dekoracje walentynkowe lub bożonarodzeniowe

Jak zrobić wiszące serduszka vintage?

GogaGoga - specjalista Tipy.pl
Wiszące serduszka mogą ożywić zarówno bożonarodzeniową choinkę jak i walentynkowe przyjęcie. Serduszka te mogą w czasie świąt Bożego Narodzenia pełnić również taką funkcję jak jemioła. Jeśli zakochani staną pod taką dekoracją, będą musieli gorąco się pocałować. Przygotowanie takich ozdób nie jest wcale trudne. Wystarczy kilka obrazków aniołków, koraliki i sznurek. Poniżej znajdziesz wskazówki krok po kroku, jak wykonać wiszącą dekorację walentynkową.
P

* 2 lub 4 walentynkowe obrazki dopasowane do wielkości serca
* Kolorowy sznurek lub wstążeczka
* Klej do papieru
* Koraliki
* Nożyczki lub nóż do papieru.

1
robienie walentynkowych dekoracji 1
Z kartki sztywnego papieru wytnij odpowiedniej wielkości serce, możesz skorzystać z gotowych szablonów lub naszkicować je samodzielnie. Przygotuj obrazki vintage, możesz do tego celu wydrukować je z Internetu lub wykorzystać te, które masz w domu (stare pocztówki walentynkowe, z gazet, itp.).
2
robienie walentynkowych dekoracji 2
Na czterech obrazkach obrysuj ołówkiem szablon serca i wytnij je wzdłuż naszkicowanych linii. Musisz to zrobić z dużą dokładnością, gdyż wszystkie części muszą do siebie idealnie pasować. Podczas wycinania staraj się przesuwać papier, a nie nożyczki.
3
Każde wycięte z obrazka serce złóż na pół. Po zagięciu obrazek powinien znajdować się wewnątrz.
4
robienie walentynkowych dekoracji 3
Weź do reki jedno ze zgiętych serduszek i na jego jedną tylną połowę nałóż klej. Dociśnij do niego połówkę drugiego serca i poczekaj aż wyschnie. W ten sam sposób przyklej trzecie serduszko. Łącz ze sobą strony, gdzie nie ma obrazków.
5
Utnij odpowiedniej długości sznureczek lub wstążeczkę. Na jednym jego końcu zawiąż supełek i nawlecz koraliki. Pamiętaj, by supełek był na tyle duży, by koraliki się nie zsunęły.
6
robienie walentynkowych dekoracji 4
Umieść sznureczek na środku sklejonych wcześniej trzech serduszek, w miejscu gdzie są one jeszcze nie połączone (jak na rysunku). Ułóż go tak, by koraliki znajdowały się na dole serca i mogły swobodnie zwisać.
7
W miejsce, w którym znajduje się sznureczek, przyklej czwarte serduszko.
8
Zawiąż węzeł na sznurku tuż nad sercem i nawlecz na niego kilka koralików. Możesz zrobić kilka supełków i nawlec wówczas odpowiednią ilość koralików. Pamiętaj im więcej supełków, tym więcej koralików.
9
Teraz zawieś ozdoby w widocznym miejscu, tak by wszyscy mogli je podziwiać.
?

Wskazówki
* Oto sekret idealnego cięcia przy użyciu szablonu. Ułóż niewycięty szablon na niewyciętym obrazku. Patrząc pod światło odpowiednio je ustaw. Zepnij szablon z obrazkiem w odpowiednim ułożeniu. Teraz przystąp do wycinania obu arkuszy na raz. Trzymaj je mocno na miejscu, aby się nie przesunęły.
* Na jednym sznurku możesz przywiesić dwa lub nawet trzy takie serduszka.
* Możesz ozdobić krawędzie serca za pomocą brokatu.

Powiązane porady

dekoracje bożonarodzeniowe
przeźroczyste bombki choinkowe
Aniołki na Wigilię i Boże Narodzenie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane