ściąganie plików

Darmowe programy do ściągania filmów i muzyki·

GhostBusterGhostBuster - specjalista Tipy.pl
ściąganie plików
1 z 13
Chcesz pobrać z sieci nowy film lub album? Możesz skorzystać z wielu możliwości, w tym z najbardziej popularnej obecnie sieci wymiany plików p2p. Zasoby w sieciach p2p udostępniane są przez użytkowników sieci na zasadzie wymiany plików. Żeby móc z tych zasobów korzystać, konieczne jest zainstalowanie odpowiedniego programu. Poniżej przedstawiam listę darmowych programów do ściągania filmów, muzyki i gier. Korzystając z tych programów musisz jednak pamiętać o prawach autorskich twórców filmów i muzyki. Pamiętaj, że nielegalne udostępnianie i pobieranie plików chronionych prawem autorskim jest sprzeczne z prawem.
1
Ares
Ares.

Pozwala na pobieranie i udostępnianie plików muzycznych, filmowych oraz programów w sieci P2P. Obsługuje również sieć BitTorrent. Pobierane pliki mogą być podglądane dzięki wbudowanemu odtwarzaczowi. Program umożliwia także rozmowę w formie chatu z innymi użytkownikami sieci oraz odtwarzanie radia internetowego.
2
BearShare
BearShare.

Bardzo popularny program do wymiany plików filmowych i muzycznych w sieci P2P. Wersje począwszy od 8.0 są wolne od oprogramowania spyware i adware i zapewniają użytkownikowi ochronę przed zawirusowanymi plikami. Program posiada również możliwość wysyłania wiadomości do innych użytkowników.
3
Cabos
Cabos.

Program służący do wymiany plików w tej samej sieci, co BearShare, całkowicie wolny od dodatkowego oprogramowania. Posiada prosty interfejs użytkownika i liczne udogodnienia, np. automatyczne wznawianie pobierania, czy wyszukiwanie plików po zawartości tagów.
4
KCeasy
KCeasy.

Program do ściągania filmów i muzyki z sieci P2P, zarówno Ares (z której korzysta Ares Galaxy), jak i Gnutella(wykorzystywanej przez Bearshare, Cabos i Shareazę). Posiada prosty interfejs użytkownika i możliwość podglądania niedokończonych plików.
5
BitComet
BitComet.

Popularny i prosty w obsłudze klient sieci BitTorrent. Umożliwia pobieranie muzyki i filmów w obrębie sieci BitTorrent, posiada opcję ograniczenia transferu plików wysyłanych innym użytkownikom, jest całkowicie wolny od oprogramowania spyware.
6
BitSpirit
BitSpirit.

Podobnie jak BitComet, służy do wymiany plików w sieci BitTorrent. Posiada szereg przydatnych opcji, takich jak możliwość wyłączenia komputera po zakończeniu pobierania, określanie minimalnego i maksymalnego transferu, zarządzanie plikami.
7
BitTorrent
BitTorrent.

Bardzo prosty w obsłudze klient sieci BitTorrent. Umożliwia pobieranie i udostępnianie plików muzycznych i filmowych, definiowanie transferu dla plików pobieranych i wysyłanych, przerywanie i wznawianie pobierania.
8
uTorrent
uTorrent.

Prosty w obsłudze i nie obciążający pracy systemu klient sieci BitTorrent. Program zajmuje bardzo mało miejsca na dysku i nie wymaga instalacji, gdyż uruchamia się bezpośrednio z pliku. Umożliwia pobieranie muzyki i filmów w obrębie sieci BitTorrent i ustalanie dla każdego z nich osobnego transferu.
9
eMule
eMule.

Bardzo popularny program do wymiany plików w sieci eDonkey. Każdy plik jest w trakcie pobierania sprawdzany i w razie potrzeby naprawiany, co umożliwia wyeliminowanie w nim błędów. Program posiada opcję podglądu nie pobranych do końca plików oraz komunikację z innymi użytkownikami sieci.
10
Kazaa Lite
Kazaa Lite.

Doskonały program do pobierania muzyki i filmów z Internetu. Wyszukiwać pliki można zarówno w przeglądarce, jak i w samej aplikacji. W pierwszym przypadku dostępna jest jedynie opcja pobierania plików, zaś żeby udostępnić je innym użytkownikom konieczne jest uruchomienie Kazaa. Program jest pozbawiony oprogramowania typu adware i spyware.
11
Shareaza
Shareaza.

Program umożliwia wymianę plików we wszystkich najpopularniejszych sieciach, w tym: eDonkey, Gnutella i BitTorrent. Pliki można pobierać z wielu źródeł jednocześnie i naprawiać ewentualne uszkodzenia przed ukończeniem pobierania. Program może pracować w jednym z trzech trybów: normalnym, zaawansowanym i Windows mode. Shareaza jest całkowicie wolna od oprogramowania typu spyware.
12
Soulseek
SoulseekQT.

Najlepszy program do ściągania plików mp3. Wyszukiwać można konkretnego artystę, album lub utwór, a także przeglądać zasoby wybranego użytkownika. Program jest wolny od oprogramowania typu spyware i adware. Dodatkową opcją jest wbudowany chat.
Strona 1 z 13

Powiązane porady

nauka niemieckiego
przyspieszenie komputera

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

wiewióra
03.05.2012
za to sie płaci ?