nakładanie różu

Jak nakładać róż na policzki?
UrodaUroda - specjalista Tipy.pl

Wiele kobiet unika używania różu, gdyż uważają, że źle on wygląda. Jednak dobrze dobrany róż może naprawdę wiele zdziałać w kwestii poprawy wyglądu. Niebezpieczne jest jednak nadużycie różu, wystarczy tylko trochę przesadzić a można wyglądać jak klown. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak prawidłowo nakładać róż, by dodawał urody a nie szpecił.
P

* 2 minuty (po uprzednim przeczytaniu instrukcji)
* róż
* pędzle
* lustro

1
Najpierw wybierz odpowiedni kolor. Jako doradca posłuży ci sama natura. Według wielu stylistów dobrze dobrany róż powinien mieć taki sam kolor jak twoje policzki po wysiłku fizycznym lub na mrozie. Jeżeli chcesz uzyskać szybki efekt w sklepie poklep się po twarzy i znajdź odcień taki jak twoje policzki. Róż możesz także dopasować do koloru warg. Jeżeli masz jasny odcień warg, będzie ci pasować różowy i brzoskwiniowy. Natomiast, jeżeli masz ciemne wargi powinnaś wybrać morelowy lub nawet czerwony.
2
Kiedy już dobierzesz kolor musisz wybrać konsystencję różu najlepszą dla twojej cery. Róż sypki, (sproszkowany) najlepiej nadaje się do cery tłustej i mieszanej. Żelowy i ciekły również sprawdza się w przypadku cery tłustej. Róż w kremie najlepszy będzie do cery suchej. Ponieważ jednak wiele kobiet ma cerę mieszaną, ale dobrze nawilżoną (nie suchą) najlepiej jest zmieszać róż w kremie z różem sypkim. Taka mieszanka utrzyma się na twarzy dłużej niż każdy z róży z osobna.
3
Zastosuj podkład, pomaluj oczy i usta. Róż to zwykle przedostatni krok do ukończenia makijażu (ostatni jest puder sypki). Są jednak styliści, którzy uważają, że róż powinno się nałożyć przed podkładem, gdyż dzięki temu zabiegowi prezentuje się on bardziej naturalnie. Powinnaś, więc poeksperymentować i zdecydować, który ze sposobów jest lepszy dla ciebie.
4
Wyrzuć pędzel dodawany gratis do różu, ma on zwykle rozmiar w sam raz dla lalek. Używaj specjalnego pędzla do nakładania różu, ale pamiętaj nie możesz używać tego samego pędzla do pudru sypkiego.
5
Zanurz pędzel w różu i dotknij wierzchu dłoni by usunąć jego nadmiar.
6
Spójrz w lustro i uśmiechnij się, w ten sposób wyłonisz najlepsze miejsce na policzkach do nałożenie różu. Najlepiej stosować róż tylko na te właśnie miejsca na policzkach. Pamiętaj by odcień był jasny i pomieszany z odcieniem skóry.
7
Jeżeli używasz różu w kremie lub żelu styliści zalecają nakładanie go środkowym palcem ręki, okrężnymi ruchami. Po nałożeniu różu trzeba przejechać policzki czystym, palcem by usunąć jego nadmiar.
8
Jeżeli użyłaś trochę z dużo różu nanieś na wierzch puder sypki. W przypadku różu w kremie najlepiej zetrzeć nadmiar chusteczką. Nadmiar różu płynnego lub żelowego najlepiej zmyć całkowicie wodą i ponownie nałożyć róż, tym razem bardziej oszczędnie.
9
Wykończ makijaż nakładając puder sypki.
10
Zimą możesz nałożyć na czoło, brodę i nos puder brązujący zanim jeszcze nałożysz róż na policzki, dzięki temu twoja skóra będzie wyglądała jak muśnięta słońcem. Aby uniknąć powstania smug lub pasm bronzera nakładaj go dużym pędzlem.
11
nakładanie różu na policzki
Zachęcamy do eksperymentowania z różnymi metodami cieniowania. Możesz nakładać róż od dołu policzków w kierunku skroni, lub jak ostatnio polecają styliści w kształcie litery C, lub jeszcze inaczej. Wypróbuj różne metody i wybierz najlepszą dla siebie.
?

Wskazówki
* Czyść swoje pędzle do makijażu nawilżanymi chusteczkami dla niemowląt. Niewyczyszczone pędzle przenoszą bakterie na skórę.
* Róż w proszku rozprowadzaj zawsze w jednym kierunku, inne ruchy mogą powodować powstawanie smug.
* Róż w kremie jest doskonały dla cery dojrzałej, jednak nie nadaje się do cery tłustej.
* Róż w kremie i żelu nakładaj kropkami, jedna większa na wypukłości policzka i dwie mniejsze na kości policzkowej, Połącz punkty razem i rozetrzyj aż do linii włosów.
* Rumieńce mogą dodać świeżości i zdrowego wyglądu nawet bardzo zmęczonej twarzy.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

paulina.antosiak
24.02.2014
:D