metody te nie tylko zmienią rozmiar biustu - aby go zmniejszyć, trzeba jednocześnie zminimalizować masę swojego ciała.
1
1. Ćwiczenia kardio i rozciągające

Regularne ćwiczenia mogą pomóc pozbyć się tłuszczu na całym ciele, w tym z piersi. Niektóre ćwiczenia kardio i rozciągające mają na celu redukcję tłuszczu właśnie z okolic tułowia.

Skup się na ćwiczeniach kardio o niezbyt dużej intensywności, ponieważ dla większości kobiet z dużym biustem intensywne ćwiczenia mogą okazać się zbyt trudne. Mowa tu zwłaszcza o biegach. Do ćwiczeń wykorzystaj rower stacjonarny, eliptic czy stepper. Trenuj przez 45 minut dziennie, co najmniej 5 razy w tygodniu.

Wykonuj też ćwiczenia siłowe, które pomogą wzmocnić mięśnie klatki piersiowej i zmniejszyć rozmiar biustu. Przykładem takich ćwiczeń są pompki i wyciskanie sztangi na ławeczce. Powtarzaj takie ćwiczenia 8 – 12 razy w 2 – 3 seriach, kilka razy w tygodniu.

Uwaga: podczas wykonywania ćwiczeń zawsze noś dobrze dopasowany i mocno podtrzymujący biustonosz sportowy.

2. Ćwiczenia aerobowe

Ćwiczenia aerobowe przyspieszają metabolizm, co z kolei pozwala na szybsze spalanie tłuszczu. Kiedy zaczniesz tracić na wadze, zmniejszy się także rozmiar twojego biustu.

Chodzenie po schodach to proste ćwiczenie aerobowe, które możesz wykonywać codziennie. Jazda na rowerze to kolejna doskonała forma sportu aerobowego. Szybki spacer także pomaga zgubić zbędne kilogramy.

Wykonuj ćwiczenia aerobowe przez 30 minut, co najmniej 4 – 5 razy w tygodniu.
2
3. Masaż

Masaż jest znanym od wieków sposobem na zmniejszenie ilości tłuszczu w organizmie oraz zmniejszenie rozmiaru biustu. Pamiętaj, by każdą pierś masować taką samą ilość czasu.

Nałóż na piersi ciepły olej kokosowy. Przy użyciu palca serdecznego i środkowego masuj każdą pierś okrężnymi ruchami w kierunku ku górze przez 10 minut. Powtarzaj taki masaż dwa razy dziennie przez co najmniej 3 miesiące, aż zauważysz różnicę w rozmiarze piersi. Do masażu możesz także użyć balsamu lub kremu do zmniejszania objętości piersi.

4. Imbir

W wielu medycynach tradycyjnych do zmniejszania rozmiaru biustu stosuje się imbir. Przyspiesza on metabolizm i pomaga szybciej spalić tłuszcz. Wpływa także na rozmiar piersi, ponieważ są one zbudowane głównie z tkanki tłuszczowej.

Ugotuj 1 łyżeczkę startego imbiru w 1 szklance wody przez 10 minut. Przecedź, dodaj nieco miodu i pij powoli małymi łykami. Wypijaj dziennie 2 – 3 szklanki takiego napoju.

3
5. Zielona herbata

Zielona herbata jest również skuteczna w zrzucaniu zbędnych kilogramów i tym samym, zmniejszaniu rozmiaru biustu. Katechiny, które się w niej znajdują, wspierają proces utraty wagi i stymulują organizm do szybszego spalania kalorii, a co za tym idzie tłuszczu. Dzięki temu szybciej możemy zmniejszyć rozmiar naszego biustu. Ponadto zielona herbata zmniejsza ryzyko zachorowania na raka piersi.

Dodaj do szklanki gorącej wody 1 łyżeczkę liści zielonej herbaty. Przykryj i zaparzaj przez kilka minut. Przecedź i dodaj niewielką ilość miodu do smaku. Wypijaj dziennie 3 – 4 szklanki takiej herbaty przez co najmniej kilka miesięcy.

6. Siemię lniane

Siemię lniane zawiera kwasy tłuszczowe omega-3, które pomagają zmniejszyć poziom estrogenu w organizmie. Wysoki poziom tego hormonu jest jedną z przyczyn dużego biustu. Ponadto siemię lniane pomaga usunąć szkodliwe substancje z organizmu.

Do szklanki gorącej wody dodaj 1 łyżkę zmielonego siemienia lnianego. Wypijaj taką miksturę raz dziennie aż do uzyskania oczekiwanych rezultatów.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

podpaska
lewatywa
kaszel

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane