walentynkowe ozdoby

Jak zrobić kuchenne rękawice w kształcie serc?·

SzangralaSzangrala - specjalista Tipy.pl
walentynkowe ozdoby
1 z 6
Kuchenne podkładki pod talerze w kształcie serc będą doskonałym prezentem walentynkowym dla każdego kucharza, który stara się wprowadzić jakąś iskrę do życia kulinarnego. Dodatkowo stanowią one żywy akcent w wystroju kuchni i będą bardzo przydatne podczas gotowania. Poniżej znajdziesz instrukcje jak zrobić podkładki w kształcie serc.
P

* włóknina bawełniana (do wypchania środka)
* szpilki krawieckie
* trzy kawałki materiału bawełnianego około 30 x 30cm.
* taśma do obszywania
* maszyna do szycia
* nożyczki
* szablon

1
Wydrukuj szablon i wytnij zgodnie ze wskazówkami. Złóż trzy warstwy włókniny na pół. Przyłóż do niej szablon, przypnij go szpilkami i wytnij. Złóż ze sobą na pół trzy kawałki materiału bawełnianego, przypnij do nich szablon i wytnij. Na jednym wyciętym z bawełny sercu ułóż matrycę kieszonki i wytnij linie pod skosem.
2
Przyszyj taśmę do prostych krawędzi kieszonki, przestebnuj zakończenia.
3
Poukładaj wszystkie elementy. Zacznij od całego serca z materiału położonego przodem w dół, potem ułóż włókninę, kolejne serce z materiału skierowane przodem do góry i na końcu fragmenty materiału przeznaczone na kieszonkę. Całość zepnij szpilkami, by się nie poruszyła. Zszyj zewnętrzne krawędzie. Przytnij krawędzie jak najbliżej szwów.
4
Przyszyj do serca taśmę, zacznij od środka serca na górze, zakończenia zawiń do środka.
5
Przyszyj około 12 centymetrowy kawałek taśmy jako haczyk.
?

Wskazówki
* Podstawka ta może służyć również jako łapka do chwytania gorących naczyń (rękawica kucharska).

Strona 1 z 6

Powiązane porady

prezent na rocznicę
bukiet z guzików
serca 3d z papieru

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Lady
16.01.2012
ja dla mnie baznadziejnie nie widziałam jeszcze nigdy czegoś tak żałosnego