zakochana para

Jak stworzyć romantyczną atmosferę?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Na początku waszej znajomości jedyne czego potrzebowaliście to iskrzenie i trochę chemii. Zawsze byliście w dobrym nastroju. Po pewnym czasie rzeczy te powoli znikają, lepiej się poznaliście i zaczynacie popadać w rutynę. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak stworzyć romantyczną i niepowtarzalną atmosferę na walentynkowy wieczór.
1
Otoczenie.

Zadbaj o odpowiednie oświetlenie. Zbyt jasne światło, podobnie jak i całkowity jego brak, sprawi że będziecie czuć się niezręcznie. Delikatne oświetlenie będzie najlepsze dla stworzenia odpowiedniego nastroju. Będzie romantycznie i intymnie. Najlepiej do tego celu będą się więc nadawać świece. Jeśli jednak nie masz ich pod ręką, nie musisz biegać po sklepach, by stworzyć romantyczny nastrój. Jeśli posiadasz regulator światła, ustaw je tak, by świeciło jak najdelikatniej. Małe lampki nocne lub żarówki o małej mocy, również będą pomocne w stworzeniu odpowiedniego nastroju.

2
Dźwięki.

Dźwięki w tle odgrywają istotna rolę w tworzeniu nastroju. Hałas i odgłosy z telewizora nie pomogą ci zbudować romantycznego nastroju. Nie pozwól również, by dźwięk telefonu komórkowego lub pager przerwał ci wieczór. Wycisz go i pokaż swojej drugiej połówce, jak bardzo cenisz czas spędzony razem z nim, bowiem w tej chwili wszyscy inni mogą poczekać. Po zakończeniu wspólnego wieczoru możesz przecież oddzwonić. Łagodna muzyka lub romantyczny film będą pomocne w tworzeniu odpowiedniego nastroju.

3
Zapach.

Odpowiedni zapach ma więcej wspólnego z tworzeniem romantycznego nastroju, niż może się nam wydawać. Każdy nieprzyjemny zapach może popsuć nam stworzony wcześniej nastrój. Wynieś więc śmieci, upewnij się, że zlewy są czyste i sprawdź czy w toalecie nie ma żadnych przykrych zapachów. W pomieszczeniu, w którym chcesz spędzić romantyczny wieczór ustaw kwiaty i świece zapachowe. Jednakże, aby szybko pozbyć się nieprzyjemnych zapachów użyj odświeżaczy powietrza.

4
Przestrzeń.

Będziecie czuć się o wiele bardziej komfortowo, jeśli przestrzeń wokół was będzie czysta i uporządkowana. Warto więc poświęcić kilka minut na uporządkowanie pokoju i wytarcie kurzy. Nic nie będzie rozpraszało waszej uwagi, Jeśli pozbierasz rzeczy z podłogi, wyczyścisz stół, pościelisz łóżko i umyjesz zlewy. Postaraj się wyczyścić i uporządkować wszystkie rzeczy w otoczeniu, przekonasz się, że nawet niewielki wysiłek, pomoże w stworzeniu romantycznej atmosfery.

5
Szeptaj czułe słówka.

Twoja druga połówka z pewnością będzie zachwycona, jeśli usłyszy kilka miłych słów, które ty wyszeptasz jej do ucha. Szepcz słodkie słówka, które będą znakami twojej miłości – uzewnętrznij ją. Spróbuj zostawić napięcie, stres i niepokój za drzwiami. Kiedy jesteście razem staraj się mówić tylko komplementy, rzeczy szczere i pozytywne. Samo to może mieć ogromny wpływ na sposób porozumiewania się ze sobą i z pewnością pomożecie zbudować romantyczny nastrój.

6
Odpowiedni ubiór.

Każdy wie, że mężczyźni są wzrokowcami, dlatego też możesz uwieść swojego ukochanego wyglądem. Odsłoń nieco skóry i staraj się do niego jak najwięcej tulić. Wygląd zewnętrzny w znacznym stopniu wpływa na to, jak bardzo pragniemy druga osobę. Upewnij się zatem czy dobrze wyglądasz, weź prysznic, ładnie się ubierz, spryskaj się perfumami o kuszącym zapachu, ładnie sieczesz i zrób makijaż. Jeśli chcesz nieco podkręcić atmosferę, zapytaj partnera, w czym chciałby cię zobaczyć…

7
Pieszczoty.

Powoli dotykaj, lekko pieść i masuj wrażliwe miejsca na ciele partnera. Dotyk jest bardzo ważnym elementem w związku i okazywaniu miłości. Coś tak prostego jak masaż dłoni lub głowy, może być bardzo romantyczny. Kobiety przede wszystkim potrzebują dotyku podczas gry wstępnej, co wprowadza je w odpowiedni nastrój. Nie spiesz się z pieszczotami, powinny być powolne i zmysłowe.

8
Jeśli będziesz stosować się do powyższych wskazówek, z pewnością będziesz w stanie zbudować romantyczny nastrój. Możesz do tego dołączyć kwiaty lub czekoladki, kolacje i deser, wino lub drinki, świece i kwiaty, olejki lub kremy... wszystko co pozwoli ci spędzić z ukochaną osobą niezapomniane chwile.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

samotne Walentynki
Walentynki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane