Farmville sąsiedzi

Jak dodać sąsiadów w FarmVille?

farmvillefarmville - specjalista Tipy.pl
Gra FarmVille jest grą częściowo towarzyską. Sąsiedzi są nam potrzebni do użyźniania naszych pól czy do wysyłania prezentów. Poza tym nie mając wystarczającej liczby sąsiadów nie będziemy mogli powiększyć naszej farmy, kupić budki do ogrodu ani obory dla krów. Poza tym, im więcej sąsiadów tym większa konkurencja i więcej pomysłów i wizji na farmę doskonałą.
1
Osoba, którą chcesz dodać na sąsiada na FarmVille musi przede wszystkim być użytkownikiem Facebooka (zobacz jak założyć konto na Facebooku).
2
zapraszanie sąsiadów na FarmVille 1
Zapraszanie znajomych, którzy nie grają jeszcze w grę FarmVille.

Otwórz aplikację FarmVille i kliknij w zakładkę "Invite Friends"

3
zapraszanie sąsiadów na FarmVille 2
Teraz wybierz z listy znajomych z Facebooka osoby, które chcesz zaprosić do gry w FarmVille a następnie kliknij na przycisk "Wyślij zaproszenie FarmVille". Po akceptacji, osoby te zostaną automatycznie twoimi sąsiadami na farmie.
4
zapraszanie sąsiadów na FarmVille 3
Zapraszanie znajomych, którzy grają już w grę FarmVille.

Czasami może się zdarzyć, że zaproszenie zostało wysłane, znajomy zaakceptował ale jednak nie pojawił jako nasz sąsiad - lub - po prostu chcemy zaprosić wszystkich znajomych którzy grają w tę grę, aby zostali naszymi sąsiadami. W takim wypadku otwieramy aplikację FarmVille i klikamy w zakładkę "My Neighbors" (moi sąsiedzi).

Nazwa zakładki jest dość myląca ponieważ po kliknięciu nie ma naszych sąsiadów z FarmVille tylko znajomi (których mamy w Facebooku w liście znajomych), którzy grają lub kiedyś grali w tą grę - tak czy owak, ludzie którzy się tu wyświetlają mają własną farmę.

5
zaraszanie sąsiadów na FarmVille 4
Z listy wybierz znajomych których chcesz dodać jako sąsiadów w FarmVille. Po kliknięciu na "Ad .... as Neighbor" wyświetlony zostanie komunikat z prośbą o potwierdzenie. Wówczas należy kliknąć na "wyślij" i zaproszenie znajduje się już w skrzynce znajomego. Po jego zaakceptowaniu zacznie ci się wyświetlać w liście sąsiadów znajdującej się pod polem farmy (obok marketu i innych narzędzi dolnego menu).
?

Wskazówki
* Jeśli nie masz wystarczającej ilości znajomych na Facebooka, a potrzebujesz szybko sąsiadów ogłoś się w komentarzach lub na jakimś forum. W przeciągu jednego dnia będziesz mógł już rozszerzyć swoją farmę.

Powiązane porady

farmville
uzależnienie od gier komputerowych
dziecko uzależnione od komputera

Podobne porady

Komentarze (159)

* Pola wymagane

julia julia
14.11.2016
szukam sąsiadów farmville2
iwona1234
04.02.2015
szukam sąsiadów :)
martin
23.01.2015
Szukam sąsiadów do farmwille2 martin.lorens@interia.pl
JanekMistrz
16.09.2014
czity tylko dalej nie rozsyłać plz www.youtube.com/watch?v=wNcp0_mi88o
Jaśminek
27.11.2013
szukam sąsiadów zapraszam Asia https://www.facebook.com/joanna.kierko.961
klaudia
02.07.2013
tez szukam sasiadów. http://www.facebook.com/klaudia.kubiak.963
Joanna Tom
28.06.2013
szukam sasiadow joanna-joanna@tlen.pl
madzia
17.06.2013
Witam poszukuje sasiadow zapraszam przyjme kazde zaproszenie od aktywnych graczy :)
BeataPl
06.05.2013
Szukam sąsiadów :)
wiolusk19a
25.02.2013
Poszukuje sąsiadów do Farma Ville 2 wiolusk19a@wp.pl