lilia origami

Jak zrobić lilię origami?·

KamilaKamila - specjalista Tipy.pl
lilia origami
1 z 15
Orgiami to sposób na relaks i doskonały pomysł na zabawienie dzieci w domu, gdy pada lub jest duży mróz. Dzięki sztuce orgiami możesz też stworzyć wiele niesamowitych ozdób takich jak np. piękny bukiet kwiatów. Możesz stworzyć bardzo różnorodne kwiaty. Poniżej znajdziesz instrukcję jak zrobić lilię origami. Nie jest to trudne nawet, jeżeli nigdy wcześniej tego nie robiłeś. Cały proces właściwie składa się z kilku kroków, tylko niektóre trzeba kilkakrotnie powtórzyć, ale warto - w zaledwie kilka minut możesz stworzyć wspaniały kwiat, a jeśli poświęcisz trochę więcej czasu nawet cały bukiet.
P

* kwadratowy kawałek kolorowego papieru o bokach nie mniejszych niż 20 cm (przynajmniej na początku, gdy dojdziesz do wprawy możesz spróbować z mniejszą kartką), papier powinien być z jednej strony kolorowy a z drugiej biały.

1
robienie lilii origami 1
Złóż kartkę na pół i w obie strony po przekątnej, aby powstała gwiazdka jak na zdjęciu. Aby wszystkie zagięcia były wyraźnie widoczne po złożeniu kartki przejedź każdą krawędź mocno paznokciem. Zwróć uwagę by linie złożenia były proste i precyzyjne. Składając orgiami nie spiesz się, przecież ma być to forma relaksu a nie przykry obowiązek.
2
robienie lilii origami 2
Teraz zagnij prawą stronę kartki w trójkąt. Użyj wyznaczonych wcześniej linii. Podobnie zagnij druga stronę.
3
robienie lilii origami 3
Wepchnij trójkąty z obu stron kartki do środka. Na zdjęciu widać jak ma wyglądać złożona kartka.
4
robienie lilii origami 4
Ułóż kartkę tak by otwierająca się część była skierowana do góry. Weź jeden bok i zegnij go w trójkąt do linii środkowej.
5
robienie lilii origami 5
Podobnie zagnij drugi bok.
6
robienie lilii origami 6
Odwróć model na druga stronę i tak samo zegnij kolejne 2 boki. Następnie rozwiń krawędzie, jak pokazano na zdjęciu.
7
robienie lilii origami 7
Weź jeden złożony bok i wsuń do niego palec, tak by się zaokrąglij i przypłaszcz go od góry tak, by przybrał kształt latawca z białym końcem. Teraz powtórz to samo z pozostałymi trzema skrzydełkami i otrzymasz 8 „stron” modelu, część będzie miała białe, a część kolorowe końcówki, efekt jak na zdjęciu.
8
robienie lilii origami 8
Połóż model tak byś widział białe końcówki i zagnij kolorową część do góry, tak jakbyś składał model na pół. Zagnij go mocno by pozostał ślad i wyprostuj.
9
robienie lilii origami 9
Masz przed sobą model o kształcie latawca, białą końcówką zwrócony do góry. Weź jedną z krawędzi bocznych i zagnij ją do linii środkowej. Złóż drugą krawędź boczną i ponownie wyprostuj by pozostały ślady.
10
robienie lilii origami 10
Podnieś prostą część i przeciągnij ją do siebie, jak na zdjęciu. Teraz zagnij mały trójkącik od dołu. Teraz powtórz to samo dla pozostałych trzech stron z białymi końcówkami.
11
robienie lilii origami 11
Sprawdź jak wyglądają te strony modelu bez białych końcówek. Zagnij ich krawędzi od dołu do środka.
12
robienie lilii origami 12
Zwróć model do góry (tak jak w poprzednich krokach) i odegnij jeden z płatków, tak jak to pokazano na zdjęciu. Odginając płatek powinieneś poczuć, że odgina się on tylko do pewnego momentu. Odwróć model i ponownie odegnij płatki na kolejnych trzech stronach.
13
robienie lilii origami 13
Weź ołówek i przejedź płatki tak by lekko się podwinęły.
14
Lilia origami
Lilia origami jest gotowa!
Strona 1 z 15

Powiązane porady

muchomor origami
tulipan origami
Prosty samolot z papieru

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

lolipop1234
09.02.2015
Nic z tego nie ogarniam lepiej looknąć na YT
its me
26.09.2013
Ten poradnik nic nie tłumaczy :/ lepiej looknąć pierwszy lepszy filmik na yt
martakali2889
14.05.2013
Mnie ciekawi jak zrobić kolorowy wazon z origami.
Anonim
13.05.2013
Zero pomocy, człowiek gubi się już przy 3 zdjęciu. Poradnik koszmarny, z którego nic nie wynika.