olejek z witaminą E

Jak pozbyć się blizn stosując olejek z witaminą E?

ZnachorZnachor - specjalista Tipy.pl
Olejek z witaminą E jest doskonałym środkiem usuwającym istniejące blizny i zapobiegającym pojawieniu się nowych. Poniżej przedstawiam w jaki sposób najbardziej efektywnie wykorzystać witaminę E w celu pozbycia się blizn.
P

* delikatny środek złuszczający skórę
* luffa (rodzaj naturalnej gąbki)
* miękka myjka do twarzy
* miękki ręcznik
* olejek z witaminą E
* olejek z witaminą E w kapsułkach

1
luffa
Usuń martwy naskórek z obszaru, na którym znajduje się blizna. Nie rób tego częściej, niż co 3 dni. Używaj delikatnego środka złuszczającego i ciepłej (nie gorącej) wody. Tam, gdzie skóra nie jest delikatna używaj luffy (specjalna gąbka – patrz zdj.)
2
miękka myjka do twarzy
Do twarzy, szyi i dekoltu stosuj miękką myjkę (zdj.). Usuwając martwy naskórek pozwalasz witaminie E wniknąć w głąb skóry i naprawić uszkodzone komórki.
3
Dobrze osusz skórę, zanim nałożysz na nią olejek z witaminą E. Użyj miękkiego ręcznika i delikatnie poklepuj nim skórę, zamiast pocierać ją.
4
Wmasuj olejek z witaminą E w bliznę i obszar dookoła niej. Możesz powtarzać tą czynność dwa razy dziennie, a nawet częściej, ale pamiętaj, że najlepszy efekt osiągniesz, gdy skóra będzie czysta. Wmasowuj olejek w bliznę opuszkami palców, dopóki całkowicie się nie wchłonie.
5
olejek z witaminą E w kapsułkach
Zażywaj dzienną dawkę olejku z witaminą E w kapsułkach. Samo miejscowe stosowanie olejku nie daje tak dobrych efektów, jak połączenie go z działaniem od wewnątrz.

Powiązane porady

maseczka z zielonej glinki
Maseczka z kawy
pielęgnacja ciała

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Dawca
08.01.2013
Mam pytanie: po jakim czasie od operacji można stosować kurację wit E?
Mon.pl
30.06.2012
Witam.
Zastanawia mnie, czy owy sposób pozbycia się blizn, może zadziałać na stare (5 lat) blizny po strupach i na ich koloryt.
Czekam na odpowiedź i serdecznie pozdrawiam.