Walentynki

Jak zrobić prezent walentynkowy dla kogoś szczególnego?

Kefcia - specjalista Tipy.pl
Walentynki to czas, w którym okazujemy miłość bliskim osobom. Możesz to zrobić na wiele sposobów. Oto kilka pomysłów na prezent walentynkowy, który możesz wykonać przy pomocy aparatu cyfrowego i zdjęć ukochanej osoby. Większość z nas ma bowiem w swoim komputerze mnóstwo zdjęć. Wystarczy je przejrzeć i wybrać te najlepsze, które zostały zrobione w ważnych dla was dniach. Może być to dzień, w którym się poznaliście, pierwszy pocałunek, zaręczyny, ślub, rocznica lub każde inne zdjęcie, które ma dla was duże znaczenie. Korzystając właśnie z tych zdjęć, możesz stworzyć niepowtarzalny prezent walentynkowy.
P

* Komputer
* Aparat cyfrowy
* Zdjęcia
* Ramka do zdjęć
* Drukarka
* Album fotograficzny
* Notatnik

1
Ramka ze zdjęciem.

Znajdź zdjęcie, na którym ty i twoja druga połówka robicie coś zabawnego lub coś szczególnego. Pod spodem napisz kilka słów, za pomocą których wyrazisz, co wybrany obraz lub wydarzenie znaczyło dla ciebie. Możesz napisać:

• „Najbardziej romantyczne chwile spędzone z Tobą”
• „Najbardziej pamiętna chwila spędzona z Tobą”

Możesz również zrobić ramkę typu – „tacy byliśmy, a tacy jesteśmy teraz”. W tym celu weź podwójną ramkę na zdjęcia. Włóż do niej zdjęcie z waszego ślubu, a obok zdjęcie bardziej aktualne. Możesz również wziąć dwie pojedyncze ramki i ustawić je tuż obok siebie, odpowiednio je podpisując.

2
Zrób specjalny album ze zdjęciami.

Taki album to naprawdę wspaniały pomysł. Do środka włóż wasze wspólne zdjęcia, które przedstawiają ważne dla was obu wydarzenia. Wybierz te pogodne i zabawne. Prezent z pewnością zachwyci druga osobę.

3
Przygotuj pokaz slajdów.

Za pomocą odpowiednich programów przygotuj walentynkowy pokaz waszych wspólnych zdjęć. Najlepszy do tego celu będzie program Power Point z pakietu Microsoft Office, przygotowanie w nim pokazu nie sprawi ci większych trudności. Pamiętaj, że zdjęcia powinny podobać się wam obojgu. Jeśli posiadasz odpowiednie oprogramowanie, do pokazu możesz dodać waszą ulubioną piosenkę.

4
Wykonaj specjalny pamiętnik.

Ułóż chronologicznie wasze wspólne zdjęcia i wklej je do notatnika. Zacznij od waszych pierwszych chwil spędzonych razem. Pod każdym zdjęciem możesz dodać krótki opis. Wykonanie takiego pamiętnika może być bardzo czasochłonne i kosztowne. Jednak ukochana osoba z pewnością to doceni. Prezent poruszy każde serce.

?

Wskazówki
* Jeśli nie masz zbyt dużo pieniędzy na wydatki, ramki i album możesz kupić sklepach z tańszymi artykułami i ozdobić je samodzielnie.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

list miłosny
Obraz - serce z nitki
Na Walentynki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane