spanie w pracy

Jak spać w pracy?
WojciechWojciech - specjalista Tipy.pl

W pracy zazwyczaj nie ma niestety łóżka, na którym można by było się wygodnie położyć, zatem musisz zaadoptować się do nowych warunków i wypróbować kilka różnych pozycji, które będą ci najbardziej odpowiadać. Najpierw się zastanów jak długo zamierzasz spać? Tylko minutkę ponieważ chcesz, aby oczy ci odrobinę odpoczęły? Potrzebujesz 10-cio minutowej drzemki? A może musisz się przespać co najmniej godzinę? Poza tym, musisz się zastanowić, czy twój szef może zauważyć twoje zniknięcie? Na jak długo możesz się ulotnić, zanim ktoś nie zacznie cię szukać? Czy masz coś pilnego do zrobienia? Jeśli chcesz się przespać powinieneś również zdać sobie sprawę z ryzyka, jakie niesie ze sobą sen w pracy. Co się stanie jeśli szef cię na tym przyłapie? Bycie złapanym na drzemce przy komputerze z pewnością wiąże się z mniejszymi konsekwencjami niż spanie na podłodze w korytarzu. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek i porad, dzięki którym zmniejszysz prawdopodobieństwo nakrycia cię przez szefa.
1
Klasyczna pozycja

Z pewnością chciałbyś mieć taką pozycję, aby nikt nic nie zauważył. Jeśli nie możesz przychodzić do pracy w czapeczce i okularach przeciwsłonecznych będziesz musiał zasłonić swoje oczy ręką. Oprzyj głowę na jednej dłoni, zasłaniając dłonią twarz w taki sposób, aby nikt nie mógł dostrzec twoich oczu a drugą rękę połóż na myszce lub klawiaturze (jeśli wymaga tego sytuacja, przełóż myszkę na lewą stronę zaś podpieraj się prawą ręką - w zależności od tego gdzie siedzisz).

2
spanie w wc
Problemy z żołądkiem

Ta metoda gwarantuje ci "niewidoczność". Jesteś zamknięty, zatem nikt nie może zobaczyć co w środku robisz. Możesz oprzeć się na ścianie przykładając pod głowę papier toaletowy lub podeprzeć głowę na rękach. Pamiętaj, aby ustawić budzik w telefonie. Nie chodź na drzemkę po drugim śniadaniu - wówczas dużo osób korzysta z toalety. Jeśli można od dołu podejrzeć czy ktoś jest w toalecie (drzwi nie sięgają do podłogi), pamiętaj, aby opuścić spodnie, aby wszystko wyglądało jak należy.

3
spanie w pracy
Telemarketer

Jeśli często musisz rozmawiać z klientami dobrym sposobem na drzemkę jest oparcie głowy o słuchawkę telefoniczną. Ta metoda ma dwie poważne zalety: Przez okres drzemki nikt się do ciebie nie dodzwoni więc nie obudzi cię nagle dzwonek telefonu. Druga ważna sprawa - nawet jeśli szef cię zobaczy, pomyśli, że klient właśnie ci coś wyjaśnia (twoje oczy są zamknięte nie dlatego, że śpisz, tylko dlatego, że się skupiasz na jakimś ważnym problemie).

4
naklejki oczy
Naklejki na powieki

Naklejki oczu przyklejone do powiek potrafią świetnie zmylić każdego, kto na ciebie popatrzy. Niestety nie można dostać takich w Polsce, ale można takie sobie zrobić. Trik ten się nie uda jeśli położysz się na podłodze z poduszką pod głową.

5
odpowiednia fryzura
Sprytna fryzura

Jeśli masz dłuższe i dość gęste włosy to masz niezwykłe szczęście. Włosy na głowie możesz wykorzystać do zmienienia swojej czaszki w drugie oblicze. Aby zrobić to dobrze, przyda ci się ktoś z duszą artystyczną do pomocy (firmowy grafik powinien być w sam raz). Głowa powinna być tak wygolona, aby przypominała twarz (najlepiej twoją). Dzięki tej fryzurze spanie jest bardzo wygodne - głowę możesz swobodnie położyć na stercie papierów lub na ramionach.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane