Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Pomysły i Scenariusze na Walentynki > Jak zaplanować randkę w zimie?

Jak zaplanować randkę w zimie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zima to pora, kiedy pogoda zmienia się diametralnie. Zaczyna padać śnieg, jest wietrznie i chłodno. Wielu z nas marzy wtedy o spędzeniu tego czasu przed ciepłym kominkiem i popijając filiżankę gorącej czekolady rozmyśla o przyjemnych rzeczach kojarzących się mu z ciepłem. Z początkiem sezonu świątecznego i ferii zimowych atmosfera staje się radosna i kolorowa. Choć białe płatki śniegu przystroiły pięknie okolicę poprawiając jej wygląd, wiele osób woli pozostać w ciepłym domu przez większość zimowego czasu. Uważają oni, że zimowy nastrój i towarzysząca mu pogoda niewiele ma wspólnego z romantycznymi randkami. Nie pozwól, aby zimowa pogoda odebrała Ci szansę na wspaniałą randkę. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak w pełni wykorzystać zimowy sezon na idealną randkę.
1
Padający śnieg wcale nie musi oznaczać, że powinnaś zostać w cieplutkim domku. Zawsze można przypomnieć sobie swoje lata młodości i wybrać się na spacer, najlepiej tam, gdzie jest dużo śniegu. Możesz ulepić bałwanka lub porzucać się śnieżkami. Dzięki tej zabawie poczujesz się beztrosko i szczęśliwie, a panująca przy wspólnej zabawie atmosfera na pewno zbliży Cię do drugiej osoby.
2
Jeżeli na zewnątrz jest dużo śniegu, a w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania znajduję się jakaś góreczka, przypomnij sobie lata dzieciństwa i wybierz się na sanki. Najpierw jednak upewnij się czy Twoja druga połowa jest ciepło ubrana, aby nie zmarzła i się nie przeziębiła.
3
Jednym z najprostszych, ale najbardziej romantycznych sposobów na randkę, jest wspólny spacer z najbliższą osobą po śniegu. Zabierz swoją drugą połówkę do parku, zwłaszcza wtedy, gdy obydwoje macie już dość siedzenia w zamkniętych pomieszczeniach.
4
Jeżeli mieszkasz niedaleko plaży, zorganizuj prywatne ognisko we dwoje. Zaopatrz się w jedzenie i jakieś ciepłe koce. Ciesz się pięknem plaży zimą z ukochaną osobą. Niech to będzie wspaniała i niepowtarzalna randka.
Gdzie iść z dziewczyną na randkę?
Jak się zachować na randce w kinie?
Jak zrobić dobre wrażenie na pierwszej randce?
Jakich błędów unikać na pierwszej randce?
5
Sezon zimowy to czas jazdy na łyżwach i nartach. Jeżeli w okolicy znajduje się lodowisko lub wyciąg narciarski, wykorzystaj to. Możecie cieszyć się ze wspólnie spędzonego czasu i podziwiać zimową scenerię. Przy okazji możecie zadbać o swoją kondycję i spalić kilka zbędnych kalorii.
6
Podczas zimowego spaceru ulicami miast, możecie podziwiać dekorację i ozdoby bożonarodzeniowe. Będziesz zaskoczona jak bardzo romantycznie może być podczas wspólnego spaceru z bliską Ci osobą.
7
Jeżeli Twoja druga połowa jest osobą kochającą sport, możesz wybrać się z nią na mecz. Dzięki temu spędzicie ze sobą więcej czasu i jednocześnie będziecie się dobrze bawić.
8
Możesz wybrać się również z ukochaną na pobliską dyskotekę lub do kina. Zaproponuj również zjedzenie wspólnego posiłku. Z pewnością zgłodniejecie podczas dobrej zabawy.
9
Możesz zorganizować również romantyczną kolację. Bawcie się dobrze w domu, rozpieśćcie swoje kubki smakowe pysznym posiłkiem, a po jego zakończeniu wtulcie się pod ciepłą kołdrę i obejrzyjcie wspólnie ulubiony film, serial lub program telewizyjny.
10
Możesz zorganizować maraton filmowy. Udawajcie, że na polu jest straszny ziąb, pada śnieg i nie możecie nigdzie wychodzić. Zbierz wszystkie ulubione filmy na DVD i zacznijcie je oglądać, tuląc się do siebie i zajadając popcorn.
11
Zaplanuj weekendowy wyjazd, gdzie będziecie mogli spędzić trochę czasu razem sam na sam. Po całodziennym zwiedzaniu miasta, możecie spędzić wspaniałą noc przy kominku.
12
Przygotuj swojej drugiej osobie randkę niespodziankę z mapą skarbów. Wybierzcie się w różne miejsca i pozwól ukochanej na odgadnięcie i rozwiązanie zagadek przy pomocy wskazówek. Dzięki temu będziecie mogli cieszyć się ze wspólnie spędzonego czasu i przy okazji świetnie się bawić.
 3/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wybierając restaurację na pierwsza randkę, może wcale nie być takie proste. Pamiętaj, że nie chodzi tylko o jedzenie,...
Jaką restaurację wybrać na pierwszą randkę?
Wybierając restaurację na pierwsza randkę, może wcale...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt