Kawa z masłem pozwoli pozbyć się nadwagi

grzes_s - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Wszyscy, no może prawie wszyscy, lubią wypić filiżankę dobrej kawy rano lub po śniadaniu. Ale czy każdy z nich wie, że poranna kawa może być skutecznym środkiem, który pozwoli zrzucić ci kilka zbędnych kilogramów? Oczywiście może się to stać tylko wtedy, kiedy dodasz do niej trochę masła.
Rozpoczęcie dnia od spożycia zdrowych kwasów tłuszczowych dostarcza energii, jest dobre dla funkcji poznawczych, a także wspiera system hormonalny. Taka kombinacja składników zapewnia również lepszą wydajność i kreatywność w ciągu dnia.
1
Kluczowe dwie pierwsze godziny po wypiciu kawy

Eksperci uważają, że w przypadku kawy ważne jest to, jaką kondycją i samopoczuciem się cieszysz po upływie dwóch godzin od spożycia pierwszej filiżanki. Zwykła kawa sprawia, że czujesz się głodny i zmęczony już po około dwóch godzinach. Masło dodane do kawy pomaga zapobiegać kryzysowi i jeden kubek takiego napoju sprawi, że będziesz gotowy do działania.

Zdaniem wielu osób, które próbowały tej metody, "śniadanie w kubku" jest najlepszą formą, jaką mogli sobie wymarzyć o poranku. Przecież nie każdy lubi jeść zaraz po przebudzeniu.
2
Ulubiony napój Tybetańczyków

Picie o poranku kawy z dodatkiem masła nie jest niczym nowym. To ulubiony napój Tybetańczyków, którzy twierdzą, że dzięki tej metodzie można dostarczyć do organizmu zdrowe tłuszcze już w godzinach porannych.

Kawa z masłem to bomba energetyczna, która zwiększa metabolizm i dostarcza siły na cały dzień. Pamiętaj jednak, by nie użyć jako dodatku masła solonego. Najlepiej sięgaj po produkty z mleka krowiego i pozbawione konserwantów. Dzięki temu uzyskasz najlepsze rezultaty.
3
Przepis na doskonałą kawę z masłem

Aby przyrządzić ten świetny napój potrzebne ci są następujące składniki:

- łyżeczka kawy rozpuszczalnej
- woda, która powinna być gorąca, ale nie wrząca
- łyżeczka masła

Sposób przygotowania:

Zalej kawę gorącą wodą. Następnie dodaj do niej łyżeczkę masła i wymieszaj. Jeśli będzie to dla ciebie bardziej wygodne, możesz od razu wymieszać wszystko razem. W przypadku kawy parzonej może to jednak uniemożliwić jej zaparzenie. Smacznego.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

kawa po turecku
Czekolada do picia
spienianie mleka

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

bogumiła
22.09.2017
Zauważyłam,że od kiedy masło podrożało (a kosztuje ok 7zł) to zaczynają pisać o nim cuda,cuda.
Zamiast masła polecam śmietankę.
Masło jest za drogie dla przeciętnego polaka,z mężem nauczyliśmy się jeść bez masła co spowodowało,że jemy mniej chleba,a więcej jajek kiełbasek warzyw
nina
21.09.2017
Lewandowska już dawno o tym pisałą tylko ona dodaje olej kokosowy. No i ja zaczełam stosować jej rady. DO tego dieta i waga faktycznie leci w dół. I o to chodzi. :D
Adaś
21.09.2017
czy może być to masło sklarowane ?
Radek
21.09.2017
A ja dodaję do moje kawy z rana nieco whisky. To także dostarcza energii, jest dobre dla funkcji poznawczych, choć nie wiem jak tam z systemem hormonalnym. Ale na pewno taka kombinacja składników zapewnia lepszą wydajność i kreatywność w ciągu dnia. Sprawdzone - polecam!!
Robert
21.09.2017
A próbował ktoś Zioła Tybetańskie ?
Jeśli nie, zdecydowanie polecam każdemu.

Maria
21.09.2017
Dawałam masło klarowane - bo zwykłe nie mogę, alergia pokarmowa. Nic nie schudłam. Problem nie jest do rozwiązania poprzez tłuszcz. Problem nadwagi jest dużo bardziej złożony.