Jak spędzić walentynki? Sprawdzone pomysły

dominika_d - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. I choć to święto nie jest do końca serio traktowane, a przez niektórych wręcz nielubiane, wiele zakochanych par spędza go w wyjątkowy sposób. W końcu tylko jeden dzień w roku obchodzimy święto zakochanych. Specjalnie dla osób, które szukają pomysłu na wyjątkowe walentynki, przygotowaliśmy kilka sprawdzonych propozycji, które sprawią, że 14 lutego nie będzie zwyczajnym dniem.
1
Gotowanie we dwoje
Gotowanie poprawia humor i rozpala zmysły. Z kolei wspólne gotowanie zbliża i umacnia więzi. To świetny sposób na spędzenie walentynek! Zakochani powinni wybrać ulubioną potrawę i wspólnie ją ugotować. Można wybrać również danie, którego dotąd nie mieliśmy okazji spróbować. W końcu walentynki są tylko raz w roku.

Walentynki z inną parą
Kto powiedział, że dzień zakochanych powinien być świętowany we dwoje? Nikt, zatem, jeśli lubimy spędzać czas z innymi ludźmi, warto podwójne, a nawet potrójne walentynki. Będzie więcej funu i wspomnień!
2
Klasycznie
14 lutego możemy postawić również na klasykę, czyli wybrać się do kina, teatru lub do ulubionej restauracji. Takie rozwiązanie zawsze się sprawdza i jest bezpieczne. Pamiętajmy jednak, by wcześniej zrobić rezerwację w restauracji lub w kinie. W walentynki miejsca te mogą być szczególnie oblegane.

Wypad do spa lub na termy
Walentynki to również dobra okazja, by się zrelaksować. Warto zafundować sobie wizytę w spa lub na basenach termalnych.
To porządna dawka relaksu oraz rozrywki. Najlepiej wziąć dwa dni urlopu w pracy i wyjechać w góry. Wrócimy jak nowi.
3
Spełnianie małych marzeń
W walentynki możemy pokusić się również o wzajemne spełnianie małych marzeń. Zabawa jest bardzo prosta. Zakochani opowiadają sobie o swoich małych pragnieniach i marzeniach, które można szybko zrealizować, a później starają się je spełnić.

Postawmy na hobby
W walentynki warto zrobić również coś, co po prostu lubimy. Jeśli naszym hobby jest oglądanie filmów lub gry planszowe, a nie mamy planów na dzień zakochanych, postawmy na nasze ulubione czynności.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Serwetki na Walentynki
Kolacja na Walentynki
walentynki dla singli

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane