nauka niemieckiego

Darmowe programy do nauki języka niemieckiego

GhostBusterGhostBuster - specjalista Tipy.pl
nauka niemieckiego
1 z 7
Komputer warto wykorzystać nie tylko do rozrywki, ale także do nauki. Poniżej przedstawiam listę darmowych programów do nauki języka niemieckiego. Korzystając z nich sprawisz, że nauka nowych słówek nie tylko będzie przyjemniejsza, ale przede wszystkim bardziej efektywna.
1
Niemiecki 4
Niemiecki 4

Program umożliwia naukę niemieckich rzeczowników. Nauka odbywa się w formie testu – do podanych po polsku słówek dopisujemy ich niemieckie odpowiedniki. Wadą programu jest niewielka liczba słówek w bazie. Dodatkowo, program posiada prosty kreator listów.
2
Niemieckie Słówka 1.0
Niemieckie Słówka 1.0

Umożliwia naukę słówek w języku niemieckim. Posiada bogatą bazę: 2000 rzeczowników oraz 180 czasowników. Praca z programem możliwa jest w dwóch trybach: niemiecko-polskim (należy dopisać polskie odpowiedniki niemieckich słów) oraz polsko-niemieckim.
3
Niemieckie czasowniki nieregularne
Niemieckie czasowniki nieregularne

Lista wszystkich nieregularnych czasowników języka niemieckiego wraz z wyszukiwarką. Ułatwia kłopotliwe często opanowanie czasowników nieregularnych i ich form.
4
System TL+7.0.21 Lite
System TL+7.0.21 Lite - Słownik synonimów (niemiecki)

Darmowy słownik niemieckich wyrazów bliskoznacznych. Posiada bogatą bazę słów i zwrotów (ponad 30 tysięcy), wyszukiwarkę oraz przyciski z niemieckimi znakami specjalnymi, których nie da się wprowadzić z klawiatury.
5
Wkuwacz
Wkuwacz

Program do nauki słówek języków obcych (w tym także niemieckiego). Posiada wbudowany zestaw niemieckich słówek, których nauka odbywa się na zasadzie testu. Przy każdym słowie mamy możliwość określenia stopnia jego opanowania (dobrze, średnio, źle). Zaznaczając opcję źle lub średnio zapewniamy sobie pojawienie się danego słówka w kolejnych pytaniach. Program umożliwia także tworzenie własnych testów, w których zarówno pytania, jak i odpowiedzi mogą mieć postać pojedynczych słów lub całych zdań.
6
easy language niemiecki
Easy Language - język niemiecki
(wersja demo)

Bardzo przyjazny i skuteczny program do nauki języka niemieckiego. Zawiera bazę tysiąca słówek (każde z obrazkiem), setek zdań i nagrań niemieckiego lektora. Materiał jest podzielony na bloki tematyczne, ale aplikacja umożliwia również tworzenie własnych ścieżek uczenia się. Dzięki Easy Language prócz słówek nauczysz się również najczęściej występujących w języku niemieckim fraz oraz gramatyki. Program zawiera także słownik niemiecko-polski i polsko-niemiecki z wymową poszczególnych słówek.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

angielski dla dzieci
Skype

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Rousi
07.09.2013
Bardzo przydatne ;)
Teraz jak chodzę do szkoły o kierunku "Opiekun Medyczny " to bardzo się mi to przyda gdyż słyszałam że w Niemczech bardzo chwalą Polskich opiekunów .
Więc ja z tych programów komputerowych do Nauki Niemieckiego na 100 % skorzystam i mam nadzieję że dobrze wypadnę na egzaminach z języka Niemieckiego .