list miłosny

Jak napisać list miłosny do chłopaka?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Nic nie jest w stanie powiedzieć „kocham Cię”, lepiej niż list miłosny. Napisz do swojego chłopaka list miłosny – dzięki temu jeszcze bardziej się w Tobie zakocha. Jeśli uważasz, że list miłosny jest zbyt ckliwy i przez to niedoceniany przez mężczyzn, zdecydowanie się mylisz. Zastanów się jeszcze raz, bowiem nawet najtwardszy facet topnieje jak masło po otrzymaniu takiego listu. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak poprawnie napisać list miłosny.
P

* Papeteria
* Pióro i czarny atrament
* Notatnik
* Odpowiedni nastrój

1
Wprowadź się w odpowiedni nastrój.

Otoczenie i nasz nastrój ma duży wpływ na to, co piszemy. Aby z powodzeniem napisać list miłosny do swojego chłopaka, musisz zapanować nad swoim sercem i umysłem. Zrób wszystko, by wprowadzić się w łagodny i romantyczny nastrój – możesz włączyć cichą i delikatną muzykę, zapalić kadzidełko, wziąć ciepłą kąpiel czy też zasiadając do pisania założyć na siebie ulubioną bieliznę lub szlafrok. Dzięki tym zabiegom będziesz mieć odpowiednie nastawienie psychiczne i fizyczne do pisania listu do swojego chłopaka.

2
Użyj pięknej papeterii.

Po pierwsze – i miejmy nadzieję, że oczywiste – powstrzymaj się od wysyłania listów miłosnych przez e-mail. Dla tego typu korespondencji, klasyczny sposób dostarczenia jest znacznie odpowiedniejszy. Jeśli zrobisz to za pomocą poczty elektronicznej, odbiorca może dojść do wniosku, że nie zdobyłaś się nawet na taki wysiłek, by iść na pocztę. Pokaż mu jak bardzo ci na nim zależy.

Po drugie – musisz wybrać odpowiednią papeterię, która będzie pasowała do romantycznej twórczości. Moim zdaniem najlepsza będzie papeteria w kolorze białym. Pamiętaj, by unikać rzucających się w oczy i krzykliwych kolorów. Do pisania proponuję użyć pióra i czarnego atramentu (brązowy jest mniej trwały). Odpowiednia papeteria może być bardzo droga, dlatego też zacznij pisać list na innej kartce. Z pewnością wiele razy będziesz się zastanawiać, jakich słów użyć. List przepisz na papeterię dopiero wtedy, gdy będziesz pewna, że jest to ostateczna wersja.

3
Pamiętaj o odpowiednim doborze słów.

Teraz najtrudniejsza część – treść listu. Co powinnaś napisać? Proponuje wybrać konkretny, prosty temat i trzymać się go przez cały list. Na przykład – przypomnij jak czułaś się podczas waszej pierwszej randki i barwnie opowiadaj o wspólnej kolacji. Jeśli pisanie wierszy nie jest twoja mocną stroną, radzę aby tego unikać. Możesz wówczas dodać kilka wersów waszego ulubionego wiersza, ale nie pozwól by to właśnie on zdominował cały twój list. Trzymaj się więc głównego tematu i nie przesadzaj z odskoczniami. Skoncentruj się przede wszystkim na tym, co czujesz i jak ta druga osoba wpływa na to, co czujesz. Napisz chłopakowi jak się przy nim czujesz, a następnie powróć do głównego tematu. W tekst wplataj swoje uczucia. Twój chłopak poczuje, że jest dla ciebie kimś wyjątkowym.

4
Używaj kwiecistego języka.

Nawet jeśli nie jesteś poetką czy zawodową pisarką, nie oznacza to, że powinnaś unikać poetyckiego języka. Baw się dobrze podczas pisania listu. Używaj poetyckich, pięknie brzmiących zwrotów: miłość, Twój zapach, głębokie uczucie, wierna tobie. On będzie zachwycony, a słowa te przyczynią się do stworzenia romantycznego listu.

5
Przepisz list kilka razy, zanim go wyślesz.

W rzeczywistości, zanim twój list nabierze odpowiedniego brzmienia, napiszesz go pięć lub nawet więcej razy. Dlatego też polecam pisanie miłosnego listu na zwykłych kartkach z notatnika, nie na papeterii. Napisz kilka wersów i zostaw list na kilka godzin lub dni. Po tym czasie ponownie go przeczytaj, jeśli coś nie będzie ci odpowiadało, wprowadź poprawki. Możesz wyrzucić wszystkie wyrażenia, które ci nie odpowiadają. Po kilku takich poprawkach, twój list zacznie nabierać odpowiedniego kształtu.

6
Po napisaniu listu miłosnego do swojego chłopaka, nadszedł czas na to, by go wysłać. Jeśli on już cię kocha, to pokocha cię jeszcze bardziej za ten gest. Jeśli on miał kiedykolwiek wątpliwości, co do twoich uczuć do niego, list ten z pewnością je rozwieje. Dobrze napisany list tylko wzmocni wasze uczucie i staniecie się sobie bardziej bliscy niż kiedykolwiek.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

bukiet z guzików
serduszko z odciskiem palca
Serce

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

letnianutka1996
31.07.2013
rzadko dzisiaj robi się coś w tym stylu dlatego właśnie powinno to zaskoczyć chłopaka bo jeżeli nie to coś jest z nim nie tak. Dobry i oryginalny pomysł,będę go polecać gdy tylko będę mieć taką okazję.
Do ewelina
12.09.2012
Ewelinko, piekny list i poruszajacy jednak twoj post jest juz po rozstaniu;( trzeba bylo wyslac wlasnie list milosny i budowac szczescie bedac jeszcze w zwiazku.. Chociaz zycze zeby on cos zmienil jesli naprawde kochasz go z wzajemniscia.
Ja mam z narzeczonym rocznice ;) 10;D i wpadlam ba ponysl zeby napisac nilosny list;) nie jest romantykiem ale myske ze sie ucieszy bo lubimy bardzo mowic kocgam.., pragne..,;) nasal przynosi mi kwiaty;) czesto robiny sniadania do lozka, czesciej ha;) bo ranny ptaszek jestem, on czesciej kolacje przygotowuje bez okazji;) jak dziecko juz spi a ja wracam z pracy;)
Nastrojoqa muzyka, brzmi w tle, jest kominek;) itp itd;) narazie zbieram porady i materialy, jak sie do tego zabrac;) zyczcie mi powodzenia:)
Jareczek xD
09.05.2011
Zrobcie cos zeby Marcelinka do mnie napisala list :)
nuddki .;DD
28.02.2011
ślicznie ;D
aż chce sie czytac ;d
niech mi ktos pomorze wymyslec list kochany i miłosny strasznie miłosny .;DD
jezzuu doczekac sie nie moge .;D
ale nuda ..;d
jak wymsle dam wam cynka .;D
to mi powiecie czy fajana .;)))
naraziee .;D
tak na serio to nie czytałam .;d hehe ?
patuńka zakochana
28.11.2010
ja mam problem ciągler myśle o tobie nie potrafie zapomnieć na kazdym kroku widze własnie cb hoć wiem ze to złudzenie jesteś najleprzym lekarstwem na moje smutki prosze cie nie zapomnij o mnie tak szybko bo tam głaboko w świecie ktos cie naprawde kocha