odchudzanie bez tabletek

Jak schudnąć bez tabletek?

DietaDieta - specjalista Tipy.pl
odchudzanie bez tabletek
1 z 8
Masz problem z utratą wagi? Jesteś zmęczony batalią z dodatkowymi kilogramami? Poniżej znajdziesz siedem porad, które pomogą ci szybko i łatwo schudnąć, bez stosowania żadnych tabletek wspomagających odchudzanie.
1
picie wody
Pij wodę.

Numerem jeden na naszej liście jest picie dużej ilości wody. Woda pomaga wypłukać z organizmu szkodliwe toksyny, które często hamują proces chudnięcia. Eksperci w sprawach odchudzania sugerują, że odpowiednia ilość wody to sześć do ośmiu szklanek, ale im więcej wody możesz wypić tym lepiej.

2
napoje gazowane
Odstaw napoje gazowane.

Unikaj napojów gazowanych by zmniejszyć wzdęcia i pozbyć się dodatkowych centymetrów w talii.

3
błonnik
Zwiększ spożycie błonnika.

Jedz pełnoziarniste produkty zbożowe, owoce i warzywa, dzięki temu nie obciążysz organizmu nadmiarem niepotrzebnych kalorii. Jeżeli stopniowo zwiększysz spożycie błonnika szybciej schudniesz.

4
warzywa
Jedz dużo warzyw.

Na początek zacznij od pięciu warzyw dziennie i stopniowo dodawaj więcej do codziennego menu. Naturalne, nieprzetworzone produkty spożywcze są najlepsze dla twojego organizmu podczas odchudzania, pomagają zrzucić zbędne kilogramy. Zamień zwykłe przekąski na marchewkę, selera, ogórki lub warzywa z puszki, np. groszek lub kukurydzę.

5
podjadanie przed telewizorem
Ogranicz oglądanie telewizji.

Oglądanie telewizji zachęca do jedzenia bardziej niż ci się wydaje. Unikaj niepotrzebnych kalorii i bezmyślnego jedzenia przez ograniczenie oglądania telewizji. Znajdź inny sposób relaksowania się, który zajmie zarówno twój wolny czas jak i ręce.

6
ćwiczenia
Ćwiczenia.

Ćwiczenia są niezbędne, żeby szybko schudnąć. Ćwicz około 30 minut dziennie, to optymalny czas na początek, potem stopniowo zwiększaj czas ćwiczeń np. po 10 minut, co tydzień, aż dojdziesz do 60 lub 90 minut dziennie. Ćwicząc regularnie na pewno szybko schudniesz. Pamiętaj, że ćwiczeniem jest również szybki marsz (do pracy czy szkoły), wchodzenie po schodach (zamiast jazdy windą) czy odkurzanie.

7
ćwiczenia na piłce
Trening siłowy.

Trening wytrzymałościowy podnosi tempo twojej przemiany materii, buduje masę mięśniową i pomaga spalić zbędny tłuszcz. Dodaj trening siłowy to twojego codziennego programu ćwiczeń. Taki trening to najskuteczniejszy i najszybszy sposób by schudnąć i uzyskać zgrabną i wysportowaną sylwetkę. Praktycznie od razu będzie można zobaczyć i przede wszystkim poczuć efekty treningu siłowego. Po około sześciu tygodniach intensywnego treningu można zaś zobaczyć różnice na pełną skalę.

?

Wskazówki
* Pełne efekty daje połączenie diety i ćwiczeń, nie możesz oczekiwać szybkiej utraty wagi stosując tylko dietę.
* Połączenie diety, wysiłku fizycznego a także picie dużych ilości wody i spożywanie błonnika i warzyw daje ci gwarancję na szybkie zrzucenie zbędnych kilogramów bez zastosowania tabletek wspomagających odchudzanie.

Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (18)

* Pola wymagane

bluem
28.05.2015
Też bez tabletek wiele nie schudłam a wcale nie jestem leniwa i się nie obżeram, dopiero po suplementacji acetomale waga spadła, może czasem trzeba organizmowi dodatkowego bodźca?
kupa
22.04.2015
a ja wcale nie schudłam OSZUKAŃSTWO!! Nie można oszukiwać ludzi!!!!!!! downy
topielica
15.04.2015
Do tego dodam iż fajną sprawą jest dieta jednodniowa jak ktoś wytrzyma 3 dniowa a dla wytrwałych i dłużej np. z samych winogron jemy winogrona a tym samym oczyszczamy nasz organizm dajemy mu odpocząć i rewitalizujemy -oczywiście picie płynów obowiązkowe .Polecam z wyjątkiem osób którzy chorują na cukrzyce oni takiej diety nie powinni uwzględniać.
lol
15.01.2015
od kiedy to oglądanie tv zachęca do jedzenia? :D autor miał chyba na myśli, że stwierdzono, że gdy konsumujemy posiłek podczas oglądania tv nie skupiamy się na jedzeniu przez co możemy zjeść więcej niż normalnie. telewizja nie wzmaga apetytu po prostu odwraca uwagę i spowalnia uczucie sytości. jedząc popcorn przy stole zjemy zdecydowanie mniej niż w kinie na filmie gdzie nasz mózg zaabsorbowany jest przetwarzaniem informacji chłoniętych z ekranu a nie z żołądka. Co do warzyw i owoców też trzeba uważać gdyż cukry proste w nich zawarte wywołują wyrzut insuliny co może być niebezpieczne dla cukrzyków lub osób będących w grupie ryzyka zachorowania. Warzywa także zawierają cukier jak w/w kukurydza czy marchew. Nie jestem laikiem. w zeszłym roku udało mi się zrzucić 20kg więc wiem co mówię. Przede wszystkim ograniczyć cukry oraz tłuszcze i pszenicę w każdej formie, jeść często w mniejszych ilościach i w miarę regularnie. Wybrać grill lub piekarnik zamiast smażyć na tłuszczu. Samopoczucie +200% zero wzdęć i uczucia ciężkości. pozdrawiam
HardcorowyKowal
08.12.2014
Umiesz Liczyć licz kalorie ja tak pracuje z moimi klientami i to działa bo w dzisiejszych czasach ciężko jeść same zdrowe jedzenie
alexss
08.12.2014
Jedz co jesz do tej pory zmien talerz duzy na sredni nie wierze w zadne tabletki wyladowałam w szpitalu bo dr mi przepisała jesli zawieraja chrom aby nie miec ochoty na słodkie to pobudzaja komorki rakowe a wiec radze uwazac.
anetka405
08.12.2014
nie wiem, czy komentujący to jedna i ta sama osoba, czy wszyscy mają te same problemy z ortografią...
Soku
08.12.2014
Bzdura z ta wodą.Piszecie że im więcej tym lepiej.Wypicie zbyt dużej ilości wody może spowodować śmierć poprzez wypłukanie elektrolitów z organizmu.Mam na myśli tutaj ok 20 litrów w ciągu dnia.Mało prawdopodobne ale możliwe bo są osoby, które próbują wszystkiego byleby tylko schudnąć, i mogłyby wziąć sobie tą radę do serca.
Sceptyk
08.12.2014
Widzę że znowu jakiś "specjalista" napisał wielki poradnik. Panie/Pani 'specjalisto' Trening siłowy i Trening wytrzymałościowy to różne treningi. Trening wytrzymałościowy nie ma na na celu przyrostu masy mięśniowej.
zez
08.12.2014
Najlepiej odchudza fotoshop.