Przybory szkolne

Jak taniej kupić przybory szkolne?

MarcinosMarcinos - specjalista Tipy.pl
Gdy kupujesz kilka długopisów ołówków lub zeszyt, prawdopodobnie nie zwrócisz uwagi na ich cenę. Jeżeli natomiast masz do kupienie całą listę przyborów szkolnych, książek itd. rachunek może cię zaskoczyć. Najczęściej zakupy przyborów szkolnych robisz kilka dni przed rozpoczęciem roku szkolnego, kiedy ceny są dużo wyższe a wybór ograniczony. Trik polega na tym, aby kupić niezbędne przybory szkolne w czasie, gdy nie ma na nie dużego zapotrzebowania, (np. pod koniec roku szkolnego). Wówczas na pewno będzie dużo większy wybór i cena niższa.
1
Nie rób zakupów w przeddzień rozpoczęcia roku szkolnego. Zaplanuj to ze 2 m-ce wcześniej.
2
Robiąc zakupy popatrz za kredkami, flamastrami, długopisami żelowymi, gumkami, klejem, teczkami, zeszytami, nożyczkami, cyrklami, linijkami, blokami itp. Nie tylko za tymi z listy. Twoja pociecha może potrzebować przeróżnych rzeczy.
3
Kup więcej tańszych przyborów szkolnych (one się nie zmarnują). Może lepiej będzie opłacać się kupić całe opakowanie niż na sztuki np. wkładów do długopisów itp. Może warto poszukać hurtowni art. szkolnych.
4
Schowaj dodatkowe przybory w miejscu, w którym będziesz mogła je łatwo znaleźć w razie potrzeby. Wygospodaruj np. szufladę, w której będziesz przechowywać tylko przybory szkolne. Weź małe kartonowe pudełka i posegreguj ołówki, długopisy, strugaczki, kleje, linijki itd. W osobnych pudełeczkach. Ułóż teczki, skoroszyty, zeszyty, okładki w stosik jedne na drugich wg. Wielkości, wówczas większe rozmiarem teczka nie przykryje, np. zeszytu.
5
Gdy Twoje dzieci będą już miały listę potrzebnych przyborów do szkoły, wówczas będziesz musiała tylko dokupić potrzebne książki, bo resztę będziesz już miała.
6
Gdy rok szkolny rozpocznie się już na dobre, wówczas rozglądnij się po sklepach, aby uzupełnić zapasy przyborów. Możesz trafić na wyprzedaże, bo wiele sklepów musi pozbyć się nadmiaru towaru, aby zrobić miejsce na nowy, szczególnie, gdy przybory szkolne nie są głównym asortymentem danego sklepu.
?

Wskazówki
* Nie przykładaj szczególnej uwagi do jakichś wybranych marek, równie dobrze możesz zastąpić je innymi (tańszymi),
* Nie musisz podążać dokładnie za listą zakupów, np., jeżeli masz podane, że potrzeba kredek sztuk 16, a 24 sztuki są tańsze, to kup to większe opakowanie.
* Robiąc zakupy przyborów szkolnych nie zapomnij przy okazji zwrócić uwagi na ceny innych, być może przydatnych artykułów takich jak chusteczki higieniczne, plastry opatrunkowe itp.

Powiązane porady

babcia z wnukiem
przybory szkolne
wyprawa do szkoły

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

topielica
22.08.2013
Z przyborami tak naprawdę nie ma aż tak dużego problemu ,sporo jednak rzeczy zostaje z poprzedniego roku szkolnego,tu książki to największe wyzwanie dla rodziców .Przyznam że ja przez wakacje nie myślę o szkole wakacje to wakacje również dla rodziców.Koniec sierpnia wówczas kupuję -po trochę sukcesywnie-nauczyciele w trakcie zawsze coś zmieniają lub dodają nie ma sensu się śpieszyc.Co do przyborów zwykle chodzę do hurtowni -gdzie zaopatruję się w zeszyty itp..