Pięć sposobów na oczyszczenie organizmu

grzes_s - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Lekarze uważają, że nerki i wątroba wykonują większość pracy, jeśli chodzi o oczyszczanie organizmu z toksyn. Jeśli nie pracują prawidłowo lub jesteś narażony na zanieczyszczone pożywienie, powietrze i wodę, to musisz zrobić coś więcej, aby toksyny nie zalegały w twoim organizmie. Poniżej znajdziesz kilka sposobów i wskazówek, jak oczyścić swój organizm, co bez wątpienia wpłynie pozytywnie na stan twojego zdrowia ogólnego i samopoczucia.

Czego potrzebujesz?

- świeże owoce i warzywa
- sauna
- dieta o ujemnym bilansie kalorycznym, jeśli jesteś osobą otyłą
- leczenie Panchakarma

1
Świeże owoce i warzywa

Ekstremalne zabiegi detoksykacyjne mogą stanowić zagrożenie dla zdrowia, dlatego przed rozpoczęciem takiej operacji musisz skonsultować się z lekarzem. Na początek powinieneś wykluczyć ze swojego pożywienia szybkie i niezdrowe jedzenie. Staraj się też ograniczyć do minimum żywność wysoko przetworzoną, cukier rafinowany oraz alkohole. Zamiast tego spożywaj więcej produktów pochodzenia organicznego, produktów nieprzetworzonych, świeżych owoców i warzyw. Większość lekarzy uważa, że to świetna alternatywa. W przypadku owoców zwróć uwagę na ich indeks glikemiczny, by ograniczyć spożywanie cukrów.

Sauna

Od czasu do czasu odwiedź saunę. Poprzez pocenie, organizm ludzki wydala część toksyn.
2
Leczenie Panchakarma

Leczenie Panchakarma to zestaw pięciu starożytnych technik medycyny tradycyjnej, których korzystne działanie zostało naukowo potwierdzone w przypadku oczyszczania organizmu z toksyn, zwiększania energii życiowej, oczyszczania umysłu oraz odmładzania organizmu. Obejmuje również saunę parową, masaże i aromaterapię.

Oczyszczaj jelita

Duża część toksyn, które są spożywane każdej doby, zatrzymuje się w okrężnicy. W związku z tym zachowaj witalność jelita grubego poprzez ćwiczenia oraz dietę bogatą w błonnik. Owoce, warzywa i zboża to wszystko, czego potrzebujesz, aby zmniejszyć stężenie toksyn w okrężnicy i pośrednio zmniejszyć ryzyko zachorowania na nowotwory jamy brzusznej.
3
Ważne

Nie ma potwierdzenia badaniami naukowymi, że środki przeczyszczające oczyszczają jelito grube w zdrowy sposób. Przeciwnie, jeśli nie są one z medycznego punktu widzenia przewidziane, mogą być niebezpieczne, powodując dehydratyzację, skurcze mięśni, a nawet zasłabnięcia. Redukcja masy tłuszczowej organizmu pomaga w łatwy sposób oczyścić organizm z toksyn, dlatego pomyśl również o tym, jeśli jesteś otyły. Nie ma sensu wydawać pieniędzy na urządzenia i zabiegi oczyszczające, ponieważ wszystko co najważniejsze leży w twoich codziennych czynnościach i nawykach.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

jedzenie w nocy
Wzdęcia
Sposoby na zaparcie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane