Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Prezenty na Walentynki > Jak zrobić prezent walentynkowy dla kogoś szczególnego?

Jak zrobić prezent walentynkowy dla kogoś szczególnego?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Walentynki to czas, w którym okazujemy miłość bliskim osobom. Możesz to zrobić na wiele sposobów. Oto kilka pomysłów na prezent walentynkowy, który możesz wykonać przy pomocy aparatu cyfrowego i zdjęć ukochanej osoby. Większość z nas ma bowiem w swoim komputerze mnóstwo zdjęć. Wystarczy je przejrzeć i wybrać te najlepsze, które zostały zrobione w ważnych dla was dniach. Może być to dzień, w którym się poznaliście, pierwszy pocałunek, zaręczyny, ślub, rocznica lub każde inne zdjęcie, które ma dla was duże znaczenie. Korzystając właśnie z tych zdjęć, możesz stworzyć niepowtarzalny prezent walentynkowy.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Komputer, Aparat cyfrowy, Zdjęcia, Ramka do zdjęć, Drukarka, Album fotograficzny, Notatnik
1

Ramka ze zdjęciem.

Znajdź zdjęcie, na którym ty i twoja druga połówka robicie coś zabawnego lub coś szczególnego. Pod spodem napisz kilka słów, za pomocą których wyrazisz, co wybrany obraz lub wydarzenie znaczyło dla ciebie. Możesz napisać:

• „Najbardziej romantyczne chwile spędzone z Tobą”
• „Najbardziej pamiętna chwila spędzona z Tobą”

Możesz również zrobić ramkę typu – „tacy byliśmy, a tacy jesteśmy teraz”. W tym celu weź podwójną ramkę na zdjęcia. Włóż do niej zdjęcie z waszego ślubu, a obok zdjęcie bardziej aktualne. Możesz również wziąć dwie pojedyncze ramki i ustawić je tuż obok siebie, odpowiednio je podpisując.

2

Zrób specjalny album ze zdjęciami.

Taki album to naprawdę wspaniały pomysł. Do środka włóż wasze wspólne zdjęcia, które przedstawiają ważne dla was obu wydarzenia. Wybierz te pogodne i zabawne. Prezent z pewnością zachwyci druga osobę.

Jak tanio i romantycznie spędzić Walentynki?
Jak zaskoczyć chłopaka?
Jak zrobić serduszko z filcu na Walentynki?
Jak zrobić walentynkowy breloczek?
Wskazówki
  • Jeśli nie masz zbyt dużo pieniędzy na wydatki, ramki i album możesz kupić sklepach z tańszymi artykułami i ozdobić je samodzielnie.
3

Przygotuj pokaz slajdów.

Za pomocą odpowiednich programów przygotuj walentynkowy pokaz waszych wspólnych zdjęć. Najlepszy do tego celu będzie program Power Point z pakietu Microsoft Office, przygotowanie w nim pokazu nie sprawi ci większych trudności. Pamiętaj, że zdjęcia powinny podobać się wam obojgu. Jeśli posiadasz odpowiednie oprogramowanie, do pokazu możesz dodać waszą ulubioną piosenkę.

4

Wykonaj specjalny pamiętnik.

Ułóż chronologicznie wasze wspólne zdjęcia i wklej je do notatnika. Zacznij od waszych pierwszych chwil spędzonych razem. Pod każdym zdjęciem możesz dodać krótki opis. Wykonanie takiego pamiętnika może być bardzo czasochłonne i kosztowne. Jednak ukochana osoba z pewnością to doceni. Prezent poruszy każde serce.

Wskazówki
 2.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

W tym roku zrób ukochanej osobie wyjątkową niespodziankę. Samodzielnie wykonaj koszyczek w kształcie serca, wrzuć do...
Jak zrobić walentynkowy koszyk na cukierki?
W tym roku zrób ukochanej osobie wyjątkową niespodziankę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt