Szczupła sylwetka

Jak zachować dobrą sylwetkę?
BlondJaponkaBlondJaponka - specjalista Tipy.pl

To nie jest instrukcja krok po kroku, jakie ćwiczenie wykonywać, ale porady jak zorganizować swój zdrowy styl życia zachowując kondycję i zdrową sylwetkę.
1
Po pierwsze musisz zrozumieć, że drogą do sukcesu jest motywacja, dzięki której możesz pracować nad swoją sylwetką, a także być radosnym każdego dnia. Znajdź trochę czasu, aby pomyśleć, ile korzyści przyniesie Ci dbanie o figurę np. nareszcie będziesz mogła swobodnie iść na plażę w wymarzonym bikini, będziesz mieć więcej energii.
2
Nie trać czasu i pieniędzy na kupowanie poradników typu "jak utrzymać sylwetkę" itp. Ich głównym celem jest reklamowanie cudownych produktów odchudzających, nierealnych porad "jak w 2 dni stracić 5 kg" itp.
Internet powinien być Twoim wyborem numer jeden w poszukiwaniu pożądanych informacji. Nie dość, że informacje są darmowe, to jest ich bardzo dużo, więc jest w czym wybierać. Ponadto często możesz znaleźć komentarze osób, które wypróbowały podane informacje, lub na forum porozmawiać z innymi co sądzą o wybranej przez Ciebie metodzie itd.
3
Jeżeli jesteś osobą, która łatwo się zniechęca, warto jest zainwestować w karnet na siłownię, np. na miesiąc. W ten sposób będziesz odwiedzać siłownię systematycznie a nie przy okazji. A jak już znajdziesz się na siłowni, widząc innych ćwiczących na pewno znajdziesz dodatkową motywację.
4
Podczas ćwiczeń dobrze jest słuchać muzyki (odpowiednio dobranej do rodzaju ćwiczenia) i tak np. gdy biegniesz na bieżni, łatwiej Ci będzie biec słuchając np. hip hopu lub czegoś co pobudza do biegu. Podnosząc ciężary posłuchaj ciężkiego rocka lub innej mocno brzmiącej i energicznej muzyki.
5
Bardzo ważne jest, aby nie wykonywać ćwiczeń ponad swoje możliwości. Warto sobie zapamiętać maksymę "Nic na siłę" Pod koniec jednej sesji na siłowni powinnaś/eś czuć się lekko zmęczony i średnio spocony. Wykonując popularne "brzuszki", czujesz bolesne napinanie mięśni brzucha. Myślisz sobie dobrze, że boli, czyli działa, ale nie do końca to prawda. Nie możesz czuć bólu, jedynie napinanie mięśni. Pamiętaj aby robić przerwy pomiędzy powtórzeniami, pomiędzy kolejnymi ćwiczeniami i pomiędzy całymi seriami ćwiczeń. Nie możesz spędzać na siłowni każdego dnia, tu też musisz robić sobie przerwy.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

lulu
05.01.2010
jasne, ze sport jest podstawą na dobrą sylwetkę. Ja ćwiczę regularnie a ostatnio dodatkowo biorę l-karnitynę Direct. i to wszystko, cały sekret i przepis na fajną figurę